Mijn man heb ik ontmoet tijdens een philips premiere van James Bond Vandaag 10,5 jaar samen, en precies 5 jaar getrouwd
in 1983 kwamen we naast elkaar te zitten op de mavo.. 1986 ieder ons weg gegaan om in 2007 elkaar weer tegen te komen en toen een relatie begonnen
De allereerste keer lag ik ziek op de bank. Mijn zusje heeft wat met zijn broer en ze kwam met hem samen wat spullen halen om uit te gaan. De tweede keer was op de (jaja) kamasutrabeurs. Alleen toen had ik meer oog voor een vriend van hem. Dat was echter over toen ik meeging met hun allemaal naar een weekendje weg en mijn huidige vriend trok zijn shirt uit . Hij was al gek op mij vanaf het eerste moment dat hij mij zag. Bij mij moest het groeien.
Tijdens het uitgaan. Hij was met een groep vrienden op stap en ik met een groep vriendinnen. Twee van mijn vriendinnen kregen iets met twee van zijn vrienden, zo zijn we elkaar tegen gekomen. Die relaties hebben niet lang stand gehouden, wij zijn inmiddels alweer bijna 17 jaar samen.
Ik heb mijn man ontmoet via de chatbox van Lycos.nl Mijn ex-man ben ik destijds aan gekoppeld door een wederzijdse vriendin.
Huidige vriend bijna 10 jaar geleden via het uitgaan, eerst wat flirterige blikken uitwisselen en na een aantal keren is hij op mij afgestapt. Mijn ex was een vriend van mijn zusje.
mijn ex leren kennen door mijn vriendengroep toendertijd. Toen heb uitging had ik ineens heel wat gasten achter me aan (11...) en toen wou mijn huidige vriend ook afspreken en ik had zoiets van dagggggg, Nadat hij een half jaar heb lopen ZEUREN om af te spreken toch afgesproken en zo is onze liefde begonnen (L)
In Salou, we zaten in hetzelfde hotel. Hij stond voor me in de rij bij het buffet en vroeg heel galant of ik ook gamba's wilde terwijl hij al met die lepel vol onder mijn neus stond... Nadat ik klaar was met braken begreep hij dat ik ze niet lustte Op de terugreis zagen we elkaar nog in Luxemburg tijdens de busstop ( in die tijd gingen we nog met de bus) Inmiddels alweer 12,5 jaar samen, bijna 6 jaargetrouwd
Mijn man en ik zijn naast elkaar geboren! Onze moeders lagen op dezelfde kamer, we schelen maar een paar uur met elkaar (errug handig met verjaardagen hebben alle troep maar 1 keer in huis) We zaten op de zelfde kleuterschool/basisschool, daarna is het contact wat verwaterd, later elkaar weer teruggezien en nooit meer weggegaan!
Bij de gamma waar we toen allebei werkten Ik had toen nog een relatie maar het klikte heel erg dus we werden goede vrienden Toen vijf jaar later mijn relatie stuk liep biegte hij meteen op dat hij al die tijd al verliefd op me was en sloeg de vonk direct over!
Tijdens het stappen.. We waren allebei straal bezopen. Dat het ooit serieus is geworden is een wonder haha.
Ik was 16 en had net 2 weken verkering met zijn neef (alleen zoenen gelukkig). Dat ging uit na nog eens 2 weken en een half jaar later verklaarde mijn man mij de liefde. Hij was 18. 12,5 jaar later nog steeds onafscheidelijk.