Via gezamenlijke vrienden leren kennen. Gewoon contact gehad. Keer met zn allen wezen stappen en we waren beide flink bezopen Hij heeft mij lopend (zeker een uur) thuis afgezet, waarna ik zei bedankt en doei. En heb hem terug naar zijn huis laten lopen (zeker 1,5 uur). Volgende ochtend werd ik wakker en dacht omg die jongen zet mij speciaal thuis af en heb hem nog niet eens een glas water aangeboden! Gelukkig liep dat goed af en nu 8,5 jaar verder en 2 kinderen rijker!
Ik heb iets met internet Ex via toen nog ICQ, (kon je op woonplaats zoeken).. Sprak mij aan en van het 1 kwam het ander.. Was toen 15, wel 3 jaar relatie gehad.. Man via de chat van Lycos.nl (Zag ik al eerder voorbij komen hihi).. Eerst tijd lang goede vrienden geweest, maar toen mijn relatie over was sprong de vonk over.. Nu bijna 10 jaar samen, waarvan 3 getrouwd, en kleine onderweg
Op een feestje van een gezamenlijke vriendin. Hij kwam binnen en BAM! Liefde op het eerdte gezicht, hoewel hij eigenlijk niet mijn type was whaha... Gespierd, beetje popi.... Nu we ouders zijn is het gespierde gelukkig eraf , dat popi bleek ik toch wel leuk te vinden haha...
Via een datingsite! Mijn man en ik zijn via 'kunstmatige intelligentie' aan elkaar gekoppeld. Twee keer zelfs!! De eerste keer klikte het niet zo en kreeg ik later een relatie en ben toen van die website weggegaan. Een half jaar later meldde ik me opnieuw aan en na een poosje werd ik wéér aan deze jongen gekoppeld. Omdat je niet direct de foto's ziet (die worden langzaam duidelijker) wist ik niet dat hij het weer was... En deze keer klikte het wel... Inmiddels 2 jaar later en zijn we getrouwd en zwanger
Man leren kennen via Lycos. Had toen nog een apart dating gedeelte. love @lycos Paar dagen heel intensief gechat en op msm. Daarna elkaar ontmoet. Nu 12 jaar samen, 2 jaar getrouwd en een geweldige dochter later nog steeds gelukkig. Ondanks alle hobbels die we onderweg zijn tegengekomen
In de stad tijdens een date met een ander. Hij zag mij, ik zag hem en het was liefde op het eerste gezicht!
In de kroeg. Hij dacht dat ik iets had met een vriend, waarmee hij toen woorden had, en om die vriend te pakken begon hij een gesprek met mij. Hele avond heel gezellig gekletst, nog een tijdje vrienden geweest (ik vond hem te oud, hij mij te jong) en toen sloeg de vonk toch over. Nu zijn we bijna 13 jaar verder, waarvan een jaar getrouwd. Met die vriend heb ik trouwens nooit iets gehad, dat was echt een misverstand!
In de dartclub/kroeg waar we vroeger kwamen. Hij kwam met een vriend mee, ik nam een vriendin mee. Die vriend en mijn vriendin kregen wat en dat ging na een week of wat weer uit en wij zijn alweer bijna 14 jaar samen
Ken m'n ex via marktplaats Hij verkocht Sensation White tickets, ik zocht tickets... We zijn 5 jaar samen geweest
Wij waren studiegenoten, maar hij was wel een beetje het sukkeltje die altijd te laat kwam bij colleges (hij kon vanuit zijn woonplaats niet eerder met de bus) Maar ik was toen nog met mijn ex (hij was mijn volleybaltrainer) en had ook verder geen interesse in hem dan gewoon studiegenoot met wie je wel eens praat. Toen mijn Relatie moeilijk liep had hij ook veel problemen thuis en raakten we regelmatig in gesprek via msn of op de studie. Toen ik mijn relatie verbroken had, ben ik een paar dagen later met hem weggeweest voor een studieopdracht. En daar sprong ineens de vonk over, terwijl ik hem daarvoor matig interessant vond Dat is tien jaar geleden en inmiddels zijn we 5 jaar huwelijk en drie kinderen verder
Op internet, via de tmf chatbox. Ik zat daar veel en hij kwam gewoon een keer langs omdat hij zich verveelde. We waren pas 15 en 17 (nu 26 en 28) dus totaaaaaal niet serieus in het begin Leuke was ook, we woonde toen 130 km uit elkaar, dus we waren elkaar anders echt nooit tegengekomen. En nu al bijna 11 jaar samen waarvan 4 jaar getrouwd en 2 kindjes
Ik heb mijn vriend leren kennen op mijn vaders 50 jarige verjaardagsfeest Hij was een vriend van mijn broertje en kwam ook wat drinken. Uiteindelijk de hele avond samen zitten praten en mijn opa zat ons ook te koppelen, hihi.
Tijdens het uitgaan, zijn vriend die mij wel zag zitten stelde hem aan mij voor.. Domste actie ooit dus, want wij gingen er dus met elkaar vandoor! hihi is nog de nodige ruzie over geweest tussen de heren.. Maar inmiddels is hij trotse peetoom van onze eerste zoon! hihi