waar heb je hem ontmoet?

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Via gezamenlijke vrienden leren kennen. Gewoon contact gehad. Keer met zn allen wezen stappen en we waren beide flink bezopen ;) Hij heeft mij lopend (zeker een uur) thuis afgezet, waarna ik zei bedankt en doei. En heb hem terug naar zijn huis laten lopen (zeker 1,5 uur). Volgende ochtend werd ik wakker en dacht omg die jongen zet mij speciaal thuis af en heb hem nog niet eens een glas water aangeboden!

Gelukkig liep dat goed af en nu 8,5 jaar verder en 2 kinderen rijker!

2. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik heb iets met internet :D

Ex via toen nog ICQ, (kon je op woonplaats zoeken).. Sprak mij aan en van het 1 kwam het ander.. Was toen 15, wel 3 jaar relatie gehad..

Man via de chat van Lycos.nl (Zag ik al eerder voorbij komen hihi).. Eerst tijd lang goede vrienden geweest, maar toen mijn relatie over was sprong de vonk over.. Nu bijna 10 jaar samen, waarvan 3 getrouwd, en kleine onderweg :)

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Internet

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Op een feestje van een gezamenlijke vriendin. Hij kwam binnen en BAM! Liefde op het eerdte gezicht, hoewel hij eigenlijk niet mijn type was whaha... Gespierd, beetje popi.... Nu we ouders zijn is het gespierde gelukkig eraf :p, dat popi bleek ik toch wel leuk te vinden haha...

5. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hij woonde 2 straten verderop

6. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.617
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Internet(dating site)hij in New York,ik in NL ;)

7. Via een datingsite! Mijn man en ik zijn via 'kunstmatige intelligentie' aan elkaar gekoppeld. Twee keer zelfs!!

De eerste keer klikte het niet zo en kreeg ik later een relatie en ben toen van die website weggegaan. Een half jaar later meldde ik me opnieuw aan en na een poosje werd ik wéér aan deze jongen gekoppeld. Omdat je niet direct de foto's ziet (die worden langzaam duidelijker) wist ik niet dat hij het weer was... En deze keer klikte het wel... Inmiddels 2 jaar later en zijn we getrouwd en zwanger

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Man leren kennen via Lycos. Had toen nog een apart dating gedeelte. love @lycos

Paar dagen heel intensief gechat en op msm. Daarna elkaar ontmoet. Nu 12 jaar samen, 2 jaar getrouwd en een geweldige dochter later nog steeds gelukkig. Ondanks alle hobbels die we onderweg zijn tegengekomen

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

In de stad tijdens een date met een ander.
    Hij zag mij, ik zag hem en het was liefde op het eerste gezicht!

10. Nati

Nati Niet meer actief

In de kroeg. Hij dacht dat ik iets had met een vriend, waarmee hij toen woorden had, en om die vriend te pakken begon hij een gesprek met mij. Hele avond heel gezellig gekletst, nog een tijdje vrienden geweest (ik vond hem te oud, hij mij te jong) en toen sloeg de vonk toch over. Nu zijn we bijna 13 jaar verder, waarvan een jaar getrouwd.
    Met die vriend heb ik trouwens nooit iets gehad, dat was echt een misverstand! :D

11. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    op vakantie!

12. Drieka

Drieka Niet meer actief

Mijn ex tijdens het stappen met vrienden en mijn huidige vriend via Netlog.

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.882
    5.174
    113
    Home
    we zaten op dezelfde school

14. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    In de dartclub/kroeg waar we vroeger kwamen. Hij kwam met een vriend mee, ik nam een vriendin mee. Die vriend en mijn vriendin kregen wat en dat ging na een week of wat weer uit en wij zijn alweer bijna 14 jaar samen :)

15. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ex op school mijn huidige man via msn van een vriend haha

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ken m'n ex via marktplaats :p
    Hij verkocht Sensation White tickets, ik zocht tickets... We zijn 5 jaar samen geweest :)

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij waren studiegenoten, maar hij was wel een beetje het sukkeltje die altijd te laat kwam bij colleges :p (hij kon vanuit zijn woonplaats niet eerder met de bus)
    Maar ik was toen nog met mijn ex (hij was mijn volleybaltrainer) en had ook verder geen interesse in hem dan gewoon studiegenoot met wie je wel eens praat.
    Toen mijn Relatie moeilijk liep had hij ook veel problemen thuis en raakten we regelmatig in gesprek via msn of op de studie. Toen ik mijn relatie verbroken had, ben ik een paar dagen later met hem weggeweest voor een studieopdracht. En daar sprong ineens de vonk over, terwijl ik hem daarvoor matig interessant vond ;)
    Dat is tien jaar geleden en inmiddels zijn we 5 jaar huwelijk en drie kinderen verder ;)

18. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Op internet, via de tmf chatbox. Ik zat daar veel en hij kwam gewoon een keer langs omdat hij zich verveelde. We waren pas 15 en 17 (nu 26 en 28) dus totaaaaaal niet serieus in het begin ;)

Leuke was ook, we woonde toen 130 km uit elkaar, dus we waren elkaar anders echt nooit tegengekomen. En nu al bijna 11 jaar samen waarvan 4 jaar getrouwd en 2 kindjes :D

19. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Ik heb mijn vriend leren kennen op mijn vaders 50 jarige verjaardagsfeest :D
    Hij was een vriend van mijn broertje en kwam ook wat drinken. Uiteindelijk de hele avond samen zitten praten en mijn opa zat ons ook te koppelen, hihi.

20. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Tijdens het uitgaan, zijn vriend die mij wel zag zitten stelde hem aan mij voor.. Domste actie ooit dus, want wij gingen er dus met elkaar vandoor! hihi is nog de nodige ruzie over geweest tussen de heren.. Maar inmiddels is hij trotse peetoom van onze eerste zoon! hihi

Deel Deze Pagina