Ik laat mijn vroege(re) tienerjaren met (vakantie) zoen-onzin etc. even buiten beschouwing. Mijn eerste serieuze ex (klein jaar samengewoond) via mijn toenmalige tweede studie, rechten aan de Vrije Universiteit. Mijn tweede serieuze ex (5 jaar, 4 jaar samengewoond) via een korte tijd actief zijn op een studenten vereniging. Vervolgens heb ik wel wat scharrels, one night stands en vriendjes van max. 5 maanden 'relatie' gehad die ik ontmoette via actief zijn bij een politieke partij, bij het uitgaan met vriendinnen, op feestjes etc. Mijn man is de foutste ontmoeting geweest. Ik had als 26-jarige een nieuwjaarsborrel gehad van mijn politieke partij, en dronk daarna nog wat in een cafe met een kennis. Bij het naar binnen lopen, hoopte ik wel dat die leuke barman die ik 4 maanden eerder 1 keer had gezien, er weer was. En ja, hij was er . Mijn man werkte daar als barman naast zijn studie (om accountant te worden, is hij nu na post hbo/stage), vervolgens mee naar huis genomen na zijn werktijd en heel snel daarna waren we een hecht stel. Het was voor de duidelijkheid niet mijn gewoonte om barmannen mee naar huis te nemen, en voor hem zelfs de eerste keer dat hij iets had met een meisje via het 'barman zijn'. Maar goed, one night stand dus, die uitliep op een huwelijk en kinderen .
Op Paiq: gratis datingsite met slimme matching voor leuke singles Wat mij betreft echt de beste datingsite die er is!
Mijn man kon ik via het werk.. Hij belde me op een zaterdag avond half 12 na zijn werk om op de koffie te komen... En is nooit meer weggegaan...
Op een verjaardagsfeest van de toenmalige vriend van mijn zusje. Hij was zijn beste vriend. We hadden allebei een relatie. Wel de hele avond samen opgetrokken. Mijn zusje merkte dit op. 8 maanden later waren we allebei vrijgezel en heeft mijn zusje hem stiekem toegevoegd op mijn hyves. Toen is het balletje gaan rollen .. en nu 3 kinders rijker! ♥
Internet dating site ) En al heeeeeeel wat jaren samen...kan gewoon via internet en we woonden helemaal aan de andere kant van het land van elkaar.
Mijn eerste serieuze relatie heb ik leren kennen via een gezamenlijke vriend. Ging met hem naar de kermis en daar was "hij" vond hem al meteen leuk maar dacht echt dat hij way out of my leage was. Dus naar huis gegaan inmiddels was ik samen met mijn moeder verhuisd en toen we daar net woonde ging mijn mobiel dat was "hij" hij had aan al mijn vriendinnen vandaar mijn telefoon nummer gevraagd en een week later zijn we uit gegaan. Inmiddels uit elkaar en hele goede vrienden en ben blij dat we dat zo kunnen blijven! Mijn man via een oud collega leren kennen waar ik bevriend mee ben. Gingen naar feestweek in Naaldwijk en mijn man was daar ook. Vond hem maar een irritant ventje Hij voegde me toe op hyves en hebben daar hele lange gesprekken gehad. Hyves werd msn, msn werd bellen, bellen werd afspreken en nu bijna 3 jaar getrouwd en 2e kindje op komst
9 jaar geleden in een discotheek met carnaval hij was zo zat als wat en vond me eerst niet leuk maar nu nu kunnen we niet zonder elkaar heb hem toen die tijd aan me moeder voor gesteld die in der pyama zatme vader had zoiets van kom niet aan me dochter maar nu zal niet weten wat ik zonder hem moet
Zelfde job, via het werk dus . Ik werk er al lang niet meer, dus we hebben wel wat te vertellen aan elkaar in de avond .
M'n man heb ik voor het eerst ontmoet op een examenfeest van m'n klasgenootje. Die deden dat met z'n drieën, en een vriend van hem kende weer een van die andere organisatoren. Ik moest niets van hem weten, zo'n stomdronken mafkees Uiteindelijk kwam ik hem een aantal weken tegen op de korenmarkt, sprong de vonk over en hadden we het gelijk leuk. Veel gesmst en gebeld en uiteindelijk nooit meer uitelkaar gegaan. Nu twee jaar getrouwd, en in totaal bijna zes naar samen alweer
Mijn vriend was een collega. Het voelde toen altijd al spannend maar ik had een relatie. Nadat ik een andere baan aannam, afgesproken elkaar nog eens keer te bellen. Het liep het mis met mijn toenmalige vriend en bleek dat ik die leuke ex collega niet uit mijn hoofd kon zetten. En toen belde die leuke ex collega . Nu alweer 16 jaar heel gelukkig met elkaar!
Ongeveer 13 jaar terug, hij was de buurjongen van mijn ex! Sinds 10 jaar scharrelen we al met elkaar , maar we waren beide nog in een relatie, duur ongeveer 4 jaar totdat we beide de knoop met onze ex doorhakte, en sindsdien zijn wij 'officieel' samen! Hihi!
De overbuurman van mijn broertje,waar ik eigenlijk bijna nooit kwam.... Tot dat ik hem had gezien hahah toen zat ik er elke dag
Via de MBO opleiding.ik zou eigenlijk in een andere klas komen,maar op eerste dag bleek ik in die klas geplaatst te zijn.na veel chatten op msn,heb ik de stoute schoenen aangetrokken en hem gevraagd wat hij van me vond en gezegd dat k hem wel leuk vond.zat k daar achter de pc te vloeken,hoe ik zo stom kon zijn om dat te typen,typte hij terug dat hij mij ook zag zitten! Zijn nu bijna 7 jaar verder waarvan 2 getrouwd,en we hebben een dochtertje