Volgens mij gaat ze vreemd

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Een collega van mij. Aardige meid hoor, een degelijk burgermeisje getrouwd en een kindje van 1,5. Hele aardige man die echt voor haar door t vuur gaat.
    Maar ik en vele anderen op t werk hebben sterk het vermoeden dat ze vreemd gaat met een andere collega. Dat blijkt echt uit hun gedrag, de dingen die ze tegen elkaar zeggen het gefriemel de hele tijd enz

Ik kan best goed met haar praten omdat wij op t werk de enige zijn met jonge kindjes. De mijne iets ouder dus vaak vraagt ze om advies of tips enz maar we hebben het ook vaak over onze relaties. Nu zit zij in de fase die ik helaas ook heb meegemaakt dat zij en haar man eingelijk langs elkaar heen leven. Meer het broer en zus gedoe. De kleine die een fase heeft van snachts vaak wakker worden, breeekt hun op en ze hebben geen tijd en energie meer voor elkaar. Ik heb t ook gehad en zei van meid het is geen pretje i know maar het komt goed hou even vol.

Ik denk dat de spanning thuis best ver is en dat er nog wel liefde in het spel zit maar dat er verder niks gebeurd en zij dus de spanning buiten de deur gaat zoeken.

Zou ik er een keer rustig met haar over praten? Van jo hoe gaat het nu thuis enz. Want als ik heel eerlijk mag zijn zie ik dat jij en ...... Het heeeel gezellig hebben.

Ik zal haar natuurlijk niet zeggen wat ze moet doen maar tsjah dat kind ziet volgens mij echt geen uitweg meer en ze is een goede meid.. Ondanks dit en ik zou het erg vinden als het straks wel goes gaat thuis, zij enorm veel spijt krijgt van wat ze nu doet. Daarbij vind ik het ook heel eeg voor haar man

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik persoonlijk zou me nooit bemoeien met zulke gevallen.

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Als jullie al goed met elkaar praten zou ik zeker een gesprekje aangaan met d'r, misschien is het net een eye opener om te zien wat ze eventueel op het spel zet

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Alleen bij vriendinnen zou ik dat doen... niet bij slechts een collega waar ik leuk mee kan kletsen, dan zou ik me er niet mee bemoeien.

5. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    +1...

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    nee ik zou me daar niet mee bemoeien..... of het moet een heel goede vriendin zijn ofzo maar verder brand ik mn handen niet aan zulke dingen en moet iedereen maar doen wat ie niet laten kan

7. lennylenn

Ik normaal gesproken ook niet maar het "raakt" mij best omdat ik ook in zo een lullige rijd heb gezeten en we toen op het punt stonden ermee te stoppen want niks ging goed. Gelukkig toch doorgezet en alles is goed gekomen.

Ze hebben echt alles prima voor elkaar behalve de relatie nu dan maar dat komt echt puur door de gebroken nachten en ze werken beiden fulltime

8. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ik zou mij er persoonlijk niet in mengen bij een collega. Het kan ook zijn dat je dan iemand in het harnas jaagt (omdat diegene zich bijv. betrapt voelt of wellicht is het wel helemaal niet zo!) en ik denk niet dat je dat wilt.

9. A2CA

A2CA Niet meer actief

Het zijn jouw zaken niet, maar daarnaast kun je het wel proberen, misschien dat jou het gevoel van; ik heb het geprobeerd beter lijkt?

10. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik zou me er niet mee bemoeien.

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou me er niet mee bemoeien.

Vaak eindig je zelf als gebeten hond in dit soort situaties..

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik zou niets suggereren over die collega, dat kan ze verkeerd oppakken (zeker als er niets aan de gang is, maar puur flirten).
    Maar evt wel iets vertellen over jullie eigen moeilijke periode. Dat het tijdelijk is, jullie bijna uit elkaar zijn gegaan, maar er uiteindelijk sterker uit zijn gekomen (oid).

13. lennylenn

Kijk ik weet dat ze in het verleden al vreemd is gegaan, dat was vlak voor haar huwelijk. (Potverdorie wat is dat toch met vreemdgaan!!) maar dat was met iemand anders

Ik werk bijna altijd met die twee en zie dus een heleboel dingen die echt wat zeggen. Bv; wij hebben geen echt verkleedruimte ( we werken in uniform) vroeger rende ze altijd naar een andere ruimte om zich om te kleden of ze wachtte tot er alleen vrouwen waren. Nu staat ze er sexy te doen in dr kanten lingerie ( was ook nooit zo) als die jongen er ook gewoon bij is.
    Ze zijn constant bij elkaar in de buurt. Op de werkvloer mag je geen mobieltjes hebben, hun gaan om beurten steeds naar beneden en appen met elkaar. Jaaaa ik zie dat want ik let op alles. Vooral in mn pauze en als de een iets leest zie je zo een verlegen lachje enz.
    Er zijn echr veel dingen en echt iedereen ziet het

14. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Zou me er niet mee bemoeien.... Wie weet stelt het ook helemaal niet zo veel voor en is het gewoon een beetje flirten om toch wat spanning op te zoeken.

Ik zou het persoonlijk vervelend vinden als een collega zich zo met mij zou "bemoeien", natuurlijk goed bedoeld hoor, maar zou het toch geen fijn gevoel vinden dat er zo op me gelet wordt en dat blijkbaar iedereen over me loopt te kletsen.

15. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Maar waarom maakt het jou iets uit dan?

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Laat ze. Zijn jouw zaken niet.

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Je zegt dat ze al eerder is vreemdgegaan. Nou, als dit weer het geval is dan zou ik er al helemaal niks meer van zeggen want blijkbaar heeft ze geen ruk geleerd van de vorige keer. Zulke mensen zijn mijn energie helemaal niet waard.

18. Bri

Bri Niet meer actief

Als jullie bevriend zijn en je haar oprecht wilt helpen, kun je prima met haar praten hierover. Dat zou ik denk ik ook wel doen als het om een vriendin van mij ging.

Maar alsjeblieft, klets er niet over met collega's. Het gaat jullie niet aan en als het zo is, is het al erg genoeg voor de betrokkenen zonder dat anderen het ook nog eens gebruiken als interessante gespreksstof voor bij het koffieapparaat.

19. lennylenn

Omdat ik weet dat ze thuis in een mindere periode zit en ik heb dat ook gehad maar nu is alles bij ons weer goed. Wij hebben ook een tijd gehad dat we echt geen man en vrouw van elkaar waren en zij maakt nu precies hetzelfde mee alleen zoekt ze de spanning nu ergens anders.

Ik weet dat het bij hun ook goed zal komen maar ze moet dan geen domme dingen doen. Is zo zonde. Ze heeft een goeie man een prachtig zoontje mooi huis enz. Stel je voor dat haar man erachter komt en dan wilt scheiden.(terecht wel) maar toch....

20. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Vraag me echt af waarom? Wat kan jou het nou schelen? Gewoon niet opletten en lekker laten gaan..... Ik zou het echt heel vervelend vinden als iedereen constant op me zit te letten.

Misschien is het gewoon een beetje flirten. Als ze fulltime werkt, en geen tijd heeft voor d'r vent, heeft ze vast ook geen tijd om vreemd te gaan :D

Deel Deze Pagina