Wij speelde Tibia En ja, die 2 weken duurde heel lang :') haha. Hij kwam eind mei terug en eind juni hadden we onze eerste date.
Als tiener verhuisde ik naar de andere kant van het land. We kwamen op een zondag in de kerk daar, voor het eerst, en toen zei mijn moeder:' Kijk, dát is nou een leuke vent voor jou'. Belachelijk vond ik dat. 4 jaar later kregen we een relatie, nu zijn we 12 jaar bij elkaar, waarvan bijna 10 getrouwd, en 3 kinderen verder
Ze zeggen tegen hem altijd: "dat heb je goed gedaan!" Aan mij voornamelijk dat ik het om het geld zou hebben gedaan. (Wat ie niet eens had ) Maar nu ik wat ouder ben, hij ook , valt het grote verschil niet zo erg op. Dus hoor ik dat commentaar wat minder vaak.
In de kroeg waar ik werkte. Ik zei tegen mijn collega vriendin dat ik met hem zou gaan trouwen later terwijl ik nog geen woord met hem had gewisseld. En na 2 jaar op en af daten kwamen we dan eindelijk officieel bij elkaar. Dit jaar 8 jaar samen
Bij de PTT, waar we beiden een bijbaantje in de avond hadden. Ik sorteerde de post op postcode eerste gang en hij haalde mijn vakjes steeds leeg voor de tweede gang.
Ik was net 3 jaar het ouderlijk huis uit en huurde een studio. Hij had om de hoek daar net een huis gekocht. Hij was dus mijn buurman. Op een dag zei hij gewoon 'goeiedag' en toen zijn we een heel gesprek begonnen. Hoewel de vonk toen bij beide was overgesprongen hebben we er nog bijna een jaar over gedaan om het elkaar duidelijk te maken en een koppel te worden Nu bijna 6 jaar samen!
Via een chatroom, in 1999. Ik logde in, hij was er al en verder niemand. We raakten aan de praat, wisselden e-mailadressen uit, daarna gingen we icq'en... In 2000 voor het eerst echt afgesproken In 2002 gaan samenwonen, in 2006 getrouwd, dus nu alweer 17 jaar samen waarvan 11 getrouwd.
Tibia, dat spel is echt al mega oud! Dat is nog best snel gegaan, net als hier hihi Ohh zo lang ook al! Maar dan heb je in ieder geval het begin een beetje meegemaakt, ik heb dat gemist Begon een paar maanden voor de release van TBC. Haha, dat is de kracht van WoW he It always pulls you back! Heel vervelend!