Haha super grappig. Ik kon mijn man al toen we heel jong waren, of tenminste, ik wist wie het was. Ik kende hem verder niet. Al mijn vriendinnetjes waren verliefd op hem. Behalve ik. Ze hadden zelfs een clubje opgericht..waar ik niet bij mocht Jaaaren later kwamen we elkaar tegen op een feestje van een gezamenlijke vriend. Toen sloeg de vonk gelijk over Nu al 10 jaar samen.
Wij kennen elkaar omdat onze vaders in hetzelfde bedrijf werkten. Daarna in de kroeg in 99 al een keer gezoend En in 2015 via tinder elkaar weer tegen gekomen. Nu anderhalf jaar verder en nog steeds gelukkig
Hij was de vriend van een kennis van mij. We kregen wel pas een relatie toen hun relatie al tijden over was. Al moet ik zeggen dat die kennis er niet zo blij mee was, maar dan had zij maar niet meerdere keren vreemd moeten gaan..
Tijdens mijn studie, en dan niet een klasgenoot maar bij de studenten vereniging hebben we elkaar ontmoet.
Kende hem al een aantal jaar maar opeens liepen wij elkaar weer tegen de lijf op een stapavond. Ik was net weer vrijgezel en toen werd het ineen heeeel erg gezellig tussen ons Inmiddels bijna 8 jaar samen
In spanje op de camping. Vlak voor mijn 18e verjaardag. Ik ben nu 36. We zijn niet getrouwd wel 3 kinderen rijk
Via relatieplanet. Durfde eigenlijk niet op een datingsite, beste vriendin schreef voor mij een profiel. Hij stuurde mij een berichtje. Eerst gemaild, toen gebeld en toen afgesproken. Had bijna de eerste date afgezegd omdat ik twijfelde (hij had niet de meest charmante foto gestuurd) Toch gegaan en het werd liefde op het eerste gezicht! Inmiddels bijna 5 jaar getrouwd en 2 kinderen!
Wij waren collega's. Maar hij was een look a like Thomas berge en had altijd de grootste praatjes.. Al zou hij de laaysye man op aarde zijn, hij was niet mijn type Ik kwam zijn vrienden constant tegen bij feestjes tijdens het WK. Heb hem een beetje aangeschoten een berichtje gestuurd, nooit wat gehoord tot een week later berichtje van een onbekend nummer of ik een drankje wilde drinken. Nu 7 jaar later en een prachtige dochter rijker, zijn we nog steeds erg verliefd!
Hij kwam letterlijk mijn huis binnen wandelen. Ik zou met een vriendin en een jongen, die we op vakantie hadden ontmoet, gaan stappen. Hij nam zijn broer mee. Gelijk liefde op het eerste gezicht. Ondertussen zijn we 12 jaar verder en 2 dochters rijker.
Couchsurfing meet-up waar ik was omdat ik een couchsurfer in huis had die er graag heen wilde en mijn vriend omdat hij nog niemand kende in Amsterdam en iemand het hem had aangeraden. Is eigenlijk echt niks voor hem als ik er nu over nadenk. Daarna ben ik een paar weken later weer gegaan om te kijken of hij er zou zijn en toevallig was hij er precies die week ook nog een keer, sindsdien zie ik hem elke dag
In de Bourgogne - hij Engelsman, ik Nederlandse kaaskop. Beiden werkend voor Eurocamp. Inmiddels reeds 23 jaar geleden - en (na omzwervingen waaronder 2 jaar in Italie en 14 jaar in Engeland) wonen we sinds 6 jaar in dezelfde regio als waar we elkaar hebben ontmoet, met onze zoon van 6