ik kende mijn man al van de camping toen ik ging samen wonen met mijn ex daarna zag ik hem weer op de kermis in ons dorp wilde eerst alleen wat bij kletsen maar al vrij snel sprong de vonk over
eerste keer gezien: bij een gezamenlijke vriend, maar niet met elkaar gesproken. leren kennen: online tijdens het gamen
Leuk dat er hier meer goede ervaringen met MMORPG hebben zeg. Voel ik mij niet zo alleen. (Bij mij was het LotRo overigens en heb er ook gewone vrienden aan overgehouden. Voordeel van een Nederlands-Belgische guild. Dan kun je makkelijk meetings organiseren)
Online via een enorm vreselijke site (tagged). Ik speelde daar een nog vreselijker spel en hij dus ook. Op een dag stuurde ik hem een berichtje en toen is het balletje gaan rollen. Elkaar kort erna ontmoet en sindsdien samen. Inmiddels zijn we bijna 7,5 jaar en 2 kids verder
Via vrienden. We vonden elkaar echt vreselijk! Tijdens het stappen hadden we wat borrels op en hebben we de hele avond staan praten. Toen vonden we elkaar toch 'wel leuk'. Nu zijn we ruim elf jaar verder: gelukkig getrouwd en een zoontje.
Op straat toen ik 14 jaar was Ik hing altijd op straat met een vriendin in de buurt van haar huis. Daar kwamen we steeds de zelfde jongens tegen die ons probeerde te versieren. We waren daar beide totaal niet gevoelig voor. Omdat het wel altijd lachen was met die gasten raakte we bevriend. 2 of 3 maanden later kwam er een jongen bij die ik totaal niet interessant vond qua uiterlijk(zelfs aan de lelijke kant). Hij vond mijn vriendin wel interessant en probeerde haar dus te versieren. Zij had totaal geen interesse(waar hij nu heel blij mee is). Ondertussen raakte wij steeds meer aan de praat. Hij bracht me altijd naar huis of fietste in ieder geval met me mee. Ik kon mijn hart bij hem luchten, wat ik toen echt nodig had. Ons contact werd steeds intenser. We zagen elkaar steeds meer, belde elkaar steeds vaker en toen(na bijna een half jaar) kuste hij me een keer. Ik had het totaal niet verwacht, maar kon de vlinders niet negeren. Nu bijna 15 jaar samen, 4 jaar getrouwd en we hebben 2 kinderen. Ben nog steeds gek op hem.
Het internet, op een site van een gezamelijke hobby. We raakten aan de praat, maar kort daarna zou ik aan mijn rug geopereerd worden, dus ik had hem gezegd dat ik waarschijnlijk voorlopig niet online zou kunnen komen (had nog geen internet op m'n telefoon toen ). Toen kreeg ik meteen z'n nummer e.d. zodat ik altijd in contact kon komen als ik iets kwijt wilde of gewoon zo wilde praten. Dat vond ik zo lief dat ik toen eigenlijk meteen al kriebels had. Een paar weken later uitgesproken dat we iets hadden en een paar maanden daarna is hij voor het eerst naar Nederland gekomen. Inmiddels woon ik overmorgen alweer vier jaar hier.
Ohh jeetje, twee weken is helemaal afzien! Duurde het lang voor jullie daarna gingen daten? Ik speelde World of Warcraft, wat speelde jij? Precies! Ook gespeeld of misschien nog steeds? Dat alleen voelen had ik ook tot ik de post van @Featherr zag. Maar we are not alone Het is zeker leuk om meer goede ervaringen te lezen! Hoe lang zijn jij en je vriend nu samen? Super leuk dat je er ook gewone vrienden aan over hebt gehouden. Wij hadden ook een NE/BE guild, alleen nooit meetings gedaan. We hadden teveel jonge spelers die niet ver van huis mochten, dus organiseerde we ingame 'meetings' en we hadden een leuke FB pagina. Hihi, het game groepje wordt steeds groter leuk hoor!
Ik heb mijn via Relatieplanet leren kennen. Inmiddels 14 jr geleden... ik moest zelfs nog inbellen met de telefoonlijn, om online te komen!