- scampi diabolique - een verre reis - vakantie - zomer (ong 25graden) - nog een kindje valt nog mee hé, ik wil nie veel
In een vakantie naar de Malediven al zit dat er helaas niet in In mn zelfgemaakte moussaka die nu in de oven staat. In een avondje voor mijn man en mij samen ipv een krijsend kind..
Ik ben er vrij specifiek in, lol... Bali, een lange stevige massage, lunchen met vegetarische Balinese gerechten, beetje luieren en daarna avondeten met Tom Ka soep (Thais... maar dat hebben ze in mijn dromen vast ook op Bali), romantische strandwandeling, even knuffelen met mijn meis, daarna meis magisch weer bij opa en oma in Nederland en dan lekker slapen. (ik hou het netjes ) Oh ja, en douchen in zo'n buiten rain-shower....
Nu lust ik wel zo'n aardbeiensapje als toen op Aruba, echt superlekker. Trouwens, die wil ik nu ook wel drinken OP Aruba... En ik heb zin in pizza. Gelukkig ga ik dat zo eten! En ik heb zin in caramel. En in een warm bad, maar dat kan niet, dus dan maar een warme douche.
Broodjes pindakaas en paprikachips. Had lekker wit brood gekocht dus heb al 2 boterhammen op en zit nu aan de chips. Moet zo even wat ophalen dus kan pas later eten. Heeeerlijk zo'n foute combinatie.
Nou JA! Ik ook! Ik roep het al de hele zwangerschap... een McFlurry met MARS!! NUUU! Maar ik heb zo vreselijk maagzuur dat ik het echt niet moet doen. Dus. Het eerste dat mijn man voor mij ergens, desnoods bij een McDrive, gaat halen als ik bevallen ben... is een McFlurry! Ik schaam me er wel voor, ik ben zo'n gezondheidsfreak met eten... ben geloof ik al 10 jaar uberhaupt niet in de Mc geweest