Dag dames, Ik heb de foto's van Stijn zijn geboorte eindelijk uitgezocht en nu zo'n 200 stuks klaar staan om af te laten drukken (t/m kraamtijd, de rest moet nog). Is er op dit moment ergens een aanbieding? Heeft iemand bijzonder goede ervaring met een afdrukservice? Ik heb ons vakantieboek 2 jaar terug bij Kruidvat gemaakt, erg mooi geworden en eerdere foto's bij ... euh, vistaprint? Kan ook een andere zijn geweest hoor, tis echt veel te lang geleden Suggesties zijn welkom! Elmo
Ik heb een fotoalbum en kalender laten maken bij Abelli: Fotoboek - Fotokalender - Canvas | Albelli.nl Even het programma installeren en dan kun je het zo maken zoals jij het wil! Ideaal en leuk om zo te knutselen
Dank je Cathie, maar het gaat puur om het afdrukken van foto's. Niet voor het maken van een fotoboek (dat ga ik ouderwets, haha, plakken) Wijfotoservice.nl genoteerd! (0,6 cent per foto!)
Ik lees even mee. Heb zooooooooooveeel foto's op de pc staan die ik echt eens even moet uitzoeken en laten afdrukken!
Ik zou wel een service willen die de foto's voor je uitzoekt Maar goed, foto.com lijkt me erg goedkoop, alleen geen ervaring mee.
IK heb al een lijstje gemaakt met prijzen (naar mijn aantallen en formaat gekeken) Wijfotoservice 6 cent Foto.com 5 cent Hema vanaf 9 cent Kruidvat 9 cent Fotoquelle 5 cent Als ze allemaal goed zijn.... gaat geld natuurlijk een rol spelen
ABCD1234 Nou, inderdaad! Maarre..heb je straks net die stomme zwager er 4x in en je leuke zus maar 1x Moet maar niet hahaha
Snapfish heeft een super aanbieding! Die heeft mijn man eens gebruikt volgens mij, voor een projectje. Candijtje, Ik was de eerste keer ook tevreden hoor, over webprint. Dit zijn er zoveel dat ik liever geen risico neem.