word wel zwaar nu!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door erlida, 28 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ik werk van 16,00 tot 0030 twee avonden in de week en dat begint me nu echt op te breken die late dagen,ben na een avond werken amper nog in staat iets te doen ik verzorg me zoon wel natuurlijk maar het huishouden heb ik echt geen puf voor :oops: dus alles verslonst beetje bij beetje manlief doet wat ie kan maar jah die werkt ook fulltime....en op me werk kunnen de tijden niet aangepast worden,of dat willen ze niet.*zucht* BEN ZO MOE!blij dak hier ff kan klagen..... :)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb je het hier al eens met je baas over gehad. Als je zwanger bent mogen ze je niet verplichten nachtdiensten te draaien. Als het dus te zwaar is zoals je nu aangeeft, dan, moeten ze je ander werk bieden of je kunt gedeeltelijk de ziektewet in volgens mij.

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    heb het er wel met hem over gehad,maar hij is het type vrijbuiter geen gezin niets,dus hij snapt ook niet dat het gezin op de 1e plek staat bij anderen,verder vind ie het heel leuk dat ik zwanger ben,zolang ik hem daar maar niet mee lastig val.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Uhm, dat kan natuurlijk wel zijn, maar de regels zijn er niet voor niets. Ik ging ook maar door, terwijl mijn lichaam aan gaf dat het te veel voor me was. NU zit ik al een week thuis en probeer vanaf donderdag weer halve dagen te gaan werken. Daar zit je baas toch ook niet op te wachten.

5. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Ik werk in de zorg, en heb volgens deze CAO na 3 maanden het recht om onregelmatig werk te weigeren, als ik door deze diensten klachten krijg. Kijk even in je CAO of dit ook voor jou geldt.

Suc6 ermee!

Deel Deze Pagina