Waar heb je spijt van?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 7 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.748
    7.280
    113
    Vrouw
    Spijt en frustraties over dat het me niet lukt om meer te gebaren in huis. Dat ik een gebarencursus had moeten doen toen ik nog geen kinderen had, zodat ik op echt volwassen niveau met mijn zus kan communiceren en niet om elk wissewasje moet vingerspellen. En nu spijt omdat mijn kinderen dus ook niet heel goed kunnen gebaren met hun tante. En ik niet weet hoe ik het goed kan integreren.

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.660
    27.306
    113
    Vrouw
    Idem met studie,veel te brede studie en kwam niet aan de bak :(
    Met minimaal 500 op 1 functie solliciteren pfff

Ik had misschien beter rechten kunnen studeren achteraf, dat was mijn tweede keuze

ansje1982 vindt dit leuk.
  3. AuroraLeigh

AuroraLeigh Actief lid

22 okt 2019
    167
    312
    63
    Geen idee of je hier wat aan hebt, maar er bestaan hele leuke dvd's met kindergebaren. Mijn dochter kijkt ze graag en heeft al best wat gebaren opgepikt. Misschien zou je die kunnen opzetten als je kinderen een filmpje mogen kijken zodat ze gebaren leren om over hun eigen leefwereld met hun tante te communiceren. Je vindt de dvd's hier: https://www.gebarenwebwinkel.nl/c-3210340/dvd-sets/

Annelies03 en JupitR vinden dit leuk.
  4. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Dat ik naar de huisarts en mijn ouders heb geluisterd i.p.v. gewoon de opleiding te gaan doen die ik wilde doen.
    Waarschijnlijk ga ik nog wel een keer een opleiding volgen.

5. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.442
    21.830
    113
    Dat ik gisteren paprika kocht terwijl de paprika op de markt vandaag veel goedkoper was.

Van "grote" dingen heb ik nooit spijt eigenlijk. Dingen gaan nou eenmaal zoals ze gaan. :)

cosdy, Vergeten en Nina Sanders vinden dit leuk.
  6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat ik vandaag weer een blikje Cola Zero heb gedronken en ik krijg daar zo'n enorme buikpijn van. Ik koop die zooi echt niet meer. Voel me nu zo opgeblazen en het doet gewoon zeer. Zo even wandelen met een vriendin en hopelijk zakt het dan iets.

7. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.479
    6.092
    113
    Vrouw
    Ohhh daar zou ik echt niet aan beginnen. Als ik een miskoop doe en ik de geur niet trek probeer ik er iemand anders blij mee te maken. En ik haal gewoon nieuw wasmiddel. Anders gaat me dat zo tegenstaan en hecht daar veel waarde aan. :roflmao:

JosjeM vindt dit leuk.
  8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Een mail die ik net naar de verkeerde persoon heb gestuurd met mijn locatiemanager in de cc:rolleyes::mad:

Lies1611 vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh nooooooooo. Is het heel erg?

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    :oops: het valt wel mee denk ik..maar had gewoon niet naar die persoon én locatiemanager gemoeten.
    Nouja wel naar locatiemanager maar ook naar een ander:rolleyes:
    Voel me wel voor l*l staan haha

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oeps.. nouja. Maar net doen of je neus bloedt?

12. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    Hier ook spijt van m'n studiekeuze, maar nog meer spijt van de opgebouwde studieschuld. Dat had ik wel slimmer kunnen doen of sneller aflossen..

13. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.719
    3.927
    113
    Dat ik het topic wat eet je nú gelezen heb....
    want nu weet ik van het bestaan van cote d'or chocoladepasta af. En nu ben ik aan het Googelen geslagen en heb het gevonden. Samen met nog heel veel meer onbehoorlijk lekkers. En nog takkeduur ook maar alles in mij schreeuwt; "ik wil het hebbuh, hebbuh, hebbuh!!!

Marsepein, Asil, Kolibrie2 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. SydneyGirl

SydneyGirl Niet meer actief

#34 SydneyGirl, 7 sep 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2021
    Qua kleine dingen ben ik nogal team “spijt is wat de koe schijt”.

Qua grote dingen; als je bepaalde afslagen niet of anders had genomen dan was je ook heel veel mooie dingen die uit de keuze waar je spijt van hebt voort zijn gevloeid misgelopen.

Maar heb dan ook niet zoiets heftigs meegemaakt als het missen van het overlijden van een ouder; ik kan me heel goed voorstellen dat je daar wel echt spijt van hebt en dat dat heel zwaar is.

cosdy en Nina Sanders vinden dit leuk.
  15. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Ja, hier ook studiekeuze. Dat deed ik om uiteindelijk verloskundige te worden. Verloskundige zit er niet meer in voor mij, door meerdere redenen niet. Nu zit ik "vast" en verlang ik naar regelmaat. Maar wat nu, weet ik dus echt niet.

16. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.884
    2.563
    113
    Ook de zorg? Ik zit ook een beetje in zo'n spagaat.

jongmam en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    De zorg ja.
    Weetje, het is zeer dankbaar werk en doe het met mijn hart. Maar het is niet het geen wat ik de rest van mijn leven wil doen.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  18. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik weet nog niet of het spijt is, maar ik vraag mij soms af of mijn man en ik te snel hebben besloten om onze laatste embryo te laten ontdooien en daardoor niet meer bruikbaar is..

Ik krijg steeds meer wens en verlangen naar een derde beeb (al zie ik ook zeker flink wat beren op de weg):confused:

19. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.927
    5.949
    113
    Vrouw
    Hier ook studiekeuze

20. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb spijt van mijn studie (heel lang en toch ook wel zwaar) en mijn baan erna. Ik had me erg volledig in vastgebeten en had daardoor een burn-out.

Nu een heel goed lopend eigen bedrijf met ook wel een zware werkdruk maar nu kan ik mijn werk loslaten en heb ik geen zware zaken meer :)

Deel Deze Pagina