Toen mijn man thuiskwam uit zijn werk en zoveel lol had met mijn zoontje van 12 maanden! Heerlijk stel die twee!
Heerlijk bij m'n moeder in de tuin gezeten, even een matrasje gepakt, lekker met mijn kleine zusjes (11) boodschappen gedaan en gegeten, dat mijn andere zusje de sleuten heeft gekregen van haar appartementje, en natuurlijk de aanwezigheid van de kleine man in mijn buik!
Van mijn zoontje die zo gezellig was vandaag! Heerlijk naar de stad gefietst, naar de speeltuin geweest en op een bankje een ijsje gegeten. Zoon pakte mijn hand en zei: 'mmm, heeeeeerlijk mama!'. Daar gaat mijn moederhart sneller van kloppen!
Ondanks een drukke dag ook gezellige dag met als afsluiter een softijsje halen met de kids, super leuk!
Moontje, gefeliciteerd!! Ik van het zonnetje, en van die heerlijke geintjes van mijn klein gekke spook.
het schaterlachen van ons zoontje. de eerste echte 5!! stapjes van ons zoontje het prachtige weer en mn lieve man!
Van mijn kleine man, die nu in de box van die heerlijke wat-heb-ik-toch-plezier-geluidjes ligt te maken.
Oeh ik doe hem nog even voor gister! -Dat mij paps kwam helpen met opruimen en we samen de schuur helemaal keurig hebben gemaakt!! Met nieuwe plankjes, een berg troep voor het grof vuil, dak gemaakt(was lek) en alles keurig georganiseerd! JEEEEEEEEEEEJ -En dat we lekker op de fiets het eerste ijsje van 2012 hebben gehaald(D. & R. & ik)!! -En dat we de tuin hebben opgeruimd! -En dat mijn badkamer af is!!!!!!!!!!! (oooh ik heb zo'n keilieve papa!!). En als laatste, dat mn hele huisje netjes is en gepoetst! Leven is mooooi