Winkels PTT Postbank Reclame bedrijf Poestdoeken bedrijf ( internationaal) Als verkoopster, bedrijfsleider, vertegenwoordiger, adviseur Ik werk nu vanuit huis. Als ontwerper van producten en eigenaar van een non-profit organisatie ( allemaal helemaal nieuw dus in de opbouw fase) O en de belangrijkste functie: moeder
Allereerste baantje: krantenwijk Verdere bijbaantjes tijdens school en studententijd: caissiere bij een supermarkt, allerlei uitzendbaantjes zoals helpdesk KPN, thuiszorg, callcenter SNS bank, helpdesk Triodos bank, en een veelheid aan studentassistentschappen (tutor zijn van eerstejaars, werkcolleges begeleiden, etc). Eerste echte baan: aio aan de universiteit, vorig jaar gepromoveerd (traject was 5 jaar). Nu postdoc en docent aan dezelfde universiteit.
Da drogist toen ik 12 was (zwart werk) toen begon het haha. AH vakkenvulster haha, wat een tijd was dat. Edah cassiere, helemaal top. Leuke bijbaantjes. Daarna een stageperiode op een basisschool. En een tijd in een gezinsvervangend tehuis voor mensen met een verstandelijke en of lichamelijke beperking. Dat werk ligt mij heel goed, vind het top te zorgen waar nodig voor 'dat soort' mensen. Ben nu thuisblijfmoeder, uiteindelijk wil ik wel weer iets gaan oppakken. Het liefst binnen dat werkveld maar dan meer iets in de richting van 1 op 1 begeleiding. Want wil graag fulltime er zijn voor mijn gezin ook als mijn kinderen ouder zijn, en zoiets voor 'erbij' als de kinderen bijv op school zitten lijkt me geweldig!