Hoi dames, Een beetje een heel persoonlijk verhaal maar ik denk dat jullie wel wat gewend zijn. Ik ben lange tijd geleden meerdere keren bij een bekkenbodem fysiotherapeut geweest en daar zijn we er achter gekomen dat ik een overactieve bekkenbodem heb met daarbij waarschijnlijk ook een overactieve blaas(Ik ging namelijk naar de bekkenfysio voor urineverlies). Nu zat het me toch niet helemaal lekker dat me vriend ook meerdere keren heeft aangegeven soms helemaal niks te voelen tijdens de daad... Dit ook destijds besproken met de bekkenfysio maar volgens haar kon het niet liggen aan mijn bekkenbodem omdat deze niet verzwakt was. Iemand hier ervaringen mee? Voel me er namelijk best onzeker over..
Ik heb wel ervaring met een extreem overactieve bekkenbodem! Daarbij niet perse last van urine verlies, wel van het niet goed kunnen ledigen van mijn blaas als gevolg van die overactieve bekkenbodem. Mijn man heeft geen verschil gemerkt denk ik.
Dat goed legen herken ik ook wel, Vindt het zelf ook wel een vreemde combinatie want zou eerder denken dat me vriend dan juist heel veel voelt