Ik ben gestopt met roken, ongesteld en niks lekkers genoeg in huis, dus momenteel is mijn lijst langer dan ik zou willen. Enkele hoogtepunten: -Man die in mijn gezicht ligt te ademen, rochelen, smakken, piepen, blazen en onverklaarbare andere geluiden produceert 's nachts naast me in bed. -wespen -die klote vliegen die gewoon buiten zitten te wachten tot de deur open gaat, en dan naar binnen komen. -Dat altijd alles op is, op het moment dat ik daar zin in heb. En nog veel meer, maar man wil even samen iets op tv kijken. Wordt vervolgd
Dit is mijn moeder…. Die noemt iedereen bij naam , de dokter de schilder de kapper de glazenwasser noem maar op, en dan heb ik werkelijk geen idee over wie ze het heeft
Ik zou dan antwoorden “ niks bijzonders, lig gewoon even bij de buurman in bed” whaha…. Lijkt me reuze irritant als je man dat doet
Wanneer mensen zeggen "me zus" ipv "mijn zus" of "m'n zus". Of "naar" gebruiken ipv "na" (bijv: naar regen komt zonneschijn).
Oh die ken ik niet. Wij hebben altijd pakjes melk (Campina Langlekker) en pakjes halfzoete appelsap (Appelsientje) in huis. Want die neemt onze oudste mee naar school. Ik jat wel eens een pakje die ik mee naar boven neem want heb soms dorst in bed en man man man. Voordat ik een fatsoenlijke slok sap heb. Echt vreselijk!
Die hebben we ook hoor. Maar naar school vind ik een pakje gewoon handiger. Altijd die lekkende bekers. En als ik nu midden in de nacht dorst heb wel zo fijn als ik mijn bed niet uit hoef. Kost me zo een half uur en water drink ik overdag al 2 L. een hele nacht sap in een glas is ook geen goed idee.
Daar begin ik niet aan. Lekkende bekers doordat ze de bekers gewoon niet goed sluiten met alle gevolgen van dien. Een pakje gooien ze gewoon weg als het op is, ipv een halfvolle beker niet goed sluiten en zo in de tas mikken.
@hummeltje5 wie zich niet ergert maar verwondert wordt geen 80 maar 100 Ik denk dat jij wel de grootste rij ergernissen hebt gedeeld. Ik ben nu 5 dagen enorm verkouden en wat vind ik dat vervelend zeg! Mijn man overigens ook, nee, veel erger, die moest zich ook echt ziek melden
Hier ook. Zo stom. Ik zeg dat er wel altijd bij, dat ik geen idee heb wie dat allemaal zijn. Maar op de één of andere manier komt dat niet over ofzo
Dat is echt een grote ergernis van mij! Al dat onnodige afval. En al helemaal dingen die makkelijk te voorkomen zijn. Sommige dingen bestaan helaas nog niet echt verpakkingsvrij, maar als je iets (makkelijk) kan voorkomen snap ik dat gewoon niet zo.
Leuk he zo'n moeder die het leuk vindt om het lief en leed van mensen te delen. Dat gaat me helemaal niets aan. Zo moest ik een keer horen dat de dochter van een zus van een oom van mij naar de dokter was geweest voor een ontstoken borst... Het enge is... kans is aanwezig dat mijn moeder ook mijn lief en leed met anderen deelt. Ik heb daar haar wel eens een keer op betrapt en toen ik haar erop aansprak zei ze dat het toch helemaal niets uitmaakt?
ik heb inmiddels 13,5 basisschooljaren meegemaakt en nog nooit een lekkende beker gezien. Zelfs mijn slordige ADHD'er deed altijd netjes de dop op zijn beker en in de laagste klassen was er een klasgenootje die de rest van de klas hielp (hartstikke stoer, een taak hebben in de klas!)
Wat herkenbaar. Ik kreeg zo vaak dingen via via te horen, dan hadden ze weer iets van mijn moeder gehoord. En 9 van de 10 keer was het gewoon echt onzin. Tja, ik vertel dus nog maar weinig privédingen aan haar.
Hoor dit wel vaker, lekkende bekers, maar volgens mij is dat echt iets van vroeger. En dan vooral de kwalitatief minder goede bekers. Ik nam zelf (jaren '90) een Tupperware beker mee naar school en die lekte dus ook echt nooit. Hier zijn het vooral herbruikbare flesjes. Hoewel sommige kinderen ook wel pakjes meenemen maar die zijn echt op één hand te tellen.