Waar ze met de mond om gaan, dat kan los van de rest ja. Ik kan het vanmiddag wel laten zien, hij zit nu op school met allebei zn flessen.
Hier juist geen pakjes mee maar zeggen ze een fles omdat ze die nog kunnen vullen. Aangezien we een knul hebben die nog al eens wat vergeet halen we voor die dag wel een weggooi waterfles met sportdop. Normaal altijd bekers mee. Pakjes hebben we eigenlijk nooit.
En toch vind ik linkslopers gruwelijk irritant. Zejer als er ook verkeer tegemoet komt en de loper niet opzij gaat
Daarom hoorden mijn schoonouders na 2 kinderen ook niet eerder dan de rest dat ik zwanger was, na 2x "per ongeluk" binnen 10 minuten na ons bericht/vertrek dat rond te bellen
Ik heb me na 1 week basisschool ook alweer goed kunnen verbazen over de en en en traktaties. Vooral bij kleuter. Vreselijk welke hoeveelheid het soms is. Een appel hoeft ook niet maar een 200ml beker vol met snoep incl lolly vind ik weer het abdere uiterste
, zo heb je nog meer merken die erop lijken. Maar @Lotion de camelbak kun je dus met een gerust hart kopen
Klopt idd . Zondag is nog steeds redelijk heilig. Alles dicht, behalve sommige voedingszaken en heel verloren eens een kledingzaak bv
Hier al jaar en dag elke voormiddag fruit - het is dan ook de fruitjesspeeltijd. En namiddag mag een koekje tijdens de - je raadt het al - koekjesspeeltijd. Maar koekjes mogen niet verpakt zijn, anders krijg je de verpakking netjes mee terug naar huis
Hier exact zo. Koekjes uit de verpakking en fruit eet klaar of iets wat ze zelf kunnen . Yoghurt de verpakking in een doosje, anders kans op ontploffing.
Ja klopt, maar ik ben eenmaal op dreef zo een uur verder Dat is de perfectionist in mij: zelfs al gaat het om iets negatiefs, het moet wel goed/ volledig zeg maar…