Waar heb jij een hekel aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 30 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.914
    5.177
    113
    - Fietsen in de regen en wind
    - Mensen die te laat komen
    - Opdringerige verkopers
    - Openbare wc's
    - Automobilisten die geen richting aangeven
    - Reclames op tv
    - Nagels die inscheuren
    - Bellen naar vreemden
    - Smakken
    - En ook mensen die negatief zijn/liegen/schijnheilig zijn

2. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Negativiteit
    Betweters
    Mensen die zichzelf het einde vinden
    Vroeg opstaan
    Collega's die werk afschuiven

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    - Regen
    - Kou
    - Winter
    - De zwartepietendiscussie
    - De vluchtelingendiscussie
    - Mensen die zichzelf beter vinden dan anderen
    - Mensen die vinden dat je onder het mom van "vrijheid van meningsuiting" maar gewoon bewust mensen mag beledigen én dan ook nog eens zielig gaan doen als de tegenpartij een keer uithaalt.
    - Mensen die heel hard schreeuwen dat asielzoekers gevaarlijk en gewelddadig zijn en zelf degenen zijn die vechten met de politie tijdens demonstraties tegen vluchtelingen, brandjes stichten en ramen ingooien bij asielzoekerscentra en met varkenskoppen smijten. Wie is hier nu precies gewelddadig?
    - Afspraken die niet door gaan omdat ze verkeerd genoteerd zijn door degene met wie je een afspraak had.
    - Gebrek aan kinderwagenvriendelijkheid in het ov.
    - De was. Altijd een eeuwig weer die uitpuilende wasmand in de badkamer.
    - Dat alles zo vreselijk duur is. 4 euro voor een broodje met kaas en sla. Dat is goed winst maken voor die zaak...

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    - hekel aan hele blije mensen (gewoon zo nep)
    - smakken
    - mensen die zeuren / alles op zichzelf betrekken
    - schoonmaken

5. Veera

Veera Niet meer actief

Ik heb een hekel aan:

-regen en tegenwind
    -vroeg opstaan
    -irritante kinderen van andere mensen
    -weinig geld hebben
    -er slecht uitzien

6. Veera

Veera Niet meer actief

Lees nu pas de reacties waar ik ook veel mee eens ben.
    Heb een hekel aan veel dingen blijkbaar 😂

7. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd die zwarte pieten discussie!!!!
    En als iemand dan nog tegen mij zegt dat ik een "verrader" ben omdat ik wel sinterklaas vier met ZWARTE pieten begin ik zowat te schuimbekken.

8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    - Ik heb een hekel aan mensen die zich naar de buiten wereld toe net doen alsof ze je allerbeste vriend zijn maar ondertussen op het moment dat je ze het hardst nodig hebt er ineens niet meer zijn.

- Ook heb ik een hekel aan mensen die het nodig vinden om continue mensen te moeten controleren op hun schrijfstijl.

- Betweters

- Mensen die als jij iets mee maakt ( goed of slecht ) het altijd net iets beter of slechter hebben ;)

- Als ik in de auto zit en zie dat mijn telefoon nog maar 40% batterij heeft. Ow mijn hemel daar heb ik echt de grootste hekel aan. ( alsof ik het niet zou overleven om die dag zonder telefoon te moeten doorstaan :D )

- Als ik op de WC zit en lekker zit te poepen en halverwege die drol afbreekt. Heeeeel irritant!!

Ow ik kan nog wel even door gaan hoor :D

9. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Hahaha, leuk hoor, en veel ook herkenbaar.

Hier mijn lijstje:
    - Aandachttrekkers (mensen bij wie je vraagt hoe het is en dan is er altijd wel iets vreselijks gebeurt).
    - Viezigheid onder mijn nagels.
    - Roken (ja sorry)
    - Koortslip, als ik al voel dat er 1tje komt... Grrrr... Of een dikke puist.
    - Als het warm is en mensen hebben té strakke of blote kleding aan.

Pfff ik kan zo nog heeel lang door gaan.... :D

10. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    O, en cookies...
    Als ik even op wehkamp naar een pan heb gezocht, dat er dan hier die pan boven in beeld staat....

11. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ben al met veel dingen uit de reacties eens, wat zegt dat over mij, hahaha.

- Trage telefoons en laptops
    - Ik vergeet vaak wat dingen mee naar boven of beneden te liggen. En dan moet ik dat hele stuk opnieuw lopen, ben echt lui sinds de zwangerschap.
    - Als ik moet opstaan van de bank terwijl ik lekker zit voor iets onnozels, maar wat ik wel echt nodig heb, de oplader van de laptop bijvoorbeeld. Nu dus.
    - Weer waarmee je niets kan. Ook nu dus. Regen!

12. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

onweer
    achterbakse mensen

13. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    oeh, oeh.... ik heb er weer een.

Managers die simplistisch denken. Zo van als het één vrouw 9 maanden kost om een kindje te maken, dan kunnen 9 vrouwen het n één maand. En maar uitleggen dat het niet zo werkt....

(sorry, ik heb er zo één.)

14. DreamsandHopes

DreamsandHopes Actief lid

14 aug 2015
    261
    37
    28
    NULL
    NULL
    Mensen die getrouwd zijn met hun mobiel, ook tijdens gesprekken met andere mensen.
    Mensen die altijd de schuld buiten zichzelf neerleggen.
    Ik heb een hekel aan haast hebben.

En tja, I LOVE the rain! :D

15. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Kortzichtig, negatieve en mensen met 10 gezichten.

16. Deliana

Deliana Niet meer actief

Met stip op nummer 1: mijn manager. Kl00tzak.

Mensen zonder ruggegraat, die met alles en iedereen mee praten en geen eigen mening hebben.

Achterbakse collega's en collega's die last hebben van de overgang (moeten we daar allemaal last van hebben !? ;))

Het openbaar vervoer

17. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    O nog eentje; mensen die nergens moeite voor willen doen en achteraf gaan klagen van waarom gaat er nooit iets goed bij mij.

18. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Slapen
    Puinruimen, schoonmaken prima maar eerst opruimen :x

19. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

-Alles is de schuld van het kabinet, ook dat ik een papiersnee heb, want de overheid bezuinigd weer op papiersnee-vrije enveloppen.
    -komt allemaal door de vluchtelingen want als wij geen miljard per vluchteling betalen hadden wij normale enveloppen.
    -T was trouwens wel een witte envelop, gesproken over wit, weet je wie niet wit is, zwarte piet! En die moet zwart zijn, want iedereen pakt onze pieten af en nou mag ik ook al geen blanke vla meer eten! Boycot de hema!!

- mensen (voornamelijk vrouwen) die hun onzekerheid maskeren met Facebookplaatjes. Het interesseert me echt niet wat jij over mij denkt hoor, echt niet! Het interesseert me zo weinig dat ik hierbij 40 plaatjes post om te laten zien hoe weinig het mij interesseert en hoe sterk ik ben, en jij mij totaal geen pijn doet want ik ben een supersterke vrouw en het interesseert me echt niet wat jij er van denkt!! Ik geloof in mezelf en heb niemand nodig!!

- wakker worden! Jij bent het niet met mij eens dus jij bent een schaap, blind voor de waarheid, wakker worden! Aldus professor in complottheorieën, diploma behaald aan instituut Google.

- je moet het in liefde en in licht loslaten, wil je de enige ware liefde vinden, de liefde zo puur als de bron van wijsheid die stroomt door de 5e dimensie voorbij het ego. Hartje hartje namaste ♡

20. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.313
    2.596
    113
    Hondenpoep op een looppad en dan ook nog fietsers die verwachten dat je aan de kant springt , juist in de hondenpoep.

Als mijn man de bril omhoog laat staan.

Mensen die me uitmaken voor leugenaar ( mijn schoonmoeder) Dat vindt ik zo oneerlijk.

Deel Deze Pagina