Waar heb jij je hart verloren?

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dubai! Ben in December er geweest en wat is het mooi en chique! Ik voelde me er helemaal thuis! Zou er graag willen wonen en mijn man ook wel. Helaas is dat niet zo makkelijk. We zijn het er wel over eens dat we ooit naar het buitenland willen! Me man is helemaal gek van Canada maar ben er zelf nooit geweest.

2. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    griekenland en dan vooral kreta en rhodos:D half jaar gewoond en gewerkt en nooit spijt van gehad en nog altijd heimwee!!!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Avalon, oftewel Glastonbury, Engeland. Ik voel mij verbonden met het verhaal eromheen, de oude religie en het helpt zeker dat ik er ben geweest in het kader van mijn opleiding. ik blijf er heimwee naar houden...

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha ja is groot verschil inderdaad, maar beetje die richting op. liefst met mooi natuur om me heen maar andere kant vind ik de drukte ook wel weer heerlijk. Washington helaas nooit geweest, daar kwamen we toen niet aan toe helaas

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Rome, ik vind het daar zoooo heerlijk!

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik hou het binnen nederland; Maastricht!
    Als klein meisje 10 jaar lang elke vakantie met onze eigen boot naartoe gevaren, ik heb er heul wat voetsporen liggen.

7. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Mi dushi isla korsou
    (mijn lekkere eiland curaçao)

Goh wat mis ik mijn oma's huis bij st.rosa.
    En mijn familie en vrienden.
    Met name mijn oma :'( ze is heeeeel erg grijs geworden.
    Maar mijn hartje ligt nog steeds op curacao.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Zuid-Afrika, Pretoria.
    Als het niet zo crimineel was zou ik er graag willen wonen.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ohja....ik heb ook mijn hart verloren aan Amsterdam.
    Mijn ex vriend woonde daar.
    Elke keer als ik er kom voelt het weer als thuis komen!

10. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Nou, ik hoop nergens want dan zat ik hier nu niet op ZP te tikken:p

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Huntington Beach CA USA
    Ik hoop al sinds mijn 22ste dat we daarnaar toe gaan verhuizen.
    Mijn broer woond daar ook met zijn vrouw en dochter.
    En als alles een beetje mee zit dan ga ik binnen kort een weekje daar naar toe :D

12. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Waar ik nu woon ligt mijn hart écht niet, heb dan zowiezo al heimwee naar de plek waar ik ben opgegroeid.

Maar er is altijd een soort verlangen in mijn hart en dat verlangen is níet ook de plek waar ik ben opgegroeid.
    Als mijn verlangen en het gevoel daarbij weer eens de kop op steekt zie ik mezelf echt wel zitten ergens omringd door natuur en rust een boerderij denk ik en dan ergens in frankrijk. Maar ook heb ik een ongekend soort verlangen naar Amerika, ben er nog nooit geweest maar wil het graag ontdekken......

13. Maia

Maia Niet meer actief

Antalya is mijn 2e thuis. Ben er nu een paar jaar niet geweest helaas en dat doet wel wat pijn, hoop er snel weer naartoe te kunnen.

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Een paar plaatsen hebben een stukje hart van mij:

Bologna, Italie (heb ik een half jaar gestudeerd)
    Siargao Island, Filipijnen, een subtropisch eiland waar de lokale in totale eenvoud leeft, van visserij en landbouw.
    Stockholm, Zweden, en uberhaupt Scandinavie.

Nogal verschillende gebieden :D

15. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    In de buurt van Bryce Canyon in de USA, ben even vergeten in welke staat het ligt. Iig het westen van USA, schitterend land met een hele mooie natuur. Sommige mensen zijn idd anti USA, dan moesten ze maar eens naar de verschillende canyons gaan en San Francisco. Het is inmiddels al ruim 13 jaar geleden maar ik wil zo graag terug.

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    In Utah :)

En idd, mensen die anti-USA zijn, moeten maar eens een tochtje door de natuur doen daar! het is gewoon overal prachtig, en zeker de canyons zijn indrukwekkend! :)

17. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Schotland! :)

18. Bri

Bri Niet meer actief

Ik had het vroeger heel erg met Italië, en dan vooral het uiterste zuiden (Calabrië). Ben daar toen ook heel verliefd geworden, dat had er vast mee te maken.
    Nu heb ik het met 2 plekken: Sydney en Amsterdam. In de ene stad woon ik, naar de andere ga ik om de paar jaar op vakantie (en familiebezoek; m'n zwager woont daar met zijn gezin).

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Oke, heel specifiek dan in Australie: Byron bay, Cairns of Sydney. Drie totaal verschillende plaatsen ;)

20. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Duitsland, als ik daar ben heb ik echt het gevoel dat ik daar thuis hoor. Ik kwam van baby tot me 17e daar altijd. Me oom woonde daar, we gingen altijd op vakantie na duitsland enz. Duitsland is echt me thuis en in de toekomst wil ik daar ook zeker gaan wonen. Maar voorlopig zal dat er nog niet in zitten. Maar als ze mij vragen om een dagje/weekend of weekje na duitsland te gaan, dan hoeven ze me dat geen 2e keer te vragen. Voel me daar veel lekkerder dan hier in nederland echt apart!!

Deel Deze Pagina