Waar heb jij je hart verloren?

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hier nog een USA fan! Zou er zo gaan wonen! Lijkt me helemaal geweldig hihi. Prachtige omgeving. Vooral de north rim van Cran Canyon (minder drukke gedeelte! en Prachtig!)

2. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Amerika, ben dr nog nooit geweest, maar altijd dat ene gevoel gehad.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik zou goed in denemarken kunnen wonen, mooi land, ruimte, vriendelijke mensen

4. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Deesjebeesje, echt als je de mogelijkheid hebt, gaan! Echt prachtig. Wij hebben een rondrit gemaakt van 3 weken. Zou morgen wel weer willen hihi.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Oo Utah, ja prachtig daar!!! Wij zijn toen met een raft door de canyons gegaan. Je weet niet wat je ziet. Heb er nog tot mn middel in de modder gezet toen we wilden lunchen bij een stuk ergens in de canyon. Snap dat hele anti amerika niet zo, al helemaal niet als je er nooit geweest bent en zelf niet eens weet waarom je t haat. Mn man is opgegroeid met dat amerika altijd maar overdreven is en de mensen crimineel en brutaal. Nou die hufters heb je in nederland ook hoor. Heb liever amerikanen om me heen dan nederlanders :p

6. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik heb heimwee naar Ausralie en dan vooral de oost-kust (tussen Brisbane en Cairns). Als ik niet zo'n fijne familie had, hadden we er nu gewoond. Maar ben bang dat ik ze teveel zal gaan missen.

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik mis australie, en dan vooral melbourne, dan de wijk middelpark(waar de grandpri elk jaar wordt gereden) en sintkilde.
    daar ligt mijn hart, zou daar dolgraag weer heen willen.

8. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Kreta ! Kom daar al jaren en zodra we uit het vliegtuig stappen zeg ik ; ik ben weer thuis :) zo voelt dat echt

De omgeving , de mensen en mentaliteit , Griekse muziek ,het eten , alles gewoon :D

Dit jaar gaan we voor het eerst niet door de komst vd beeb straks , maar over een paar jaar gaan we zeker met hem !! ( mooi detail, hij is buiten de mmm om spontaan daar verwekt :p )

9. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Barcelona, daar ligt mijn hart echt. En wat zou ik daar graag naartoe willen emigreren. Dat is mijn echte droom.
    Verder ben ik verliefd op San Francisco, dus daar zou ik ook wel willen wonen.

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

dit heb ik ook, ben nog nooit in amerika geweest

( wel zuid-amerika venezuela) maar ik wil graag naar san fransico las vegas, los angelos, newyork florida... haha ik wil gewoon alles zien :p

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Same here! Hoewel ik wel moet toegeven dat ik het nooit zou kunnen om echt te emigreren. Ik zou mijn familie dus echt nooit achter kunnen laten, moet er niet aan denken.. Lijkt me geweldig om daar te wonen, maar dan moeten mijn dierbaren (buiten mijn gezin om dus) ook mee verhuizen!

12. Aan Scandinavië! Het is dat ik niet zonder mijn moeder kan :)->) anders waren we allang geëmigreerd naar Stockholm of Helsinki.

Verder ligt er nog een stukje hart in Frankrijk (Normandië).

In NL voel ik me 'thuis' in Haarlem en Alkmaar.

13. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Zweden. Zou daar heel graag willen wonen. Zo'n ander land; rust en ruimte, andere mentaliteit, zelfs de lucht ruikt en voelt frisser.

In Stockholm voelde ik me ook echt thuis, maar zou niet in een stad willen wonen.

14. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Italië, en dan vooral Noord Italië (omgeving van Verona). Wanneer we daar zijn voelt het altijd als thuiskomen.
    Ooit hoop ik er te gaan wonen.

15. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Azie! En dan waar maakt niet eens zoveel uit...Vietnam, Nepal, India....
    Ik heb daar echt mijn hart verloren, voor het klimaat, de mensen, het eten, de landschappen, heerlijk gewoon!!!

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Indonesië! Ben daar geweest en wilde eigenlijk niet meer terug hihi.
    Als het aan mij lag pakte we morgen onze spullen en gingen we daar heen.

En hier in NL is het toch wel mijn geboorte plaatst Breukelen god wat mis ik dat dorp :(:(

17. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    San Francisco, Los Angeles en Las Vegas zijn in 1 vakantie te doen (hebben wij ook gedaan)
    En New York en Florida ook :)
    Dus boeken! ;)

18. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ook Ierland. Heb 4,5 maand in Limerick gewoond en gestudeerd, en wilde echt niet weer naar Nederland.. Een paar maanden later weer terug geweest, en sindsdien helaas niet meer.. Hopelijk gaan we in mei een paar dagen :)

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zweden! En dan vooral midden Zweden. Als we ooit gaan emigreren, dan is het daar heen! A.s. zomer er weer heen op vakantie, gelukkig!

20. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Zweden inderdaad, zo gauw ik over de grens ben voel ik me echt thuis!
    Helaas al tijdje niet meer geweest, en mis het ontzettend.

Deel Deze Pagina