In Londen. Ik vind het daar fantasties!!!!!! Eigenlijk zit ik wel op mijn plekje hier in Eindhoven. Maar als ik ergens naar toe zou gaan was dat Londen.
ik werk nu sinds goed 6 jaar in duitsland, en woon er sinds 4,5jaar. mn wereld stortte in toen in mn baan in nederland verloor, via via kon ik aan de slag hier, was doodzenuwachtig! maar meteen al was ik er thuis, de mensen, de mentaliteit, de humor, de manier waarop mensen met je omgaan, geen nummer trekken in t gemeentehuis, je kunt gewoon de burgermeester spreken als die er is. ik voel me hier thuis, onze dochter is hier geboren, heb hier een groep mama´s waarmee we regelmatig wat afspreken. en de feesten niet te vergeten!
ben veel plaatsen te wereld geweest brazilie is wel 1 favoriet maar mijn hartje verloren ben ik op Parga www.parga.com
de Provence, Frankrijk. Want, zeg nu zelf... er is toch niets leuker dan 's ochtends in de zomer het hondje uitlaten en met een baguette onder de arm teruglopen naar je huisje (Nynke, ik ben zoooo jaloers op je )
Ik heb er 14 jaar gewerkt (woonde er vlak buiten, nog nét aan het Underground netwerk). Mooie stad, maar wel érg hectisch!
he gaaf zeg al ga ik liever dan in de achtbaan dus die maar opzoeken, mooie natuur! we zitten in het luxor hotel dat is een piramide he, lijkt me ook wel gaaf! we komen op een vrijdag aan en dan in het weekend gaan we naar de cowboys in the grand canyon en gaan we ook langs area 51, daar ben ik ook wel benieuwd naar! bedankt voor de tips iig!
Ik denk dat de meeste anti-USA mensen geen issue hebben met de natuur in de USA. Ikzelf zou graag eens naar de USA gaan, want het lijkt me absoluut één van de mooiste landen ter wereld. Echter ben ik geen fan van Amerikanen. (En ja, ik heb er genoeg persoonlijk ervaren om een redelijk objectieve mening te hebben). Dus nee, ik zal er niet gauw heengaan. Canada, Australie en New Zealand staan hoger op mijn lijstje...
Daar is het prachtig!! Beste vakantie ooit dor BC canada. Maar ook Schotland, Ierland en de US voel ik me direct thuis.
spanje bij mn tante, kwam daar 6 jaren en de laatste jaren niet meer geweest. mis het enorm heb het daar heel goed gehad elke keer! ik WIL daar echt binnen 2 jaar een keer weer heen en dan ook wat vaker weer komen!
Leuk onderwerp. Ken t gevoel. Heb in Finland gewoont en moest met veel pijn in mn hart daar weg. Als ik er ben voelt t of ik thuis kom. Heb ik ook als ik in Dublin ben, terwijl ik daar niet gewoont heb
Frankrijk vind ik heerlijk om vakantie te vieren, maar wonen.. nee.. mijn hart ligt nog steeds in mijn oude woonplaats Meppel. Wil daar graag weer naar toe! Als ik daar door de stad loop, voel ik me thuis.
Curacao.. Heb er 3 jaar gewoond en mijn man komt daarvandaan, dus gaan er sowieso elk jaar heen.. Gaan over 3 weken weer op vakantie, er naar toe leven dat we gaan wordt de heimwee me te gek en als we weg moeten is het altijd huilen geblazen.. Ooit zullen we daar weer gaan wonen.. Dat maakt een hoop goed..
Ik zou overal wel willen wonen!! Om van de cultuur te proeven, nieuwe mensen te leren kennen, het land te verkennen... Ik heb dan ook al in verschillende landen gewoond: Duitsland - Iemand zei het al eerder in de topic, heerlijk relaxed en zo sociaal Stockholm - Een geweldig "dorp" om te wonen! (Ik kan het namelijk geen stad noemen) en ik heb momenteel echt Stockholm-heimwee Spanje - Daar woon ik nu. We wonen in één van de droogste regio's in Europa, dus heerlijk altijd dat zonnetje, lekker naar buiten zonder dikke jassen, sjaals etc. Altijd fietsweer! En groenten en fruit all over!!! We hebben nog land in Mexico en daar willen we heel graag iets gaan bouwen en wonen. Maar het moet gezegd worden, Nederland is ook een heerlijk land om te wonen en ik mis het echt wel. Ik heb een tijdje in mijn favoriete stad Utrecht gewoond en mochten we ooit weer naar Nederland teruggaan, dan wil ik graag daar gaan wonen. Of in Den Bosch, dat is de favoriete stad van mijn man