Waar heb jij je hart verloren?

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi81

Dushi81 Actief lid

26 nov 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Malta, de sfeer, de mensen het klimaat, geweldig eiland!
    Wie weet ooit nog s emigreren :D

2. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Dublin! Al voordat ik er ooit geweest was heb ik mijn hart verloren aan Ierland. Ik heb er vier maanden gewoond en gestudeerd en voelde me zo ontzettend thuis, warm, sfeervol, vriendelijke mensen, echt alle clichés kloppen wat mij betreft. :)

Ben regelmatig nog terug geweest voor een weekend of een vakantie, is nu alweer veel te lang geleden!

3. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Oostenrijk en dan met name het dorpje waar mijn schoonbroer woont. Ik wil er zelf niet wonen maar het is prachtig snowboardgebied en je kunt er in de zomer heerlijk wandelen en uitrusten in een alpenweitje. Ik verheug me er nu alweer op,helaas duurt het nog zo lang voordat het eens zomer is en het lijkt alleen maar te zeiken hiero:x

4. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.688
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Yep,ook Australie voor mij,of elders in de Pacific.Komt waarschijnlijk omdat mn roots daar liggen.
    Zeker met dit smerige bagger weer wordt dat verlangen nog sterker:)

5. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

London, vole me helemaal thuis daar maar ook in amsterdam voel ik me heerlijk al die mensen, drukte, spanning, anoniemiteit heerlijk..

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Jackson, Wyoming in de Verenigde Staten. Wat een groen en rust en wat een leuke lieve mensen. Ik zou er zo kunnen wonen.

Deel Deze Pagina