Dublin! Al voordat ik er ooit geweest was heb ik mijn hart verloren aan Ierland. Ik heb er vier maanden gewoond en gestudeerd en voelde me zo ontzettend thuis, warm, sfeervol, vriendelijke mensen, echt alle clichés kloppen wat mij betreft. Ben regelmatig nog terug geweest voor een weekend of een vakantie, is nu alweer veel te lang geleden!
Oostenrijk en dan met name het dorpje waar mijn schoonbroer woont. Ik wil er zelf niet wonen maar het is prachtig snowboardgebied en je kunt er in de zomer heerlijk wandelen en uitrusten in een alpenweitje. Ik verheug me er nu alweer op,helaas duurt het nog zo lang voordat het eens zomer is en het lijkt alleen maar te zeiken hiero:x
Yep,ook Australie voor mij,of elders in de Pacific.Komt waarschijnlijk omdat mn roots daar liggen. Zeker met dit smerige bagger weer wordt dat verlangen nog sterker
London, vole me helemaal thuis daar maar ook in amsterdam voel ik me heerlijk al die mensen, drukte, spanning, anoniemiteit heerlijk..
Jackson, Wyoming in de Verenigde Staten. Wat een groen en rust en wat een leuke lieve mensen. Ik zou er zo kunnen wonen.