Waar heb jij je man/vriend leren kennen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mellepel25, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    De beste vriend van m'n vent en mijn beste vriendin zijn broer en zus.:)
    Ik ken hem eigenlijk achteraf gezien dus al best lang want ik kom vanaf een jaar of 14 bij haar thuis en daar was ook altijd een lading kleine jochies aan het spelen, maar door het leeftijdsverschil van 4,5 jaar is hij me nooit opgevallen toen.

Door dat leeftijdsverschil en studie heb ik hem een hele tijd niet gezien, hem nog wel een keertje aan de bar gehad op Lowlands (heb een paar keer daar achter de cocktailbar gewerkt) maar buiten dat hij een dronken pubertje was kan ik me niet veel van hem herinneren.

Vanwege m'n werk ben ik verhuist uit Arnhem maar ging er nog wel eens stappen, en toen was hij een keertje mee met m'n vriendin haar broer. M'n eerste indruk was dat hij een ontzettende eikel was, dronk te veel, ging staan wildplassen (wat moest ik lachen toen hij het van een cafe-eigenaar met een sopje moest wegwerken onder dreiging van de politie op hem af sturen:D) en hij leek niet al te geïnteresseerd in mensen om hem heen.
    Gelukkig bleek die indruk fout toen we een keer aan de praat raakten in de kroeg over een nummer dat we beiden stom vonden, hij bleek grappig en ik vond hem stiekem toch ook wel erg knap.
    Het klikte gewoon erg goed en een aantal weken hebben we om elkaar heen gehangen, ik durfde niks omdat ik het leeftijdsverschil (hij 19, ik 24) wat groot vond, en hij durfde niks omdat hij het niet kon geloven dat ik op hem viel op die manier. Uiteindelijk heb ik hem maar gewoon gegrepen zeg maar..:p

Nu zijn we 7 en een half jaar verder, wonen al 6,5 jaar samen waarvan 4 jaar in ons eigen huis en hebben twee geweldige kindjes. Ik ben nog steeds ontzettend dol op m'n lieve vriend en hij is ook nog eens een supervader.:)
    In Juli trouwen we en onze beste vriend en vriendin zijn getuige!

2. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    jaaaaaren geleden in mijn stamkroeg, toen half jaar verkering gehad....bijna 6 jaar later kwamen we weer in gesprek met elkaar...nu getrouwd en een zoontje. oude liefde roest niet.......

3. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Toen der tijd bij mn moeder op het werk :p
    Hij was toen chauffeur en mn moeder centralist,
    ik werkte bij AH en maakte vaak dagen tot aan sluit(20.00), en dan ging ik daarna soms wat eten halen,pizza of een frietje, en dan at ik gezellig met mn moeder bij haar op dr werk....en daar stond hij ineens ;) het was niet dat er echt een vonk over sprong ofzo hoor... Heb hem toen is toegevoegd op msn toen ik thuis was, en een paar keer zitten praten met hem daar, en toen heb ik de stoute schoenen aangetrokken, en gevraagd of hij dvd kwam kijken bij mij thuis...en zo is het begonnen :D

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    In de gevangenis! :D

(Hij werkte daar en ik liep stage! ;))

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    we werden aan elkaar voor gesteld in de fitness school door een van onze beste vriend.

op de eerste dag gaf hij mij een spekjes snoepje :D en praat we wat met elkaar en vanaf dien gingen we samen trainen en we hadden het steeds leuker samen ,hij kwam aan met drankjes voor tijdens de training maakte grapjes met mij,, we hadden altijd veel plezier.

En toen werd ik 21 jaartjes oud en gaf hij stiekem in de gang van de fitness school een klein beertje aan mij met een hele rode kop zij hij omdat je zo lief bent :D:D:D. hij durfde mij nog geen kusje te geven ( gaf hij later toe ) ja ja en toen kwam de grote dag hij nam mij mee uit :D:D en vanaf die nacht zijn we niet meer zonder elkaar geweest en dat is nu al 13 jaar geleden en ik hou steeds meer van hem.

ihiiihi

xxjes

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38

hier hetzelfde inmiddels dus ook geemigreerd naar turkije en helemaal happy weer :)

7. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    via een profielen site

was eerst discogirls/discodudes

heet nu dg2

ken me vriend in september 4jaar

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik wilde een collega aan mijn ex koppelen en in een dronken bui besloten we een blind date te organiseren. Op haar verjaardag zou ik met mijn ex naar de kroeg komen en in ruil nam zij haar broer mee.

Ik had een foto hem gezien, leuke kop maar blond en daar viel ik nou niet op dus ik zag er niet zoveel gevaar in. :cool:

Mijn ex kon die avond uiteindelijk niet en ik wilde afbellen maar toen nam Lief de telefoon op. En laat ik nou iets met stemmen hebben.. Toch maar even gaan kijken en kriebels vanaf de eerste lach.
    Tegen drieën heb ik aangeboden met hem mee te lopen naar het appartement van zijn zus (mijn collega). We waren de hoek nog niet om of we stonden te zoenen.. Sindsdien onafscheidelijk! En al weer ruim 5 jaar ontzettend gelukkig samen. :D

9. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Ik heb hem ontmoet toen ik een jaar in Engeland studeerde, en nu woon ik er ook :D.

10. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Relatieplanet (ja, echt) :D

11. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Op relatieplanet heb ik me ook een keer aangemeld. Toen kreeg ik ineens een mail van een afrikaanse man. Hij vertelde dat hij familie had in friesland en dat hij daarom ook graag naar nederland wilde komen. Hij zocht alleen nog iemand om mee te trouwen en hij had mij uitgekozen:$ Ik heb nog even mijn foto bekeken om mezelf ervan te overtuigen dat er niet op mijn voorhoofd stond "verblijfsvergunning"!:D

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Op de profielensite van tmf.. heel lang geleden zat ik daar op. Ik kwam een x op de chatbox, heb niet met hem gesproken maar hij zag mijn naam en besloot mij een berichtje te sturen. Ik stuurde een berichtje terug en van het een kwam het ander. Na een paar weken contact vroeg hij mijn nr. Toen hebben we even gesmst. Later een afspraak gemaakt om elkaar te ontmoeten en hij is nooit meer weg gegaan. :D Kennen elkaar inmiddels bijna 6,5 jaar.

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!

lol hier ook een tmf chat relatie hahaha
    ik was daar altijd om te klooien met een vriendin hij kwam in mijn prive en k dacht shit weer zon vies mannetje hahah maar nee we gingen verder op icq en toen msn en toen smsjes en daarna daten en nu hebben we een klein lief meisje van 1

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hier in de buurt worden regelmatig automeetings gehouden...daar zag ik hem geregeld staan.. wist hoe hij heette en ik vond zijn auto mooi ..dus hem toegevoegd op hyves:p nooit gekrabbeld ofzo..totdat ik een foto van mezelf erop zette waar je kon zien dat ik heel veel was afgevallen..toen ging hij die respecteren :p Ik hem ff gekrabbeld van dankjewelll... en toen gingen we maar doorkrabbelen haha..op een gegeven moment werd dat smsen..(en de kriebels werden steeds erger:p) later een keer afgesproken..en dat was het begin van onze relatie :D

15. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Aan boord van een marineschip ergens op zee.
    We waren al een maand onderweg en toen viel hij me ineens op haha.
    Dit is inmiddels alweer 11 jaar geleden.....;)

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mijn vriend was een goede vriend van mijn toemalige buuren, hij kwam daar al anderhalf jaar over de vloer en ik had hem nog nooit gezien. Toen ze in de zomer een tuinhuisje stonden te bouwen en ik over de schutting keek hebben we elkaar pas voor het eerst gezien en 2 weken later hadden we daar een bbq en zijn we de volgende dag met zn alle naar het strand geweest. Toen is het heeeeeeeel snel gegaan en nu zijn wij trotse ouders van ons eerste kindje! :D

17. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Via een datingsite op internet.Eerst de kat uit de boom gekeken maar de klik was er meteen! En nu zijn we 5 jaar verder,hebben een zoon van 2 jaar en we gaan volgend jaar trouwen!

18. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Op het werk. Ik reed langs op mijn ontzettendmegaverschrikkelijknietstoere Segway en hij was verkocht (zegt ie ;))

19. Gold

Gold Actief lid

14 mei 2011
    135
    2
    18
    Via mijn ex :)
    Uiteindelijk wel allemaal netjes verlopen en pas een relatie gekregen nadat het al een tijdje uit was met mijn ex :D

20. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    Via een chat! we hadden elkaar toe gevoegd op msn maanden lang veel gepraat ect. daarna gesmst en gebelt. toen nodigde hij mij uit om bij hem te komen eten (hij woonde al op zijn eigen) Gelijk waren we smoor verliefd op elkaar! nu 6 jaar samen en samen een zoon!

Deel Deze Pagina