Kwam toen de tijd met mijn exvriendje over de vloer bij mijn huidige vriend, heel raar gelopen, maar het had zo moeten zijn!
ik heb mijn man in de discotheek leren kennen ik werkte daar achter de bar en hun 'groep' stond altijd bij die bar en omdat hij heel erg lang is viel hij op en hun 'groep'had ook nog wel eens ruzie en kreeg van de beveiliging te horen als ze nog 1 keer ruzie zouden krijgen hij er niet meer in mocht dus heb hem even gewaarschuwt en van het ander en na een 3 maand sms toch eindelijk tot relatie gekomen!! al bijna 9 jaar en zwanger van onze derde kindje
Op het werk. Hij moest mij inwerken, een jaar of vijf geleden. We werken ondertussen allebei ergens anders.
In de supermarkt! We kwamen elkaar op bep. dagen altijd tegen (ik ging dus expres die dagen mijn boodschappen doen, maandag en vrijdag om 17.15u). Op een gegeven moment raakte we aan de praat, elke keer wat langer. Tot er een kopje koffie volgde....En van het een kwam het ander....
uhmm half op hyves, half op straat we kenden elkaar al via hyves omdat hij een motor had en ik aan t lessen was, ik was bij mijn ex op visite ( andere kant van t land) en prompt toen ik wegreed zag ik die bekende motor staan daar zagen we elkaar voor t eerst. Daarna heb ik um spontaan gesmst of hij me een lift naar utrecht kon geven ( hij moest daar werken) en kreeg tot mijn verassing een sms, ik haal je over 10 min op.. Van ene date kwam de andere, en na een maand zijn we ervoor gegaan. Dit is inmiddels alweer 3,5 jaar geleden
10 jaar geleden op vakantie in Frankrijk, in 'Le Drakkar' een tent op de dijk: Hij: "Parlez-vous français?" (het enigste wat hij kan naast bonjour, bon appetit en chocolatine ) Ik: "Je mag het ook in het Nederlands zeggen hoor!" gna gna gna
Via Badoo.. eerst tijdje mailen, toen msne (met webcam) bellen, smsen, toen eens afspreken... en toen al vrij snel relatie.. en gaan samenwonen.
Via tmf chat :d eerst chatten, toen msnen toen smsen toen bellen toen een date en daarna nooit meer weg gegaan hahaha.. inmiddels alweer 4 jaar geleden.. ken hem nu 7 jaar wat een volhouder he
ik had een oproep gedaan voor nieuwe msn contacten, en daar zat toen ook een lief e-mailtje bij van mijn huidige vriend. en zodoende hebben we enige tijd ge-emailt. en toen afgesproken in de V&D in Breda, dat is 17 juli alweer 4 jaar geleden.
Dat is best n lang verhaal eigenlijk maar ff zo kort mogelijk; Mijn moeders vriendin was zijn ex collega, hij werkte in de horeca en kwam wel 'ns bij haar om te helpen met wat dingentjes doen daar in huis (ze had geen man of vriend of wie dan ook die dat voor haar konden doen en zelf is ze erg klein). Ik heb het niet zo hoog met die vriendin maar toevallig was ik daar die dag omdat mijn moeder daar zat en ik ff mn moeder nodig had en toen zat hij er dus ook! We raakten n beetje aan de praat en toen vroeg hij of ik zin had om te stappen (op n woensdag jaja) maar na veel gezeur ben ik uiteindelijk toch mee gegaan, samen met mn moeder en die vriendin. Sindsdien zijn we niet meer bij elkaar weg geweest..
ik heb mijn man ontmoet via internet Geen dating site ofzo. Nop Wij kennen elkaar van een schiet spelletje online Ik woonde samen en mijn toenmalige vriend speelde dat spel ook. Hadden een groepje dat regelmatig tegen elkaar speelden, hadden meeste ook ontmoet int echt. grappig om keer te zien welk persoon achter het poppetje zit dat je elke dag neer schiet En 1 van die mensen was dus mijn huidige man. 2jaar gewoon zitten gamen, niks bijzonders. toen ging t uit met mn vriend toen. en mijn man vroeg toen of ik keer mee ging naar guus meeuwis (vonden we beide erg goed) gewoon als vrienden en verder niks. ja prima leuk! Kaartjes gekocht (voor duidelijkheid, we hadden elkaar nog nooit gezien) 1dec kwam hij hierheen om kennis te maken. ennuhh hij is sinds die dag nooit meer weg gegaan Oja en zijn overigens nooit naar guus meeuwis geweest. ov staakte op dat moment dus zijn broertje is erheen geweest ipv wij. maar ben nu 2jaar gelukkig getrouwd met mijn man! 22juni is de viering van ons 2jarig jubileum
Ruim 7 jaar geleden op een hardcore feest in Amsterdam, Hebben elkaar na onze ontmoeting daar nog gezocht maar konden elkaar niet meer vinden Uiteindelijk 2 maanden later zag ik hem weer op een ander hardcore feestje en toen was het DIK aan! en nu nog uiteraard
Via de digitale snelweg. Een datingsite (Relatieplanet). Eerst via de datingsite gemaild, toen via eigen e-mailadressen, daarna gesmst en toen afgesproken in een cafe. Waar we nog gesmuld hebben van vreselijk hete vlammetjes. (Waardoor de vonk bij ons waarschijnlijk ook oversloeg....). Een week later uit eten gegaan en toen ook voor het eerst gezoend. Dat was op vrijdag 13 januari 2006.