Op de Manage in de kroeg en hij was ooit de vriend van een buurmeisje/vriendin van me. Tja we kwamen op de zelfde plekken met de zelfde vrienden maar we kende elkaar vaag hihi
ik heb mijn man 6,5jr geleden ontmoet op de hondenclub samen met zijn ex. onze honden waren stapel op elkaar, en ik kon het goed met zijn ex vinden en met hem ook. 4,5 jr geleden samen op vakantie als 2 singels met honden, en toen op een koude donkere avond .............. hahaha nu ruim 1jr getrouwd en super gelukkig
In eerste instantie was hij een collega van mijn vader, maar toen was ik 10 en had ik uiteraard totaal geen oog voor hem . Jaren later leerde ik hem kennen door de moeder van mijn oppaskindjes, hij was haar beste vriend en kwam haar vaak ophalen voor het werk (zij had een kroeg, hij was bezoeker) als ik ging oppassen.
Ik heb mijn man 15 jaar geleden leren kennen in een zwembad ( ik was 12 ). Jaartje vrienden geweest en daarna verkering met hem gekregen. Inmiddels 13.5 jaar samen, getrouwd en trotse ouders
Hij heeft me aangenomen...ik ging voor een half jaar een klus doen in zijn bedrijf en hij zat in de selectiecommissie van personeelszaken !
Via het werk Geen liefde op het eerste gezicht Dat kwam pas toen we beide een nieuwe baan kregen, zelfde werkgever, ander kantoor We hielde via e-mail contact en het was al snel bekeken Met een paar maanden woonden we samen
Op MAVO in 1986 hebben we 1.5jr verkering gehad als 12 jarigen, helemaal verliefd maar bijna te verlegen om iets tegen elkaar te zeggen. Hij maakte het uit en 25 jaar later `vond` hij me weer op hyves. Mijn eerste, grote liefde! En hopelijk nu ook laatste...
@ petrea: mijn verhaal lijkt we wat op dat van jou.... 25 jaar geleden, ik was 11 hij was 15. We woonden achter elkaar en toen we elkaar vh eerst zagen was het liefde op het eerste gezicht. We waren een jaar smoorverliefd en toen besloten zijn ouders te verhuizen naar het zuiden des lands (woonden toen in het noorden). Tja toen was er nog geen hyves, mail of etc en op die leeftijd liepen er genoeg andere jongens rond..... Dus geen contact meer gehad. Maar helemaal uit mijn hoofd is hij nooit geweest (en ik ook niet uit die van hem....) 2 jaar geleden ben ik gescheiden en op hyves gegaan. Heb zijn naam vd gein ingetoetst en hij zat op hyves . Hij was ook (weer) alleen. Nawat gesms en email hebben we een afspraak gemaakt en toen ik uit de auto stapte en we elkaar aankeken wisten we het al... Inmiddels zijn we getrouwd en krijgen we samen nog een kindje....
Pixel, wat romantisch! Hier ook via Hyves. We stonden beiden in de lijst van een vriendin. Hij omdat hij dj/fotograaf was in de kroegen waar zij ging stappen, ik omdat ik een collega/vriendin van haar ben. Toevallig werkt hij bij het bedrijf naast het bedrijf waar ik werk. Dus hij stuurde mij een krabbel "hey, jij werkt bij de buren". Een paar krabbels later spraken we wat af, een maand later woonden we samen en een paar jaar later is onze dochter geboren.