Manlief was "stamgast" in de kroeg waar ik werkte. Oh nee sorry, kwam een keer en kwam toen steeds vaker en werd toen stamgast hahaha
Thanks, ja ik denk vaak ook maar dat het zo heeft moeten zijn, hij is ook een van de weinige mensen die mij "aankan" ik ben echt een dromer en pak van alles aan en soms moet ik even teruggefloten worden haha of een grote mond, hij zet me gewoon even op mn plek als het moet (ik houd niet van een ja en amen man ) hij is ook lekker rustig ik ben een stuk pittiger, en als hij even een bui krijgt dan heb ik hem zo weer rustig (dan draaien we het even om) dus past gewoon precies.
Heb mijn vriend ontmoet op de middelbare school, in de eerste. Was op slag verliefd! Mijn eerste liefde en eerste vriendje. Na twee weken vond hij het wel welletjes en ging verder met zijn eigen ding. 10 jaar later elkaar opnieuw ontmoet via Facebook, afsgesproken, weer op slag verliefd, wederzijds en onafscheidelijk
wow triskele, dat is wel heel apart!! ik heb mijn man 19 jaar geleden leren kennen onder een viaduct waar hangjongeren zaten (wat wij ook waren) we zagen elkaar meteen zitten en zijn daarna danspartners geworden (danste op dezelfde dansschool) en 2 jaar lang met elkaar gedanst en geklooid, daarna ieder ons eigen weg op gegaan maar we bleven elkaar maar tegen komen en de gevoelen bleven ook bestaan uiteindelijk zijn we serieus gegaan. Meteen vanaf dag 1 gaan samen wonen en nu verloofd en een kindje
in 1994 op de camping hadden we 'verkering', doordat hij ging emigreren naar Bonaire hield de verkering op...ik was toen 14 en hij 16. jaren later ben ik nog op zoek geweest via internet, gewoon om te kletsen, had met alle vrienden van de camping nog contact, helaas toen niet gevonden...ik ging toen op vakantie naar Bonaire ik was ondertussen getrouwd en er niet meer mee bezig, tot mijn ex wederom naar Bonaire ging, maar zonder mij, toen kwam ik de naam tegen van mijn huidige vriend op facebook, hij bleek na 3 jaar weer terug te zijn gegaan naar NL en woonde weer hier...na veel msn contact bleek dat we al die jaren toch steeds aan elkaar gedacht hadden...en dat we heel veel dingen gemeen hadden en over erg veel dingen hetzelfde dachten... mijn relatie liep niet goed en ik heb besloten daar een punt achter te zetten...ben diezelfde dag naar mijn huidige vriend gereden en sindsdien onafscheidelijk en een dochter verder... binnen 9 maanden woonden we samen en na precies 1 jaar zwanger...en nu ligt onze prachtige dochter op schoot.
Via de kerk, dus er moet wel een zegen op onze relatie rusten Of denk je dat we het zelf verpest hebben door weg te gaan bij die kerk?
Op Schiphol heb ik hem voor het eerst gezien, we hadden dezelfde vrienden. Pas jaren later kregen we wat! Wel fijn hoor, uiteindelijk ben ik dus getrouwd met mijn beste vriend We konden elkaar al door en door, wisten de gekste, leukste en verdrietigste dingen van elkaar.
Op het werk, hij zat op een andere afdeling en toevallig kwamen we elkaar tegen, is pas wat geworden toen hij er niet meer werkte
Een pleintje in Amsterdam waar ik toen nog woonde.. Word helemaal kriebelig in me buikie als ik eraan terug denk . Ahhh, het is alweer 8 jaar geleden.
Via MSN Space (kent iemand dat nog? ). Hij reageerde wel eens op blogs / foto's van me, we raakten aan 't chatten. Nooit echt iets van verwacht omdat hij in Zeeland woonde en ik in Friesland. We hadden wel heel veel dingen gemeen en dat zorgde er ook wel voor dat we wel nieuwsgierig waren naar elkaar, maar meer voor vriendschappelijk contact. Toen kwam hij op een dag met de vraag; ik ga aanstaande vrijdag voor mijn werk naar Friesland, misschien kunnen we iets afspreken, gewoon voor de gezelligheid? En zodoende. Hij is het weekend niet meer weggegaan en het volgende weekend erop was ie er alweer. Nog geen half jaar later ben ik verhuisd naar Zeeland.