Via Lexa.nl, alweer in 2004. Nu bijna 8 jaar verder en gelukkig getrouwd en een schat van een zoontje! Mn zus, mn schoonzus, een goede vriendin en tig collega's kennen hun partner ook via internet. Ja, ik denk tegenwoordig inderdaad al gauw 50%!
Ik heb wel school gezegd, maar dan zie ik meer de basisschool of middelbare voor me. Hier studeerde we allebei, dezelfde faculteit, andere studies, maar hadden al snel gezamenlijke vrienden. Een weekendje naar de Ardennen met de hele vriendengroep was genoeg om de vlam aan te wakkeren en dat is nu al meer dan 10 jaar geleden ondertussen wow
Wij hebben elkaar ruim 12 jaar geleden leren kennen in een disco . Mijn vriendin had verkering (jaja, zo heette dat nog toen we 18 waren ) mijn zijn vriend. Zij gingen stappen met een paar en mijn vriendin vroeg mij ook mee te gaan. Zo hebben we elkaar dus leren kennen, we vonden elkaar gelijk erg leuk, alhoewel hij in eerste instantie vooral gecharmeerd was van mijn kont...
5 jaar geleden via datingsite. Klikte uiteindelijk niet zo, pas een jaar later kregen we een relatie.
Wij zijn een stel sinds 19 maart 2004. Wij zijn gekoppeld als danspartners door onze danslerares! Ze had duidelijk genoeg mensenkennis na 40 jaar lesgeven Zeker als je je bedenkt dat ik NIET open stond voor een relatie en hem arrogant vond! Hahaha! Maar ja dan dans je samen... en blijkt ze het toch goed ingeschat te hebben!
Een jaar of elf geleden kwamen onze vriendengroepen bij elkaar. Van twee naar een zeg maar. Hahaha! Dus daarvan, en dat was vaak tijdens het stappen, maar ook op het terras, strand, shoppen, sporten, vrijwel alles. Dit jaar zijn we al weer 10 jaar samen! Jeeeeetje...(ik voel me oud...)
Gekoppeld door een gemeenschappelijke vriend (een vriend van hem/oud klasgenoot van mij). We hadden elkaar ooit eerder op een feestje gezien, wisten van elkaar nog wie we waren (toch wel indruk gemaakt dus, maar ik was op dat moment bezet).
In de kroeg, en daar hou ik helemaal niet van.. Ben niet zo'n kroegganger hhaha Maar goed mijn moeder heeft me een paar keer meegesleept onder het mom van, het is wel gezellig. En hij werkte daar
Geen idee waar we elkaar ontmoet hebben, maar onze vaders waren bevriend en zodoende kwamen we elkaar af en toe tegen!
Op een vrijdag avond, toen mn meisje bij haar vader was. En moeders na maanden thuis zitten eens even in het Wijkgebouw ging 'kijken'.. Ik had hem al eerder gezien ook daar tijdens mn bardienst. En plots sloeg de vonk over, de volgende dag vroeg ie via sms of ik bij hem op visite kwam en zo geschiedde!
Bij de schoenenwinkel Scapino . We werkte allebei als weekendhulp in de winkel, wel verschillende filialen. Het kan raar lopen . En 17 jaar verder nog steeds samen en gelukkig
Via studievrienden, die zich niet konden voorstellen dat wij bij elkaar zouden passen (en die de eerste maanden dus ook niet geloofden dat we daadwerkelijk iets hadden, maar die nog steeds onze beste vrienden zijn) Alweer 21 jaar geleden...
tijdens het stappen alle2 strontlam met elkaar gezoend, blijkbaar nummers uitgewisseld en de volgende dag belde hij me of we wat gingen drinken nu 3,5 jaar samen