Waar heb jij je man/vrouw ontmoet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnatman, 17 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Waar hebben jullie elkaar ontmoet?

1. Internet

2. School

3. Kroeg

4. Buitenland

5. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Via Lexa.nl, alweer in 2004.
    Nu bijna 8 jaar verder en gelukkig getrouwd en een schat van een zoontje!
    Mn zus, mn schoonzus, een goede vriendin en tig collega's kennen hun partner ook via internet. Ja, ik denk tegenwoordig inderdaad al gauw 50%!

2. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Ik heb wel school gezegd, maar dan zie ik meer de basisschool of middelbare voor me.
    Hier studeerde we allebei, dezelfde faculteit, andere studies, maar hadden al snel gezamenlijke vrienden.
    Een weekendje naar de Ardennen met de hele vriendengroep was genoeg om de vlam aan te wakkeren en dat is nu al meer dan 10 jaar geleden ondertussen:$ wow

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij hebben elkaar ruim 12 jaar geleden leren kennen in een disco ;). Mijn vriendin had verkering (jaja, zo heette dat nog toen we 18 waren ;)) mijn zijn vriend. Zij gingen stappen met een paar en mijn vriendin vroeg mij ook mee te gaan. Zo hebben we elkaar dus leren kennen, we vonden elkaar gelijk erg leuk, alhoewel hij in eerste instantie vooral gecharmeerd was van mijn kont...

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    In de kerk:) ik heb de hunk uit de kerkbanken aan de haak geslagen.
    In augustug alweer 8 jaar getrouwd:)

5. saskia33

saskia33 Niet meer actief

5 jaar geleden via datingsite. Klikte uiteindelijk niet zo, pas een jaar later kregen we een relatie.

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ouderwets op stap :p

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wat grappig om te lezen dat zoveel elkaar leren kennen via Internet! Heel bijzonder :D

8. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Wij zijn een stel sinds 19 maart 2004. Wij zijn gekoppeld als danspartners door onze danslerares! Ze had duidelijk genoeg mensenkennis na 40 jaar lesgeven ;) Zeker als je je bedenkt dat ik NIET open stond voor een relatie en hem arrogant vond! Hahaha! Maar ja dan dans je samen... en blijkt ze het toch goed ingeschat te hebben! :D

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Een jaar of elf geleden kwamen onze vriendengroepen bij elkaar. Van twee naar een zeg maar. Hahaha!

Dus daarvan, en dat was vaak tijdens het stappen, maar ook op het terras, strand, shoppen, sporten, vrijwel alles.

Dit jaar zijn we al weer 10 jaar samen! Jeeeeetje...(ik voel me oud...)

10. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Gekoppeld door een gemeenschappelijke vriend (een vriend van hem/oud klasgenoot van mij).
    We hadden elkaar ooit eerder op een feestje gezien, wisten van elkaar nog wie we waren (toch wel indruk gemaakt dus, maar ik was op dat moment bezet).

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

In de kroeg, en daar hou ik helemaal niet van.. Ben niet zo'n kroegganger hhaha
    Maar goed mijn moeder heeft me een paar keer meegesleept onder het mom van, het is wel gezellig. En hij werkte daar :D

12. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Geen idee waar we elkaar ontmoet hebben, maar onze vaders waren bevriend en zodoende kwamen we elkaar af en toe tegen!

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Op een vrijdag avond, toen mn meisje bij haar vader was. En moeders na maanden thuis zitten eens even in het Wijkgebouw ging 'kijken'.. Ik had hem al eerder gezien ook daar tijdens mn bardienst. En plots sloeg de vonk over, de volgende dag vroeg ie via sms of ik bij hem op visite kwam en zo geschiedde!

14. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    bij vrienden

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Bij de schoenenwinkel Scapino :D. We werkte allebei als weekendhulp in de winkel, wel verschillende filialen. Het kan raar lopen :p. En 17 jaar verder nog steeds samen en gelukkig ;)

16. Wiplala

Wiplala Niet meer actief

Op het werk

17. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    In het kantoor van zijn werkgever toentertijd.

18. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wat knap van jullie...toen had Albert Heijn nog geen voorspelhoeden;)

19. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Via studievrienden, die zich niet konden voorstellen dat wij bij elkaar zouden passen (en die de eerste maanden dus ook niet geloofden dat we daadwerkelijk iets hadden, maar die nog steeds onze beste vrienden zijn) :) Alweer 21 jaar geleden...

20. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    tijdens het stappen alle2 strontlam met elkaar gezoend, blijkbaar nummers uitgewisseld en de volgende dag belde hij me of we wat gingen drinken :D

nu 3,5 jaar samen

Deel Deze Pagina