Waar heb jij je over verbaasd vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ffion, 18 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao:

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.199
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat ik vanmorgen gewoon ziek wakker ben geworden.
    Hoofdpijn nekpijn en kotsmisselijk.
    Heb tot half drie liggen slapen en nog steeds voel ik me rot. Pijnstillers helpen niets. Ik hoop dat ik snel op zal knappen want hier baal ik van

3. Neilia

Neilia Niet meer actief

Nog 1 van me dochter aangezien mijn mond op de straat lag van verbazing.

Ze weet het verschil tussen links en rechts :eek:
    Mama gaan we naar links (al wijzend naar links) of naar rechts? (wijzend naar rechts)

Ik ben nog steeds verbaasd :eek:

Tuttebella, Vitamientjuh en Marchella vinden dit leuk.
  4. Lavita

Lavita Bekend lid

23 aug 2016
    909
    953
    93
    Ja, ik heb het geprobeerd, maar ik kreeg geen gegevens meer. Alleen de locatie waar ie gejat is.

Dankje voor de tips! Daar heb ik wat aan!

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Dat ik er na vijf maanden nog steeds niet aan gewend ben dat ik moe ben ‘s avonds, naar bed ga, daar weer een poos wakker lig, m’n badjas aan doe, beneden op de bank ga zitten, een boterham met ham eet, een beetje moe word, weer naar boven ga, een uurtje slaap, weer naar beneden ga, een appel eet, naar boven ga, twee uurtjes slaap en vervolgens weer naar beneden ga....
    Vijf maanden al mensen. Vijf maanden!!!
    Maar over m’n ritme kun je niets zeggen :roflmao: Wél dat ik elke keer weer bijna zit te huilen van moeheid, dat pillen, een warm bad, paracetamol en zelfs seks niet helpen :(

6. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    O wat zul je daar moe van zijn. Logisch dat je soms huilt van moeheid .

Iertje81 vindt dit leuk.
  7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ja ik maak er soms een grapje van maar het is echt om te huilen. Ik ben nu ook in zo’n stadium dat je denkt; gaat het ooit over? Iemand zei laatst dat ik maar moest wennen voor als de baby er is. Maar dan weet je tenminste waarvoor je wakker bent. Nu is het zo doelloos of zo...

qwerty123 vindt dit leuk.
  8. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.536
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Zou het misschien kunnen werken om bijvoorbeeld valeriaan in te nemen voordat je naar bed gaat?
    Ik had tijdens mijn 2e zwangerschap ook last van slapeloosheid en uiteindelijk mocht ik daar valeriaan tabletjes voor innemen, omdat dat weinig tot geen invloed heeft op de baby. Het heeft mij toen wel geholpen.

Sterkte ermee.

9. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.416
    770
    113
    Dat ik me toch een klote reactie van mp kreeg.

Ik had gevraagd wat ze voor een bepaald artikel wilde hebben.
    Maar had op meerdere dingen op mp gereageerd. En was iemand vergeten terug te mailen.

Kreeg me toch een veeg uit de pan. Om een dvd notabenen.

Heb gezegd dat die de dvd ergens kon steken waar de zon niet zal schijnen mafkees

10. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik zal het aan mijn gyn vragen. Dank je wel! Maar ik heb zelfs temazepam gekregen van haar een poosje geleden en dat werkte ook niet...
    Maar lief voor het meedenken!

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.306
    17.208
    113
    Mijn verbazing: dat het zo rustig was in de binnenspeeltuin. Op zn drukst 5 kinderen :eek: daar ga ik vaker heen met de jongste onder schooltijd. Qua afstand is het goed te doen maar meestal vind ik binnenspeeltuinen vreselijk, druk en onoverzichtelijk. Maar nu gewoon een superfijne ochtend gehad

famofthree vindt dit leuk.
  12. mosterd

mosterd Actief lid

7 okt 2013
    297
    121
    43
    Ik verbaas me erover dat fietsers blijkbaar niet weten dat ze ook armen hebben die ze kunnen uitsteken, als ze willen afslaan.
    Slingerend gaan ze over de weg, je ziet dat ze iets willen, maar uitsteken die arm ho maar..

qwerty123 en Oceanna vinden dit leuk.
  13. tuc

tuc Niet meer actief

Hoe je soms niet van je spullen afkomt als je ze verkoopt en soms heb je uit kopers te kiezen. Nu richting de sint is natuurlijk wel een goede periode, maar vandaag het speelkeukentje,speelwinkeltje en de houten werkbank verkocht:D

qwerty123 vindt dit leuk.
  14. tuc

tuc Niet meer actief

Ja ik ging voorheen altijd op vrijdag tussen 12 en 3. Heerlijk wae het dan. Maar sinds vorig jaar moet de oudste ook op vrijdagmiddag naar school dus kan dat niet meer.

toch3 vindt dit leuk.
  15. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik ben echt in shock dat gisteren 3 vriendinnen van mn oudste dochter van hun fiets zijn getrokken en getrapt en geslagen zijn. Gewoon op klaarlichte dag.
    En dan vind ik t nog t ergste dat er bij geschreeuwd werd omdat ze van die rokjesdragers zijn.
    Mn dochter durft die route dus niet meer te fietsen.

16. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Wat?! Wat bizar! En rokjesdragers? He?

17. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Zwaar gereformeerd...

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wat heftig voor die meiden zeg. Mag hopen dat ze aangifte hebben gedaan.

ElizaR en Lieke1989 vinden dit leuk.
  19. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Wat belachelijk! Sowieso belachelijk maar helemaal om die reden! Zo sneu voor je dochter en haar vriendinnen

ElizaR vindt dit leuk.
  20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Al wachtende opende ik bij de slager de deur voor een grijs vrouwtje met rollaror. Vervolgens probeerde ze voor te dringen. Wat een feeks ben je dan! Heb er dus gewoon iets van gezegd, nare tang.

mosterd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina