Wat erg! Hopelijk wordt er aangifte gedaan en zijn er camera's die ze kunnen controleren. En is het mogelijk met je dochter mee te fietsen voor nu?
Er hangen daar geen camera's. Het was in een park. Ik heb mn dochter verboden om er nog doorheen te rijden. Op zich is t een heel open park, met veel mensen. Maar dat zegt dus niks. Voor de zomervakantie was t ook al raak. Ook meisjes van de reformatorische school. Mn dochter gaat nu een stuk om fietsen om niet meer door dat park te hoeven. Ik hoop zeker dat ze aangifte gaan doen.
Er zijn ook nogal wat automobilisten die hun richting niet aangeven. Dan moet ik mijn fiets en super zware fietskar tot stilstand brengen, wachten voor niks en met veel moeite die combi weer in beweging zien te krijgen omdat iemand zonder knipperlicht van de rotonde af schiet of ineens afslaat of gaat parkeren. Vaak omdat ze zitten te praten met de persoon naast hen en niet aan het opletten zijn, of omdat er een telefoon in hun 'knipperlichthand' zit.
Je zou het nog een keer kunnen proberen. Ik heb een maand terug een pammetje gehad. Ik wilde het nog even zelf proberen maar ik ga er zo dankbaar gebruik van maken.
Wat vervelend dat dit gebeurd en dan net ergens zonder camera's. ik hoop dat ze snel weten wie er acht zit zodat iedereen weer veilig kan fietsen.
@ElizaR wat ontzettend erg en sneu voor die meisjes Ik ben zelf ook gereformeerd en zat op een rokjesschool. Dan werd je inderdaad ook nagekeken, maar in elkaar geslagen?! Echt bizar en ontzettend triest van die gasten Ik hoop dat die meisjes aangifte doen en zonder angst naar school durven gaan... Sterkte!
Ik hoop ook dat ze er achter komen. Maar dat park is zo groot. Daar kunnen niet overal camera's op hangen. Ik weet niet eens of ze wel ergens in dat park hangen.
Ik had dit ook niet echt verwacht. Natuurlijk weet ik wel dat er over en weer wel eens iets geschreeuwd wordt. En de refo jeugd gedraagt zich ook regelmatig echt niet netjes in t verkeer als ze in grote groepen fietsen. Maar dit was 1x een meisje alleen en de andere keer met zn 2en. En dat vind ik zo laf..
Wat erg @ElizaR ! Sterkte voor je dochter! Wat dat betreft verbaas ik me regelmatig over dat zoveel mensen elkaar niet in hun waarde laten.
Oh bah! Wat erg. Snap goed dat je dochter bang is. Zou ik zelf als moeder ook zijn. Heel eerlijk ben ik wel blij dat mijn dochters niet meer hoeven te fietsen. (Hoewel de oudste nu op de EUR zit en ook regelmatig laat naar huis komt)
Ja is misschien wel een idee! Maar het is alleen maar een inslaper toch? En dan word ik ws wakker om te plassen en is het weer gedaan. En ik ben nogal verslavingsgevoelig (lees dikke roker) dus hier ben ik ook een beetje bang voor. Sorry voor m’n negativiteit maar ik word er wel een beetje droevig van...
Ik werd na 2 a 3 uur weer wakker zoals gebruikelijk als ik eindelijk slaap. Maar ik vond het een stuk makkelijker om weer in slaap te gaan vallen. Volgens mij verlamd het de spieren ook een heel klein beetje. Daar merk ik nu niks meer van. Voel mij een stuk fitter dan ik mij de afgelopen weken heb gevoeld. Pammetjes kunnen inderdaad verslavend werken maar als het goed is krijg je bij lange na niet zoveel mee dat je verslaafd kan raken eraan. Ik denk dat lang weinig slapen meer schade aanricht.
Nou, ik ga het gewoon nogmaals proberen ondanks dat het de eerste keer niet echt werkte. Dank voor je verhaal!
Ja en als jij ze aanrijdt als automobilist omdat zij zich niet niet aan de verkeersregels houden, dan heb je het nog gedaan ook! Ik verbaas me ook altijd over die oudere mensen op hun elektrische fietsen. Die dingen gaan soms toch hard!
Ik verbaas me er as we speak over dat er blijkbaar een buurtBBQ georganiseerd is vandaag waar wij helemaal niks vanaf weten. Vanuit onze bovenverdieping kijk ik uit op het veldje waar het gehouden wordt. Ik zie veel mensen al zitten en ik zie verschillende mensen er naartoe lopen die iets te eten meenemen. Ik ga er dus maar vanuit dat wij niet uitgenodigd zijn. Ik vind dat best vreemd. Toch? En ik word er ook een beetje verdrietig van. Onze kinderen spelen ook altijd buiten met de andere kinderen. Maar we worden niet uitgenodigd ofzo. Nou ja, ik snap er niks van. En nee, ik ga er echt niet naar vragen. Dat zou ik helemaal akward vinden.
Ik heb mijn man er naartoe gestuurd onder het mom van “ga eens kijken waar dochter is”. Zelf blijf ik nog even veilig binnen zitten .