Nee dat denk ik niet. Ik heb van de week 2 ouders uit de buurt die er nu ook zijn nog gesproken en toen heb ik er ook niks over gehoord. Mijn man was er net dus even heen gelopen en toen is er verder ook niks over aan hem gevraagd of tegen hem gezegd.
Nou ja, we hebben op af en toe een praatje als we elkaar tegenkomen buiten of bij elkaar aan de deur omdat we een kind zoeken verder geen contact. Maar de buurvrouw naast ons, op de hoek, richting het veldje, heeft helemaal geen kleine kinderen meer en die is er wel. Het is blijkbaar alleen voor de mensen die om het veldje wonen. Maar het doet me eerlijk gezegd echt wel wat. Wij zijn de enige van al die gezinnen hier waarvan de kinderen met elkaar spelen die niet direct aan het veldje wonen (een deel grenst met de achtertuin eraan) en dat is blijkbaar een reden om niet uitgenodigd te worden...
Sja, de stelligheid waarmee jij de dingen nu beschrijft dat klopt natuurlijk wel, maar is tegelijkertijd meteen de ergernis die de kop opsteekt omdat je daarmee je ex-partner in de tang hebt. Want natuurlijk wil je het beste voor je kind en het kost maar een paar euro etc. Je doet het ook met liefde voor je kind! Daar gaat het niet om en al helemaal niet om een fitty te bouwen tussen exen want het gaat om de kinderen. Maar het wordt altijd zo makkelijk gezegd allemaal en in mijn ogen door de ouder waar het kind het meest verblijft: ‘joh, het is normaal om kleding thuis te hebben. Joh kost maar een paar euro. Jij wil toch ook dat hij er leuk bijloopt..’ En dat vind ik wrang. Dat mag toch? En niemand kan in andermans portemonnee kijken hè Maar goed; daar maak ik mezelf ook weleens schuldig aan...
Dat zoons buschauffeur alleen voor vandaag om 7:10 voor de deur stond .. hij staat om 7:51 op de planning. Hij dacht laat ik eens niet de voorgeschreven route volgen ofzo . Want die mensen zitten om half 7 al klaar met kind natuurlijk en die richttijden in de plannings app die de mensen van mijn werkgever krijgen tja daar kijkt niemand naar .. We waren dus nog niet klaar.. hij is eerst een dorp verder gegaan , die dus op de planning ook eerst staat, en daarna hier gestopt .
Hier was ie al op voor het ik het op m'n rekening had. Even langs de primark en beide dochters nieuw paar schoenen en het is alweer op.. de schoenen kostten natuurlijk weer meer dan hun nieuwe kleding.
Met een maand of 8 zou ik me ook over verbazen maar was het kindje niet ouder dan het leek? Mijn dochter konmet 2 jaarnig makkelijk voor jonger dan een jaar worden aangekeken
Hoe belachelijk duur die kinderpostzegelshit allemaal is, en wat moet ik er mee? Maar goed, ik ken het kind goed, dus dan durf ik ook geen nee te zeggen.
Haha ik denk hetzelfde, maar ja, het is voor een goed doel (en nee dat is niet alleen het kind waar je het bij koopt ). Ik koop het altijd bij mijn nichtjes, en dit jaar bij mijn eigen dochter. Opa en oma zijn ook de dupe en de grote clubactie loopt ook nog dus die zijn dubbel de sjaak
Ja het is vooral dat sentimentele aspect wat me altijd raakt! Ik heb al jaren geen kerstkaarten gestuurd, maar net wel even 5 euro betaalt voor 4 stuks. Nu maar hopen dat oma er de aankomende jaren blij mee zal zijn