Wel lekker Bekijk bijlage 593830 Maar ik ben wel echt heel verbaasd nu, wist echt niet dat mensen dat met een lange a zeiden
Zo zeg ik het ook eigenlijk ... En ook RAI en Kaj met lange A. Ik kan het me ook echt niet voorstellen dat het ik het met een korte A uit zou spreken...
Taaitaai en vlaai worden ook met twee a's geschreven, dus dat je die dan zo uitspreekt is sowieso niet gek.
Eindelijk medestanders ... Ik spreek @KleineLai trouwens ook uit als 'Kleinelaai'. Is dat dan ook fout?
De paarse krokodillen zorgden er bijna voor dat mijn baby geen eten had! Apotheek: "hoi, pepti 1 is niet leverbaar, mag uw zoontje al pepti2, dat kan gewoon op dezelfde machtiging" Ik "dat moet ik checken met de kinderarts, ik bel terug" Dus ik bel terug dat het akkoord is Apotheek: "ja mevrouw, voor pepti2 hebben we toch een aparte machtiging nodig voor de verzekering, en pepti 1 is niet te leveren". Fijn, arts op vakantie. Het een niet kunnen leveren en het ander niet willen leveren grrrr Ze weten toch al een aantal maanden dat mijn baby 2 potten pepti per week verslind, dat is toch geen verrassing....
Maar hier wordt toch ook taailand gezegd? https://nl.forvo.com/word/thailand/ Ik zeg al het bovenstaande met een lange aa. Vroeger zat er een Kai in mijn klas en het was gewoon kaai. Ik weet niet beter . Randstad trouwens van oorsprong.