That sucks... Ik heb me erover verbaasd hoe lang het duurde voordat ik doorhad dat er niet zoiets bestaat als 'massage-nezing'
Daarom vond ik het zo apart, de winkel was alleen anders ingedeeld maar alles was gewoon weer Xenos. Niks van Casa te zien. Wij waren ook één van de eerste winkels in Nederland die omgetoverd zouden worden naar Casa.
Als ze net zulke leuke koopjes hebben als die ze hier hadden dan zou ik zeker even langs gaan. Ik heb voor de kinderen bijvoorbeeld van die grote bidons gekocht waar je boven in een fruit bakje hebt en onderin het drinken in kan doen, kostte normaal rond de 7 euro en was nu 1 euro. Veel verjaardagsversieringen met 70% korting en er werden veel Halloween spullen gratis mee gegeven. Dus ik zou er gewoon even een rondje doen nu het nog kan
Over de houding van mijn ex, of nou ja verbaasd ik weet hoe die is. Maar toch kwetst en verbaasd het me elke keer weer.
Heel herkenbaar.... Ook al zullen onze verhalen vast erg verschillen. Maar ook ik ben er vaak genoeg zo verbaasd over hoe m'n ex doet en is. Terwijl je denkt iemand te kennen na negen jaar huwelijk. Helaas is het ook hier geen verbazing ten positieve. En ja, het is ook vaak genoeg erg pijnlijk Sterkte!
Mijn verbazing is dat ik hoorde dat Emile Ratelband 2 draagmoeders heeft gevonden Hij wil dat het via de natuurlijke manier gaat.... Ik moet er niet aan denken.
En dat maakt het juist zo pijnlijk en confronterend, je moeder hart wil het zo graag anders zien voor hen!
Ik heb mij gisteren echt verbaasd over het feit dat ik uitgebreid ging schoonmaken en kasten uit en inruimen en was helemaal weg gewassen, gestreken en gevouwen. En vanmorgen direct bij op staan weer aan de slag ging. Is toch niet normaal. Denk dat ik ziek wordt.
Dat sommige mensen denken dat ik gek ben.... collega die maar met afspraak dag en tijd blijft schuiven en blijkbaar denkt dat ik mijn leven om de afspraak met haar heen plan. Niet dus! En een schoonzus die vraagt of hun hond bij ons kan logeren en inmiddels blijkt het beest onopgevoed te zijn en komt het er op neer dat ik met kerst thuis moet blijven omdat hun hond niet zindelijk is en gaat blaffen als hij s’middags alleen thuis is.... dikke doei!
Dat groep 5-8 naar een museum gaat vandaag. Groep 1/2 naar een boekwinkel. Maar groep 3/4 gewoon gewoon op school blijft!
Zou kunnen, nu nog niks over gehoord. En dan is het voor die 2 klassen wel zuur dat de rest van de school wel een uitje heeft vandaag