Waar heb jij je over verbaasd vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ffion, 18 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Schoonzus deed het ook, weliswaar was hij 2x zo oud.
    Maar kind was agressief en onhandelbaar en sliep slecht. In plaats van een huisarts te raadplegen, kreeg hij dit.

2. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Dat ze allebei beneden zijn nu 45 minuten en mij al boos hebben kunnen maken. Gaat weer een leuke dag worden.

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113

Zo stond ik eens vol verbazing in een drogist. Ik kwam speciale drankjes tegen, beide voor kinderen, de ene was voor het slapen en de andere voor drukke kindjes. Echt, WTF!? Gewoon vrij verkrijgbaar.. Als je kind echt zo druk is f moeite heeft met slapen dan vraag je het toch je ha? Die heeft er meer verstand van dan een fabriek die aandoeningen bedenkt om maar medicijnen te verkopen.

qwerty123 en Popidepi vinden dit leuk.
  4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Over hoeveel geluk wij vandaag hebben gehad. We hebben 1 van onze auto's verkocht en dat geld had mijn vriend boven neergelegd. Vandaag ging ik alle spullen inleveren van de kraam periode waaronder een po. Niet veel later krijg ik telefoon van icare, Of ik net het e.e.a. heb ingeleverd. Ik zeg; ja dat klopt. Waarop de vrouw vraagt of ik terug wil komen want ze heeft iets raars gevonden. Dus ik vraag wat ze precies gevonden heeft en ze zegt; geld. heel veel geld. :eek: Dus ik ren terug naar de winkel en jahoor, het geld van de auto lag dus in de po! Zegt die vrouw, je hebt echt veel geluk gehad want dit gaat normaal met de chauffeur mee en word gereinigd maar toen ik het wegzette hoorde ik iets schuiven en viel de deksel er af waardoor het geld tevoorschijn kwam.

Ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen. Ik ben die vrouw eeuwig dankbaar, het was ruim 3300 euro:eek:

Dus mijn vriend opgebeld hoe die dat geld daar in verstoppen kan:confused: schijnt 1 van de kinderen het geld ergens vandaan getoverd te hebben en erin gestopt te hebben.

Heb mijn vriend gevraagd of hij straks even een bloemetje of gebakje wil brengen naar die vrouw als bedankje. Dat is het minste wat we kunnen doen voor haar eerlijkheid!

dds, Schuurpapier, flowertje36 en 33 anderen vinden dit leuk.
  5. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Dat een knuffel blijkbaar spontaan kan verdwijnen:mad:
    Mijn zoon heeft een beertje als knuffel, hij loopt er hele dagen mee te spelen. Vanmorgen ook.
    Nu hebben we zijn koffer ingepakt omdat hij vanmiddag bij oma mag logeren. En je raad het al ... Beertje foetsie!!!:eek:

Overal al gezocht, maar dat ding is echt weg:confused:
    'zonder beertje ga ik echt niet hoor' :(

6. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Vanochtend aan de kassa een moeder met 2 kinderen. Ze kochten oa popcorn en snoep, want ze gingen naar de bioscoop.
    Ik vroeg of ik meemocht, ja dat kon mits ik tegen kotslucht kan, want er was net gekotst in de auto.
    Mijn verbazing is waarom popcorn en snoep kopen als een kind ziek is? Of ben ik raar?,

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Misschien kocht ze het snoep voor haar en voor 1 kind? Misschien was het kind wagenziek? (dan kan je daarna gewoon weer eten en ben je niet meer misselijk). Misschien had een ander kind dat nu niet mee is in de auto gekotst en blijft het nu ziek thuis bij papa?

Dus nee ik vind het niet zo raar ;)

Eefje00 vindt dit leuk.
  8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Precies dit ja. Ik ben eerder verbaasd dat je aan een willekeurig iemand vraagt of je mee mag rijden? Of ik snap een deel van het verhaal niet...

Iertje81 vindt dit leuk.
  9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als het over een kind van 3 gaat (zoals in de post van tuc) dan vind ik van 23:00 tot 6:00 niet zo'n goede nacht hoor ;)

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh hier vragen caissières ook wel eens aan de kinderen voor de grap of ze mee mogen of iets in die richting. Hier een echte buurtsuper en er werken ook moeders van school die de kinderen kennen. Dus die vraag vind ik dan weer niet zo raar ;)

Zara75, Uilenmama en marb vinden dit leuk.
  11. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Ik zie geen post van Tuc? Dit gaat over een reactie die onder het bericht op fb stond.

Natuurlijk is 23:00 to 06:00 geen goede nacht, maar wat ik bedoel te zeggen is dat er zo makkelijk een pilletje dan ingestopt wordt.

Ik vind het mooi dat het er is en ik snap dat als je radeloos bent je van alles probeert, alles moet dit het laatste middel zijn en in overleg met de HA en niet zoals sommige reacties daar zijn.

12. Jolandaa

Jolandaa Actief lid

14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Maar soms raad een huisarts ook aan naar de drogist te gaan ipv apotheek als het hetzelfde middel is..
    Is ws nu niet gebeurt maar het gebeurt wel.

13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Die reacties niet gezien. Maar ik heb nu voor de oudste (bijna 9) valdispert gekocht om te kijken of hij aan boord dan beter in slaap valt. Hij blijft lang wakker, slaapt daardoor te kort, wordt sago, slaapt weer te kort en zo is het cirkeltje rond. Vervelend? Zeker. Nodig om een arts voor te bezoeken? Ik vind van niet. Het is geen medisch iets aangezien hij thuis wel goed slaapt. Waarschijnlijk teveel herrie in zn hoofd door heel de tijd motorgeluid in combi met veel minder lichamelijk actief. Dan geef ik liever eem keer 15 euro uit om te kïjken of dat verschil maakt nadat we al een hoop geprobeerd hebben ipv naar de ha die naar mijn verwachting niks wil voorschrijven.

14. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Maar dat is toch heel iets anders? Dat is eenmalig. De reacties die in de commentaren staan, gaan niet over eenmalig gebruik maar over langdurig gebruik. Er staan zelfs ervaringen tussen dat na het gebruik van dit soort middelen, de aanmaak van eigen melatonine stil komt te liggen met grote slaapproblemen als gevolg. Ik lees in sommige (!) reacties een zekere gemakzucht. Ik vind dat je je echt bewust moet zijn van de gevolgen op langere termijn bij structureel gebruik.

Nimue vindt dit leuk.
  15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Niet eenmalig, elke vakantie en ongeveer de helft van de weekenden dus alles bij elkaar nog behoorlijk vaak ;)

16. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Maar dat is omgerekend ongeveer 2/3 pil per week. De reacties gaan soms over 10 pilletjes per dag... dat is toch wel echt een serieus verschil he ;)

17. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Bloemetje of gebakje ik zou gewoon wat geld geven of een cadeaubon van 50 (als ze dat wil aan nemen ) wat een geluk heb jij gehad.

18. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ah, die ligt waarschijnlijk bij onze Bumba :thumup:

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Dat verschilt een hoop ja. 10 per dag, dan is je kind toch compleet stoned :eek:

20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Wat is er mis met een bloemetje?

dds vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina