Waar heb jij je over verbaasd vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ffion, 18 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ja uiteraard. Wat ik hiervoor al zei. Is persoonlijk ;)

mamabeertje vindt dit leuk.
  2. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Neehoor, de 1 gaat eenmaal wat sneller naar een groter bed dan de ander

Kaatje92 vindt dit leuk.
  3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik zet mijn jongste op de keukentafel. Ze heeft dan voor in bed nog een luierbroekje aan. Vind dat makkelijker als ze al zo groot zijn dan de gewone met plak strips. Maar ik heb bij de jongste dan ook eigenlijk nooit een commode gebruikt, ook niet gemist.

Kaatje92 vindt dit leuk.
  4. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Met een luierbroekje lijkt me dat ook makkelijker ja, maar ik gebruik nog gewone

5. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Kijk, dank Je! Ik heb zelf (nog) geen kinderen en had dit tot op heden nog Niet gezien. Het ligt dus echt aan mij:roflmao: haha thanks!

smax en Mammielove vinden dit leuk.
  6. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dankjewel!
    Volgens mij ben ik inderdaad mijn bericht begonnen met de woorden “bizar dat die vrouw je aanspreekt”.

7. Betsy

Betsy Niet meer actief

Toen ik de winterjas en muts van Bo kocht was het 30 graden. Die wilde natuurlijk meteen die muts op. Liep ze buiten “brrrr sneeuw”. Met haar korte broek en zonnebril :roflmao:

Fietwordtmama vindt dit leuk.
  8. Betsy

Betsy Niet meer actief

Misschien moet je mijn bericht even opnieuw lezen voordat je zo hoog van de toren blaast :rolleyes:

9. Jolandaa

Jolandaa Actief lid

14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    :roflmao::roflmao::roflmao: een muts met daarop 'koud hé'?:roflmao:

Betsy vindt dit leuk.
  10. tweelingmamaJasmijn

26 okt 2018
    82
    33
    18
    Vrouw
    Dat mijn meiden vol verwachten, spanning en nieuwsgierigheid minuten lang kunnen kijken naar een airfryer die aanstaan :roflmao::roflmao: Echt ze zaten rustig op de vloer om hoog kijkend ernaar. :$

11. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Mijn oudste ging met 2,5 jaar over en mijn middelste was 3,5 jaar geweest. Hij sliep er nog heerlijk in, lag in zijn eentje op zolder. Ik vond het wel prima. Zie het probleem niet echt :)
    Inmiddels is hij met 3 jaar en 9 maanden wel over op een groot bed.

Kaatje92 vindt dit leuk.
  12. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Dat mijn zoon na 1x waarschuwen zijn bed weer in kruipt en echt gaat slapen. Normaal kost het me zeker vijf pogingen voordat hij zijn Lego met rust laat.

Kaatje92 vindt dit leuk.
  13. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dat mijn zoon nog niet uit bed is gevallen of zelf is gekomen aangezien de zijkant uit zijn ledikant is.
    Hij ligt heel netjes in het midden van zijn bed.

Kaatje92 vindt dit leuk.
  14. wachtend

wachtend Niet meer actief

Dat ik ben uitgenodigd om naar een dancefeest te gaan door een oud collega samen met haar!
    Heerlijk na bijna 6 jaar weer een avond feesten en slapen in een hotel! Voor het eerst weer een nachtje helemaal alleen.
    Ik heb er zoveel zin in maar vind het ook spannend!

15. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Nee. Dat mens mag zich met dr eigen bemoeien. Als jouw dochter zich bij mij zou komen beklagen had ik ws tegen haar gezegd: "echt waar??? Wat verschrikkelijk voor jou. Denk dat je gaat bevriezen" met een mega knipoog naar jou

16. Marchella

Marchella Niet meer actief

Het verloop van de zwangerschapsbanners van sommige dames op zp.

Bijvoorbeeld die van @Zonnestralen en @marb. Voor mijn gevoel zijn jullie al 863 weken zwanger en dan zie ik dat je "pas" 35/36/37 weken bent :D
    En zo zijn er nog meer waarvan ik nu even niet op de namen kan komen.

Andere dames daarentegen, die voor mijn gevoel 3 dagen geleden een positieve test hadden, bijvoorbeeld (de vrouw van) @Vulpen @Dansprinsesje en zo nog meerdere, zijn al over of lopen tegen de 20 weken!

Hoe kan dit?!? :o:

Kaatje92, marb, Vulpen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik lees meestal finaal over die banners heen. Dan heeft iemand het ineens over de baby, en dan denk ik 'oh, was die zwanger dan?' :oops:

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.306
    17.209
    113
    Dat ik zomaar weer een rok en vest voor mezelf heb gekocht :oops: normaal vind ik het heel lastig voor mezelf. Bij de supermarkt staat elke 2 weken een "marktvrouw". 2 weken terug daar een rok en vest gekocht en nu beide in een andere kleur. En ik twijfel of ik de rok ook nog in zwart ga kopen (nu groen en geel) maar misschien is dat teveel van hetzelfde :$

19. Marchella

Marchella Niet meer actief

Nieuwsflits voor @Whysteria:
    @marb, @Zonnestralen , @Dansprinsesje (en de vrouw van) @Vulpen zijn zwanger!

En nog vele met hen, maar kan niet al die namen onthouden :p

Jingle, marb en Whysteria vinden dit leuk.
  20. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Hihi ik ben blij dat het zo vooruit ga :D

Marchella vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina