Dat de Only dus eigenlijk erg leuke kleding heeft. Ik associeerde het altijd met 16-jarigen en kwam er dus nooit meer. Vandaag weer eens binnen gestapt en met 3 shirts en een jurk weer naar buiten
Het ziekenhuis, ze sturen de 29e een brief voor een afspraak de 30e om 8.15. Zo snel komt de postbode niet. Vervolgens bel ik, kan ik 24 december terecht. Wat is de zorg toch een aanfluiting hier in NL.
Dat mijn collega er nu pas achter is gekomen wat ik allemaal voor haar doe en ze eigenlijk gewoon niet zonder mij kan..... Nu moest ze het zelf een keer doen en schoot in een lichte paniek en kon het niet zo voor elkaar krijgen als ik het altijd doe.... ik vond het wel grappig
Dat mijn professionele input blijkbaar meer wordt gewaardeerd dan ik me realiseer... Bekijk bijlage 596337
Ik: "Wie wil er bevroren sperziebonen?" Kinderen: "ik, ik, ik!" Ik: "willen jullie misschien twee spinazieburgers ipv één?" Kinderen, in koor: "jaaaaaaaa!" Ik, denkend 'die willen vast de groente die we éigenlijk gepland hadden niet meer': "willen jullie bloemkool?" Kinderen: "jaaaaaaaaaaa! En mogen we nog paprika?" Ik, nadat dit allemaal op was: "we hebben nog een beetje spinazie, wilen jullie dat?" Kinderen: "yes!" Echt wtf
Nee, het was een bedankje voor mijn inzet. Zomaar uit het niets! Werd vandaag bezorgd, we dachten allebei dat de bezorger aan het verkeerde adres was...