Waar heb jij je over verbaasd vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ffion, 18 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Mij ook!

2. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Heel flauw van je hoor....:D

Bijna €1000 aan boxen. Mijn hemel..

Syane vindt dit leuk.
  3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.304
    17.196
    113
    Hij wist dat ik het onnodig vind, tv geeft herrie zat en mijn inziens ook goed. Maar ja, als je zo graag wil, koop maar wat dan. Maar daarmee bedoel ik niet dit :mad:
    En vind ze nog lelijk ook

Jingle, Marchella en Troeeeelaa vinden dit leuk.
  4. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ik ben verbaasd over wat mijn 14 maanden oude zoontje vandaag allemaal naar binnen heeft gewerkt. Oké, hij had buikgriep en vandaag is de eerste dag dat hij weer eet sinds zondag, maar dit werk ik niet eens weg op een dag :roflmao:

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik verbaas mij erover dat ik mij keer op keer weer verbaas over wat er uit de mond van mr. Trump komt.

Iedere keer weer als die markers wat op Twitter heeft gezet vraag ik mij af wat the heck die man met een mobiele telefoon doet, en vervolgens met een Twitter account, en dan ook nog dergelijke dingen zeggen.

Iedere keer weer. Je zou denken dat ik na bijna 2 jaar wel aan die idioot gewend ben. Maar helaas.

Zo. Eruit met die frustratie :p

6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Maar je weet bij het kiezen van namen toch niet of je een meisjes meisje of een jongens meisje krijgt? Je kiest een naam die je mooi vindt, en hopelijk ook bij het kind past qua karakter e.d. Je kan toch andersom ook niet weten dat jouw kindje met die leuke stoere naam een dramaqueen wordt dat overal om jankt?

Jingle, Marchella, Liekje81 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.945
    113
    Vrouw
    Daar heb je een goed punt, bij deze verbaas ik mij dus ook over het feit dat er mensen zijn die dit wel al tijdens de zwangerschap menen te weten.

Fietwordtmama, Troeeeelaa en cactusje vinden dit leuk.
  8. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Gaat het echt daarover? Ik snapte heel die opmerking al niet, heb hem heel vaak gelezen :p en sowieso verbaas ik me over de term jongensmeisje. Alsof je minder meisje bent omdat je van stoere dingen houdt? Maar misschien is mijn interpretatie helemaal fout.

Adje, qwerty123, Jingle en 10 anderen vinden dit leuk.
  9. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou he! Ik ken er verder ook geen die dit zo extreem hebben... zelfs onze jongste die nog amper wat krijgt aangeboden eet het allemaal gulzig op!

Betsy vindt dit leuk.
  10. Betsy

Betsy Niet meer actief

Mijn dochter is dol op auto’s en dino’s.
    Ze is een meisje. Vooral een peuter, maar ook gewoon een meisje dat gek is op auto’s.

Ik snap dus ook echt helemaal niks van die term.

Nescio, Troeeeelaa en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  11. Betsy

Betsy Niet meer actief

Een vriendin van mij heeft dus een zoontje dat nooit genoeg lijkt te hebben. Brengt weer hele andere zorgen met zich mee. Maar wat een lastig ding dat eten.

12. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Zo wordt het wel vaak aangeduid, een meisje dat helemaal weg is van roze, glitters, barbies en unicorns is een meisjes meisje, een meisje dat graag de zogenaamde jongens dingen leuk vind is een jongens meisje. Ik heb er van beide 1:p. Natuurlijk mag een meisje zelf kiezen wat ze het leukst vind, ik vind het zelf ook meer een makkelijke uitleg over wat voor type een meisje is.

13. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Nou dat dacht ik dus ook. Maar Ik dacht ik zal wel iets gemist hebben.

cactusje en Troeeeelaa vinden dit leuk.
  14. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ik lees dit nu al 10x maar ik snap er niks van. Je weet van tevoren toch niet of je een zogenaamd “meisjesmeisje” of “jongensmeisje”’(als dat al bestaat) krijgt? Je krijgt een jongen of een meisje en die geef je (logischerwijs) een jongen of een meisjes naam (of misschien unisex) Dus als je een meisje krijgt is Rosalie toch geen rare keuze?

Of bedoel je dat het een jongen is? :$

15. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik kende alleen de term meisjesmeisje voor meisjes die echt heel erg van roze en glitter enz. houden. Maar ik vind het eigenlijk rare termen. Wij hebben er een die van mode houdt maar ook op scouting zit. Ben helemaal de kluts kwijt nu want ze past niet in een van de twee categorieën :p

Jingle, cactusje, Manque en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.189
    35.878
    113
    Wat is een jongens meisje?:oops:

Edit: al verder gelezen en vind het niet raar. Dat weet je immers van te voren helemaal niet. De combi roos/rosalie vind ik apart, maar hee wel makkelijk.

Hopsatee vindt dit leuk.
  17. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Wanneer een meisje wat stoerder is geloof ik.. ik vind het ook apart dat je dat van te voren al weet haha.

suus1983 vindt dit leuk.
  18. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.945
    113
    Vrouw
    Dit dus.

Overigens heeft mijn dochter dan een gespleten persoonlijkheid of karakter? Ze houdt van roze en jurkjes maar ze zit ook op voetbal en speelt vooral met jongens.
    Ik had dr misschien beter een unisex naam kunnen geven, vanaf vandaag zal ik dr wel Renée ofzo noemen.

Jingle, Hopsatee, cactusje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.304
    17.196
    113
    De verbazing komt als ik voor mezelf spreek door de uitleg van de naamkeuze bij een tweeling

20. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Maar gaat het hier dan echt al de hele tijd over de namen van de kinderen van een forumlid? Ik heb de namen ook gelezen, maar ik vind het eigenlijk niet zo aardig om daar in dit topic zo over te praten.

suus1983, iMoeder, Bailey07 en 9 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina