Waar heb jij je over verbaasd vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ffion, 18 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Ik ook.

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.683
    113
    Nee die waren er niet meer. En nee dan nog vind dat niet. Als je echt niet kan staan dan boek je maar een rolstoel plek of anders accepteer je het maar. Je gaat toch niet de hele tijd zitten bij een concert en zeker niet zoiets als deze waar de muziek uitnodigd om te dansen. Zij en een paar anderen zoals het ouder echtpaar voor ons bleven zitten. Merendeel van het vak stond gewoon.

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Nou nee. Niet iedereen wil of kan een heel concert rechtstaan. Je kan en mag toch genieten van muziek zonder verplicht recht te staan? Jammer dat jij dat dan onmogelijk maakt omdat jij daar anders over denkt.

Er is een reden waarom er staanplaatsen en zitplaatsen zijn op concerten.

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mee eens, ik wil ook gewoon kunnen zitten bij een concert, ik kan niet zo lang staan. Als ik dan een zitplek boek dan verwacht ik dat ik ook kan zitten ja...

Syane, Riverdale87, DastyQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Marchella

Marchella Niet meer actief

Want mensen zijn voor hun lol gehandicapt of mindervalide? Een gevalletje ikke, ikke en de rest...

Caithy, expectful2009, Syane en 13 anderen vinden dit leuk.
  6. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Oef, dan zou je aan mij een slechte hebben. Door artrose in mijn rug, kan ik niet langer dan een halfuur staan. Moet ik dan maar niet meer naar een concert? Of voor dat geld heel de avond naar jouw rug kijken?

Syane, Riverdale87, DastyQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.683
    113
    Nou nee zo denk ik er niet over. Dus ik zou verplicht moeten gaan zitten dan? Ik had pok liever staan plekken gehad maar helaas. En ik weet niet of jullie wel eens naar concerten gaat maar artiesten moedigen ook aan om te gaan staan en te dansen daar is muziek toch voor. Enorme duffe suffe boel dan als iedereen op zijn stoeltje blijft zitten:thumup: beetje heen en weer wiegen op je stoeltje.

Er zijn plekken voor mensen die echt niet kunnen staan en willen zitten. En ja ik ben ook brak na een concert avond want ik kan ook eigenlijk niet de hele avond staan maar ik ga wel even " los" op de muziek. Het hele concert duurt ongeveer 1.5 uur. Daarvoor en daarna kan er weer gezeten worden.

Ik vind het echt bizar om te lezen dat er van een zitplek verwacht word dat iedereen gewoon zit. In juni bij De Sheeran zat niemand ( nou ja vast wel een paar) en ging iedereen uit zijn dak

8. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ja de zit plekken zijn daar voor.

Syane, Riverdale87, DastyQueen en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Nope, je kan me niet overtuigen. Behoorlijk egocentrische redenering.

Jingle, Nescio, Essie3 en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Tis dat ik naar heel andere muziek luister en dus naar ander type concerten ga. Een pit op de tribune is nu eenmaal niet echt mogelijk, en jahoor bij die concerten wordt ook gewoon zittend genoten en zittend “gedanst”.
    Maar ook dan neem ik idd zitplaatsen omdat ik niet zo lang kan staan/springen etc.
    Natuurlijk staat ook het publiek wel eens bij de zitplekken, maar ik heb ook nog nooit meegemaakt dat dit het hele concert duurde.

Je had ook kunnen beredeneren als er geen staanplaatsen meer waren heb je pech gehad om dus de hele tijd te willen staan en dansen en dan maar niet erheen ofzo ;)
    De minder valide plaatsen mag je niet eens zomaar boeken dus vind dat ook beetje kul redenatie van jouw kant dat je dan daar maar moet gaan zitten :rolleyes:

De zitplekken zijn er voor mensen die enerzijds misgrijpen bij de staanplaatsen maar t dan blijkbaar toch belangrijker vinden om erbij te staan dan dat ze de hele avond “los” kunnen gaan en anderzijds voor de mensen die graag zitten bij een concert hoe uitnodigend de muziek dan ook mag zijn.

Een beetje geven en nemen en een beetje rekening houden met elkaar lijkt me niet onredelijk. Maar die mensen hebben net zoveel voor het kaartje betaald als jij en mogen dus ook verwachten het concert minstens te kunnen zien:cool:

Jingle, Nescio, Syane en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

De reden dat ik niet naar een concert ga als er alleen nog maar zitplekken zijn.

Syane en DastyQueen vinden dit leuk.
  12. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

@Fietwordtmama ik heb het tentje even opgezocht. We hebben al zo een tentje in het rood.
    @marb

Fietwordtmama en marb vinden dit leuk.
  13. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Je ziet het helaas ook heel veel in de topsport. Vrouwen worden gewoon niet serieus genomen als topsporters. Kijk maar naar het vrouwenvoetbal of de vrouwen hockeyteams en de reacties daarop ondanks betere prestraties dan de herenteams.

Syane en Cin85 vinden dit leuk.
  14. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.807
    9.316
    113
    Gelderland
    Ik verbaas me wederom over de huizenprijzen/ huizenmarkt. We beschikken echt over een prima inkomen maar als ik ik zie wat we van ons budget kunnen kopen.. zó niet wat we graag zouden willen. 2 jaar geleden hadden we ons droomhuis kunnen kopen :confused:

15. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113

En concert van Enrique Iglesias is toch sowieso wel een duffe, suffe boel. Of je nou staat of zit:p

Jingle, Caithy, Kleintjuh85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

#3376 Whysteria, 10 nov 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2018
    verkeerd topic :oops:

Manque en BabyFG vinden dit leuk.
  17. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Verkeerde topic?

18. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ooooeeeeeeppssss.... :oops:

Evanesco vindt dit leuk.
  19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ja bizar he...
    Die bubbel gaat weer barsten, dan weer een goed moment om te kopen, maaar verkopen wordt dan ook weer een ander verhaal ben ik bang....dus t is eigenlijk net de truc om nu te verkopen en zolang te overbruggen tot de huizenmarkt weer instort ;) en dan je droomhuis kopen

DastyQueen en Luna86 vinden dit leuk.
  20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.306
    17.209
    113
    Hoe snel luieruitslag (tot bloeden toe) kan opzetten

Deel Deze Pagina