Waar heb jij je over verbaasd vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ffion, 18 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Dat is niet alsof joh. Althans mijn oudste doet dat echt. In de ochtend, voor training en na training weer. Pff, komt geen einde aan de was.
     
    Eva2011 vindt dit leuk.
  2. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Hahaha ik heb mijn oudste echt moeten overtuigen dat hij niet elke nacht een nieuwe pyjama aan hoefde. Of elke dag een schone spijkerbroek. Alleen wanneer het vies is.
    Issie vandaag in een shirt met vlekken naar school gegaan. Andere uiteinde. Maar papa moet er de komende dagen even op letten dus. Maar weer tegen zoon gezegd: is het vies? In de was. Is het niet vies, een tweede keer aan. Behalve sokken en ondergoed, dat elke dag! En die pyjama doe IK in de was als ik de bedden verschoon...

    Nu in de sporttas schone kleding voor vanavond . Met instructie dat die morgen ook naar school aan gaan.
     
    Spoetnik en suus1983 vinden dit leuk.
  3. Fietwordtmama

    Fietwordtmama Niet meer actief

    Maar beland dat ook allemaal in de was?
    Oudste kleed zich uiteraard ook om voor training, maar na training gaat de pyjama aan en de volgende dag gewoon weer de normale kleding van voor de training.

    De kleding waarin hij getraind heeft gaat wel in de was uiteraard.
     
  4. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Jep, als het aan hem ligt wel en ik ben er niet altijd bij om het controleren. Als ik hem zijn gang laat gaan komt het niet eens in de was, maar is het een grote hoop op zijn kamer, waarvan ik niet meer weet of het vies of ongedragen is.

    Edit: hij gaat voor ik thuis ben van werk naar training en doucht zich daar. Ik heb er dus niet altijd zicht op.
     
    Eva2011 vindt dit leuk.
  5. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Idem o_O
     
  6. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Maar dat bedoel ik dus juist en zeg ik ook; als je er NIET bij nadenkt. Dus daar heb je het fundament ;)
     
    femkes vindt dit leuk.
  7. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    En juist dát zeg ik. Als je er niet bij nadenkt ja. Anders kan ik het onbeschoft vinden :thumup:
     
  8. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Klopt! Dat verschil dan hè. Die moeder zou ik over het schoolhek kunnen trekken :roflmao:
     
  9. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Ik heb me vandaag verbaasd over het kort geding mbt de intocht van sinterklaas. En dan vooral over dat actiegroepje. Die Michael van Zeijl met zn stomme shirt, het schofferen van de rechtbank door demonstratief te blijven zitten toen de rechter binnenkwam. Totaal gebrek aan respect.
     
    Blijdorp, Oceanna, dreames en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. sleutelbloem

    sleutelbloem Bekend lid

    10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    @ iertje: dat zeg je niet.

    Je zegt dat iemand onbeschoft en zelfingenomen is wanneer hij/zij zich geen blad voor de mond neemt.

    Pas ná deze stelling zeg je, dat je niet alles kunt zeggen wanneer je er niet over nadenkt.

    Maar ik begrijp na je uitleg wel beter wat je bedoeld
     
    Bailey07 vindt dit leuk.
  11. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Vandaag een uitje met de klas van mijn zoon. Ze kregen wat te drinken en snoepjes. 1 kindje mocht niet, moest het bewaren voor thuis want ouders willen niet dat ze dingen met suikers enzo op school eet.

    Prima. Niet mijn keus maar prima.

    Kom ik mijn zoontje van school halen om 3 uur, loop net dat kindje voorbij met haar moeder. Moeder geeft wat aan het kind, kind roept blij: ‘mmmm jammie lekker chocola mam!’
     
  12. mamabeertje

    mamabeertje Fanatiek lid

    9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Maar hij/zij at het in elk geval niet op school;)
     
    Blijdorp en gitaartje vinden dit leuk.
  13. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Ik ben koppig genoeg om het huis niet meer te willen zien. Ik vind het gewoon slecht, een huis kopen is geen kleine beslissing en tegenwoordig moet je maar gelijk een beslissing nemen. Ik wacht wel tot de huizenmarkt weer instort.
     
    Nescio en BabyFG vinden dit leuk.
  14. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Hihi van die instelling hou ik! Zeker als je nu niet op een schopstoel zit zou ik idd je moment afwachten :) ik vind t ook niks hoor dat je maar meteen na 1 bezichting al gelijk een bod moet doen zo ongeveer.
    Zoals mn man altijd zei ‘het is geen broodje frikandel’.
    Ben blij dat de huizenmarkt hier net even iets minder hard gaat dan de plaats waar we vandaan kwamen (leukere prijzen ook nog eens) en hebben gelukkig wel 2 bezichtigingen kunnen doen enzo :). Nou ja alsnog waren we allemaal van mening dat het een goed huis was, helaas al t nodige tegengekomen. Maar ja wat doe je eraan ;) alles wat we aanraken knapt op :thumup:

    Maar met deze ervaring weer rijker zou ik zeer zeker geen huis willen kopen obv 1 x kijken, want dan kijk je toch anders dan bij een 2e x bijv
     
  15. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Ja we hebben ook geen haast en ik woon in het hoge noorden dus hier is de huizenmarkt ook nog wel redelijk. Maar van een makelaar had ik wat meer verwacht. Komt op mij over van ja het wordt toch wel verkocht dus het maakt allemaal niks uit. Ik vind dat gewoon niet proffesioneel. Dus langzaam aan kijken we veder tot ons droomhuis te koop komt :).
     
    Nescio en BabyFG vinden dit leuk.
  16. Afkes 10tal

    Afkes 10tal Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Dat zou ook de korte versie van mijn dochter kunnen zijn.
    Mijn dochter heeft rare darmen en volgt daarom een fodmap dieet. Ze reageert slecht op glucose-fructose stroop. Die troep zit overal in. Zij weet dat ze niet alles kan eten omdat ze anders buikpijn en diaree krijgt. Ik ga de gedetailleerde/ ingewikkelde versie niet op school vertellen en houd het bij geen suiker. Dat is makkelijk te onthouden.
     
    conejita en Blijdorp vinden dit leuk.
  17. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Nou, ze waren het plein nog niet af!
     
  18. famofthree

    famofthree Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Zoon mocht ook lange tijd absoluut geen chocolade ( dan in zijn geval) op school .
    ik weet zijn reactie hierop en kan het handelen.
    Hij word na 10 min nog drukker en kan zijn eigen hoofd niet meer handelen en als hij dan op moet letten in de klas is dat voor niemand haalbaar... Dus tja die snap ik wel.

    Chocolade kan je heel "natuurlijk" kopen dus dat kan inderdaad gewoon een reactie zijn Op iets van andere snoepjes etc. En dat zou 1 bepaalde kleurstof kunnen zijn of fructose of een vulmiddel .. zolang je niet zeker weet wat ergens in zit is gewoon : geen snoep op school de beste optie. En geen suiker zal met grote waarschijnlijkheid de " makkelijke" uitleg zijn.
    Vraag het anders eens op een rustige manier, meestal is dat helemaal geen punt . Zegt iemand die de ene dag loopt en de volgende dag met 2 of 1 kruk loopt en dan weer in een rolstoel zit en daarbij een zoon met een " kleintje" gebruiksaanwijzing.. ;);)
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  19. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier ook hoor bij mijn oudste kinderen. Na 1 dag gooien ze het in de was, nu de afspraak dat wanneer er geen vlekken zichtbaar zijn en het stinkt niet naar zweet dan hang je het terug in de kast. Kan prima nog een keer worden aangetrokken.
    Buiten dat ik blijf wassen en het veel geld kost wordt je kleding er doorgaans niet mooier van door het zo vaak te wassen.
    Ik hoop dat ze er gehoor aan zullen geven ;)

    Sportkleding was ik wel altijd want dat meurt gewoon enorm.
     
  20. Lelie137

    Lelie137 Fanatiek lid

    9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Ik verbaas me ook dat mensen direct bij de eerste bezichtiging al een bod uitbrengen en dan vaak ook nog eens boven de vraagprijs. Ik denk dan, hoe dan??
    Je koopt toch iets heel duurs, zelfs een nieuwe mobiel koop ik niet op dezelfde dag dat ik m zie.
    Maargoed, ook wij kijken rustig verder...
     
    Torretjeee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina