Waar heb jij je over verbaasd vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ffion, 18 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.328
    243
    63
    Noord-Brabant
    Oh echt, ik was mijn kleding altijd na 'n dag dragen. Ruik gewoon dat het gedragen is. Bij mijn kinderen hetzelfde. Ik betrap me er zelfs op dat ik als ik een collega de volgende dag in hetzelfde rond zie lopen, dat ik dan denk gadverdamme.
     
    Lumihiutale en puzzelstukje vinden dit leuk.
  2. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Serieus? Ik draag vaak jurkjes die op de handwas moeten. Die hang ik uit na een dag en dan zijn ze echt weer fris. Zelfde met vesten.

    Ik moet er niet aan denken alles na een keer dragen al te moeten wassen...
     
    Ffion, Manque en Syane vinden dit leuk.
  3. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Tjonge, gooien ze het bij jullie in de was?:eek:
    Ik die blijkbaar iets echt fout. Want de kleintjes leer ik om hun kleren weg te leggen voor de volgende dag of om in de wasbox te doen. Vergeten ze dat pak ik het mee voor de was.
    Maar zodra ze in de brugklas zitten moeten ze het zelf in de was doen. Doen ze dat niet, dan was ik het niet uit.
    De tienerkamers zien er dus regelmatig uit als ontplofte kledingkasten:cry:
    Tot ze hun kamer gaan opruimen ... Dan puilen opeens de wasboxen weer uit:mad:
    Meestal als ik net klaar ben met de was.
     
    Zonnestralen, Anouk2005 en Oceanna vinden dit leuk.
  4. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Ik deed vroeger thuis zelf de was. Mijn moeder was niet zo gek om maar steeds te wassen.
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  5. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.850
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Niet zozeer verbaasd maar meer geschokt dat ik vandaag hoor dat een moeder van school borstkanker heeft. Was me al opgevallen dat ik haar niet meer met de hond zag lopen en nu hoor ik dit. Ik zag haar straks op school en zover ik het kan zien draagt ze een pruik en ziet ze er erg bleek uit. Ben er echt naar van, net 40 en drie kinderen en dan zoiets, zet je weer even met beide benen op de grond :(
    .
     
  6. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Dat ik weer niks te doen had op mijn werk. Vorige week al aangegeven dat ze voor vanmiddag iets extra's moesten plannen, maar was niet gebeurd. Lekker om 15 uur naar huis gegaan :)
     
  7. Belle22

    Belle22 Bekend lid

    22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Ik verkocht vandaag de babygym van mij dochter via marktplaats.
    De vrouw die hem wou overkopen kwam binnen en bekeek hem even en vroeg of er iets bij zat waar ze een tablet aan kon bevestigen..

    Ze wou hem alleen maar hebben zodat ze iets had waar de baby in kon leggen waar hij dus tablet kon kijken.. een baby? Van 2/3 maandjes oud? Nu al?
     
    conejita, puzzelstukje, cowgirl80 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Troeeeelaa

    Troeeeelaa Actief lid

    15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Kom je morgen met mij mee, ik heb genoeg. Haha.
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  9. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.397
    10.595
    113
    :eek::roflmao::cry::rolleyes:
     
  10. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Eigenlijk gisteren. In de Postnl app stond dat het pakje dat ik verwachtte 's middags bezorgd zou worden. Gaat in de ochtend de bel: pakket bezorger met een pakketje. Niet het pakketje dat ik verwachtte. Ik nog eens in de app gekeken en ja hoor het stond er gewoon nog in. En inderdaad kwam in de middag weer Postnl aan de deur. Een andere bezorger dit keer.
    Heel raar!
     
  11. sleutelbloem

    sleutelbloem Bekend lid

    10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    Dat ik heel vaak op het forum lees hoe goddelijk Tony's Chocolonely moet smaken, fantastisch lekker!!! Niet normaal gewoon!! En ik kocht het niet want mij te duur!! Enfin, vandaag kreeg ik een reep cadeau van iemand, ik helemaal blij, want nu kon ik eindelijk ook eens meepraten. Melkchocolade noga kreeg ik. Ik maakte hem open, nam een stuk en stopte het in mijn mond. En tot mijn grote verbazing smaakte het Naar gewone chocolade. Niks bijzonders ! De rest vd reep gaat naar mijn kinderen.
     
    Vitamientjuh, Evanesco, consider en 12 anderen vinden dit leuk.
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Een bericht op fb over vegetarische filet.
    Dat kan je gewoon eten tijdens je zwangerschap.
    A fijn prima.. maar de reacties.

    Nou ik heb alles gegeten hoor en ook gerookt en mijn kind kwam met 42 weken. Gewoon bullshit wat ze allemaal zeggen.

    :rolleyes::|:|:|
     
  13. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Ik vond net 40 euro in mijn nachtkastje en ik heb geen idee waar die vandaan komt!
     
    conejita, Lumihiutale, consider en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.706
    42.535
    113
    Over die meubels met woorden erop. Net een foto op fb van een plaatselijke eenmanszaak die crea dingetjes maakt. Op de foto laat ze zien hoe ze aan het werk is, staat er een grote eettafel met de woorden: dinner table erop:confused:
    Want?? Anders vergeet je waar je moet eteno_O
     
    Melief, Hopsatee, puzzelstukje en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Afkes 10tal

    Afkes 10tal Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Je zou er maar aan willen lunchen of ontbijten.
     
    puzzelstukje, femkes, Lisa2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    #3536 iMoeder, 15 nov 2018
    Laatst bewerkt: 15 nov 2018
    Nou, mijn eettafel is anders wel regelmatig totaal de weg kwijt. De ene keer denkt ie dat ie een bureau is, dan ineens hangen er weer allemaal kleden over heen en denkt ie dat het een tent is, of ontbijtbar, gebeurt ook regelmatig. En de stoelen gaan ook wel eens de mist in, die denken vandaag dat ze wasrekjes zijn. :confused:

    Dus ik vind het wel een goed idee om zo een eettafel is even op zijn plek te zetten en van zijn identiteitscrises te verlossen! :D
     
    Vitamientjuh, conejita, kikker1 en 20 anderen vinden dit leuk.
  17. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.158
    4.226
    113
    Vrouw
    Was de onderste een reactie of jouw reactie?
     
  18. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Ik hoop een reactie :D
     
  19. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Mee eens! Maar ik heb wel gemerkt dat je dat soms niet hardop moet zeggen tegen bepaalde mensen. Dan schijn je te vloeken in de kerk :roflmao:
    Maar deel je mening!
    Trouwens; ik hou helemaal niet zo van chocola :oops: Schijnt ook onbegrijpelijk te zijn voor sommigen :p
     
  20. sleutelbloem

    sleutelbloem Bekend lid

    10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    ben ook niet verslaafd aan chocola. Vind het wel lekker, maar niet bijzonder of zo. ALS ik dan eens echt heerlijke chocolade wil eten, haal ik echte Belgische bonbons, gevuld met slagroom. Maar die zijn nauwelijks te krijgen in Nederland, ook niet bij de chocolaterie. Megaduur zijn ze maar zoooooo lekker!

    daar is Tony's een klap in je gezicht bij :roflmao:
     
    Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina