Ja het gaat eigenlijk nergens over. Mijn man gaat donderdag naar Polen, die komt zondagavond naar het vakantiepark, dus de eerste paar dagen ben ik alleen. Ik zie allemaal beren op de weg voor als ik wat ben vergeten en dat ik met drie kinderen daar naar de stad moet terwijl we maar een uurtje vanaf huis zijn, dus zo’n drama is het allemaal niet. Maar goed, het zal vast wel loslopen haha
Vandaag liep naar de markt in het dorp. Daar was de Kindervakantie week bezig ( voor basisschool leeftijd een programma, hiervoor moet je je opgeven en betalen ) ln dat kader was er verderop in het winkelcentrum een straat theater voorstelling te zien. Er liepen veel ouderen over het podium ( een zwarte doek ) langs tijdens de voorstelling. Waarschijnlijk omdat ze geen zin hadden om even eromheen te lopen.
Mijn zoon heeft een homeopathisch medicijn gekregen voor de onrust en drukte in zichzelf en geen idee of hij gewoon moe is of dat het echt helpt maar zoon is zeer relaxt vandaag!
Niet eens iets geks hoor. Zo'n sportschool enz is niks voor mij. Ik doe nu hardlopen en zwemmen. Op wo, vr en zo ochtend een rondje hardlopen. Rondje van een half uurtje. Op di en do avond zwemmen. Dinsdag banen zwemmen en donderdag aquarobics en aansluitend banen zwemmen. Als er een ritme in zit ga je er echt naar uitkijken. Kijk op de bank netflixen is ook leuk, maar krijg er echt een goed gevoel door.
Sjonge mijn bijna 3-jarige draagt nog rompers. Ik vind dat nog een stuk makkelijker dan ondergoed Maat 98/104 van de Hema
Moet ze online bestellen heb ik begrepen. Vanavond is ie na z'n badje heel trots gaan slapen met zijn hemd en boxershort. Maar rompers houden de luier zo mooi stevig op z'n plek, en hij is ondanks Mt 92/98 nog maar 10 maanden.
Goed om te lezen! Neem me al een tijdje voor om een abonnement op het zwembad te nemen, maar stel het steeds uit Ga het deze week nog regelen!
Ja mijn peuter is dus ook niet zindelijk nog, vandaar de keuze voor rompers. Anders gaat het toch schuiven. Dus ik snap helemaal dat je voorlopig nog rompers wilt gebruiken. En ik heb ze gewoon in de winkel gekocht, dus mogelijk een ander filiaal die ze wel heeft? En anders online inderdaad. Gelijk een voorraad inslaan Het klopt in ieder geval niet dat grotere kindjes geen rompers meer dragen
M’n baby Ik snap je helemaal! Ik nodm mijn bijna 3-jarige ook nog m’n baby Maar goed: ook niet bij Zeeman of Hema? Staat me bij dat ik ze wel in huis heb van daar!
Dat mijn vriend serieus niet had bedacht dat ons zoontje de longen uit zijn lijf krijste om de simpele reden dat hij honger had. IK hoorde het zelfs terwijl ik boven in bed lag met oordopjes in... Hij was beneden met de baby en snapte maar niet waarom hij zo bleef huilen. Denk na! Uiteindelijk stond ik al in de woonkamer met een flesje, toen hij eindelijk bedacht dat het kind misschien wel honger had. Ik ben dus zo'n moeder die een lijstje/ schema/ briefje moet maken als papa voor de kinderen zorgt.
Volgens mij is haar zoontje 10 maanden aan haar onderschrift te lezen en dus nog echt een baby Overigens noem ik mijn zoontje van net 1 ook mijn baby Ik heb ze van de week gewoon bij de Hema nog gezien ts! Er lagen er namelijk een paar in het verkeerde bakje (ik moest 74/80 hebben) dus had ze bijna gekocht 98/104 was dat, wit met mouwtjes!! Raar dat het personeel dat niet wist hoor!
Op de zeeman website zijn de ook nog verkrijgbaar in 98/104. Raar dat ze in de winkel dan zeggen dat het er niet meer is.