Ik had dit een keer toen ik hoog zwanger was. Kon ik met mijn grote buik door de hele auto heen klimmen... Echt aso zulke mensen!!
Gister op een overvol parkeerterrein ik netjes sta te wachten totdat er iemand uit een parkeervakje rijdt. Sta netjes met mn knipperlicht aan gaat er iemand anders in... een moeder met kind van jaar of 10. Zoooo aso! Ik sta gewoon netjes te wachten!
Dat ik gisteren op zaterdag meer Black Friday aanbiedingen in mijn mailbox kreeg dan op die hele Black Friday zelf..
Dat we zoveel was kunnen hebben. Ik was minimaal twee wassen per dag en tóch puilen de wasmanden eruit. Hier gaat straks was nummer 3 erin en dan is t mooi geweest voor vandaag. Blegh!
Dat ik vanmiddag ergens in het bos op mijn hardlooprondje van 8km mijn autosleutel heb verloren en deze ook nog teruggevonden heb in dat grote bos
Uiteindelijk 12km en wat was ik er onwijs klaar mee! Heb je 8km gerend, in je hoofd lig je al in een warm bad met een goed glas wijn naast je en dan sta je zonder sleutel bij je auto. Ik was niet in een beste stemming op dat moment
Over mijzelf, als iemand vraagt en hoe is het met jullie? Dan zeg ik automatisch goed hoor en met jou? En vandaag hoorde ik mij mijzelf zeggen: "nou niet zo goed eigenlijk". Ik schrok er zelf van
Ik heb er 3. 4 wasjes per week? Hoe dan? Het beddengoed zijn al 2 wasjes per week. Dan nog kleding, handdoeken etc. Of heb je een grotere wachmachine? Hier eentje van 7kg.
Hier ook 3 kinderen en ik draai gemiddeld 5 wassen per week. Beddengoed is 1 was, dan de jongste apart, de twee oudsten samen en 60 graden was (handdoeken en ondergoed). Vaak nog een kookwas erbij (schoonmaakdoekjes), en dan zijn we wel klaar voor de week.
Ik verbaas me over de waskunsten van @Snoopy1979 en @Nescio Hoe dan? Ik heb een 9kg wasmachine, ik draai 3-4 wasjes beddengoed, 2 wasjes handdoeken, 1 kookwas, 2 wasjes donkere was, 1 wasje wit en 1 wasje rood/roze Dat zijn 10-11 per week
Met 1 kind hebben wij de ene week 3 wassen (1 lichte en 2 donkere/gekleurde) En de andere week 5 (dan ook beddengoed en handdoeken enzo bijv) Gemiddeld genomen Straks met een 2e zal t wel iets meer worden gok ik. Maar 3/4 wassen beddengoed per week met een 9kg machine, hoe dan? Was je t om de dag ofzo al t beddengoed?
Ja dat mag zeker! Ik ben alleen normaal iemand die altijd lacht, echt altijd en zegt dat het prima gaat. Al had ik er in deze situatie al weer spijt van, was bij iemand op visite en er waren nog meer mensen die er direct een mening over hadden waar ik eigenlijk niet zo op zat te wachten Maar ondanks dat ga ik het toch nog eens proberen als de situatie zich voordoet.
Beddengoed wassen we niet iedere week (behalve in de zomer) en al het beddengoed past bij elkaar in de was. Handdoeken gebruiken we meer dan 1 keer, gaat ook in 1 was met de vaatdoeken en washandjes. Dan nog een zwarte was en een gekleurde was. Trommel is best groot, 8 kilo denk ik?