Ik heb die vakantie inpak stress dit jaar voor het eerst losgelaten en alleen kleding tandenborstel haarborstel en tandpasta en medicijnen meegenomen. De rest heb ik daar de eerste dag (en cosmetica op schiphol) gekocht en day is me perfect bevallen. Scheelde zoveel stress en ellende. ik doe vanaf nu nooit meer anders.
Ik zag vandaag een vrouw met een winterrok, dikke panty en overknee laarzen. Buitentemperatuur was 25,5 graden. Koekoek. Erop droeg ze een zomers t shirt, zag er heel raar uit.
Ik zag vandaag ook een vrouw met een winterjas op de fiets. Ik liep met een jeans met een shirt maar ging kapot van de hitte, gisteren zag ik ook al iemand in een winterjas voorbij fietsen. Die mensen zijn echt niet goed hoor haha
@Anouk2005, @Zara75 Vanmiddag geen winterjas hoor maar eind van de middag/avond en gisteren vond ik het best koud dus toen wel. Maar mijn winterjas stelt niet heel veel voor.
Ik zag gisteren een jongen fietsen met winterjas en bontkraag. Ik denk dan altijd dat ze die kleding nieuw hebben en graag willen dragen ondanks het weer haha
Oh help en hij weegt al meer als 10 kilo Denken ze bij jou dat hij/zij ook al een stuk ouder is door zijn of haar lengte? hoe groot en zwaar is hij of zij dan?
Laatste keer op het bureau was met 4 maanden ( maandag mogen we weer ) was hij 71 cm en 8.1 kg Denk dat hij nu zo'n 74 cm is en 9.5 kg Meet hem thuis wel eens op en zit er vaak nog geen halve cm naast met wat ze op het bureau meten.
Hier denken ze vaak dat ie al 1 tot 1,5 jaar is. Hij is nu 88cm lang en weegt 14,8 kilo. Hij is voornamelijk breed...al is ie groter dan ons buurmeisje en buurjongen van allebei 1,5 jaar.
Ik zat net even in het boekje te kijken en hier was hij met 6 maanden 9.4 kilo wel iets kleiner 71 cm. Maar dan is die van jou ook wel een grote! Denken ze niet vaak dat hij al een stukje ouder is?
Inderdaad een groot jongetje. Hier een klein jongentje. Hij is bijna 2 en is nu 86cm en 11.8 kilo, draagt maatje 80/86. Mensen zijn ook altijd heel verbaasd dat hij al zo netjes kan eten zonder te knoeien.
Ik verbaas me hoe snel John vrienden maakt, hij is maandag begonnen op een nieuwe school, maar hij begon gister al, mag ik morgen met die spelen. Dat is voor mij zoiets onwerkelijks, omdat ik zelf niet echt vrienden had op school.
Ik verbaas me altijd over inpak stress. Ik neem al jaren een handkoffertje mee (geen kids dus dat scheelt ). Dat scheelt de kosten voor de bagage. Dat was dit jaar 90 euro samen met mijn man. De eerste dag koop ik dan een groot badlaken, douchegel en shampoo. Make-up neem ik wel van thuis mee. Ik draag op vakantie vooral jurkjes dus nog plaats over in het koffertje. Ik ben dan wel weer zo'n typetje dat alles spik en span gepoetst moet hebben voordat ik op vakantie ga. Maar dat schema begint dan ook al 4 tot 6 weken voor vertrek. Dan worden de kelder en zolder opgeruimd totaan het laatst rondslingerende schroefje