Ik verbaas me over hoe ontzettend onze zoon is gegroeid in zijn sport in 1 jaar tijd. Heb gisteren vol verbazing zitten kijken naar het verschil tussen vorig jaar en nu. En hoe onze dochter toch al die rare capriolen kan en durft uit te halen in zo'n paal haha.
Ik bracht net mijn zoontje naar de opvang. Ik zag een jongetje van de zelfde leeftijd kruipen en zichzelf optrekken aan een hekje . En dat met 6/7 maanden, was ik toch wel verbaasd over.
Ik heb me er nogal over verbaasd dat mijn zoon bij de sportochtend van de vakantieweek niks uit durft te proberen, maar dat het blijkbaar geen enkel probleem is om tot bijna bovenin een lantaarnpaal te klimmen. Een lantaarnpaal mensen, die zijn best heel hoog .
Kan er nog overheen.. had er 2 die met 4 maanden al maatje 74 droegen. 98/104 bij 1 jaar. Waren ook 10 ponders hoor en nu overigens heel gemiddeld qua lengte en gewicht.
Haha ja mijn oudste bijna 3 ook maat 86. Jongste 7maanden en maat 74 . Zo veel kinderen zo veel verschillen
Was op tlc een programma aan het kijken van een dierenarts. Daar worden 4 dieren tegelijk geopereerd. Een grote zooi op de grond en op de kastjes, totaal niet steriel. Alleen degene die opereerde had handschoenen en een haarkapje op. Degene die er naast staan hadden geen haarkapje of mondkapje enz Maar kwamen wel aan de instrumenten. Waarom word er met dieren niet zo steriel gewerkt? Die kunnen toch ook een ontsteking krijgen enz?
oudste liep met 7 maanden rondjes om de tafel (met 11 maanden los). Kon me er niks bij voorstellen dat hij nog geeneens zou kruipen etc.
Dat mijn zoon van 15 maanden net naar me toe komt en zegt: slapen. Vervolgens naar papa loopt om een kus te geven om vervolgens naar de trap te lopen.. Ik had echt iets van: huh? Is dit serieus? Ik leg hem op bed en ja hoor. Meneer ging slapen.. Ik vind dat ik een heel slim kind heb. Haha
Haha ja dat deed mijn oudste ook toen hij zo oud was. Super schattig! Nu is hij niet meer op bed te krijgen helaas, maar ja, kan niet alles hebben.
Mijn dochter was vandaag in tranen op het kdv. Ze wilde absoluut niet dat ik wegging en ze ging wel mee naar mijn werk. Ze liet me ook niet los. Normaal word ik nog net de deur niet uitgeschopt. Ik wist niet wat ik er mee aan moest, maar gelukkig nam een leidster der over en kon ik weg. En ik heb zo mijn sollicitatie gesprek, dit hadden ze op mijn werk te horen gekregen en ineens had ik een gesprek met een afdelingshoofd om te kijken of zij extra uren voor mij heeft. Nu mag ik maandag meelopen als gastvrouw en dat kan ik dan gaan combineren met me andere werkzaamheden. Moet ik nog kiezen ook
Ja ik heb nog een oudere zoon en die deed niks met 7 maanden. Dus ik dacht al dat mijn jongste nu al snel was met dingen. Die rolt overal heen en gaat bijna van liggen naar zitten. Het kan dus nog sneller
Zo doen wij het ook. We hebben nu een kleine ben benieuwd volgend jaar of dat nog lukt haha Ik koop alleen geen shampoo en douchegel. Ik haal altijd die mini flesjes. Kun je precies lang genoeg mee doen en ik krijg er gelijk een vakantie gevoel van
Ja. Al word ik er soms ook onzeker van. Alle kindjes die ik ken zijn (veel) kleiner en dan word ik soms bang dat zoontje een groeistoornis heeft ofzo.