Dat ik vandaag met uitdroging in het ziekenhuis eindig en een nachtje mag logeren hier terwijl ik vanochtend nog wilde proberen te werken. Verbaas me dan dat ik echt zo eigenwijs ben
Ja, niet normaal toch? Heb dr nu ook voor 4 dagen bso aangemeld terwijl het waarschijnlijk maar 2 dagen wordt, maar ik heb nu nog geen idee welke...
Dat onze poets (Ik mag haar zo noemen ) tegen me blijft praten terwijl ik had aangegeven iets te willen volgen op tv.. En dat ze gewoon harder gaat praten als ik de tv harder zet
Ik verbaas me eigenlijk over meerdere zaken in jouw post Dat je je schoonmaakster poets noemt (ongeacht of het mag van haar). Dat je tv gaat kijken terwijl iemand in dezelfde ruimte aan het poetsen is. Is natuurlijk persoonlijk, maar daar zou ik me erg ongemakkelijk bij voelen. Ik zou dan liever even boodschappen doen of in een andere ruimte mijn heil zoeken. Dat je je tv harder zet (ipv op pauze) terwijl iemand tegen je praat.
Oh wauw gaan we dat zo doen? 1. Tja.. je moet iets als je 35 weken zwanger bent en heel de ochtend bezig geweest bent in je huis en nu met pijn in je lijf op de bank bent gaan zitten. 2. Ze heel erg van kletsen houdt en ze dat 2.5 uur volhoudt. Ik ben dol op haar maar de enige dag dat ik in mijn verlof geen kinderen thuis heb vind ik best dat ik rust verdien. 3. Ze (de poets, die zichzelf ook zo noemt) weet dat ik verlof heb en wil niet dat ik haar help..wat ik uiteindelijk toch maar ben gaan doen omdat tv kijken ook niet ging.. (Ze stond overigens in de keuken..een ander vertrek dan waar de tv zich bevindt..waarmee ik niet wil zeggen dat we een Vila hebben voordat ik nog beticht word van opschepperij.) Maar goed. Het is natuurlijk zoals jij zegt. Want je kent me ?? Ik zit heel asociaal onderuit gezakt op de bank te kijken hoe ze mijn huis schoon maakt. En als ze iets vergeet zeg ik "ho je mist een pluisje". Ik betaal haar natuurlijk ook niet, ookal weet ik dat ze het super hard nodig heeft om rond te komen. Ik geef haar dit jaar ook maar niks extra's met kerst, dat zou niet bij mijn imago passen. En dan nieuwe een verbazing van vandaag; Hoe bitcherig sommige vrouwen kunnen zijn en lekker kunnen oordelen vanaf de andere kant van het scherm. Bizar!
Zo. Die laatste zin gaat anders ook aardig voor jezelf op, vind je niet? Goeiendag zeg. Tot punt 3 vond ik je verdediging oké. Maar dat stuk erna slaat nergens op. Want jij wijst daar net zo hard met valse beschuldigingen. Ik snap je punt. Maar eh, iets minder had ook duidelijk genoeg geweest hoor.
Dat ik gister prima in orde was, savonds ineens beetje pijn bij het plassen, en nu hartstikke ziek bij de ha met een nierbekkenontsteking. Hoe dan?? Zó snel? Ik heb sowieso nooit blaasontsteking en nu dit
Oke dan... Ik zeg alleen wat mijn verbazing is met een knipoog nota bene. Ik hang er geen waardeoordeel aan vast, zeg zelfs nog dat ik me ongemakkelijk zou voelen. En daarmee zeg ik wat over mezelf en niet over jou. Al die oordelen komen gek genoeg helemaal van jou zelf. Je vult daar ook van alles in wat ik zou denken/vinden. Helemaal prima, maar ga dan niet net doen of dat ook echt dingen zijn die ik gezegd heb.
Ja het is dat het moest, haha. Terugreis ging ook top Verbaas me ook erover hoe veel aanspraak ik altijd heb door de kinderen. Heb jij dat ook als je met je de kindjes van je werk op pad gaat? Dan heb je er natuurlijk ook opeens een aantal.
Nou, nou, nou... Hormonen of niet, doe es rustig... Hormonen vind ik echt nooit een excuus om naar te doen. Ik verbaas me er trouwens ook over dat je de hele ochtend in huis bezig bent als je ‘poets’ daarna komt. Maar goed: spuit 11 heeft heeft ook weer iets gezegd (en daar bedoel ik mezelf mee )
Jup,en ik heb een hele tijd alleen blonde kindjes gehad (zoals ik zelf en mijn kinderen) dan zag je ze echt kijken: zijn die allemaal van haar Nu rij ik op werkdagen met een kiddybus rond, daar heb je pas bekijks mee.
Ik ben verbaasd over mezelf dat ik vandaag de rust heb gevonden om gewoon van 11 uur vanmorgen tot 2.15 Netflix heb zitten kijken. Boodschappen vanmorgen vroeg gedaan, huis opgeruimd en een was erin, hond uitgelaten en toen even helemaal niks, vorige week een drukke week gehad en het weekend ook weer veel rennen en vliegen dus was er even helemaal klaar mee. Dit soort maandagen ga ik vaker inplannen.
Dat de assistente van de huisarts (waar t normaal gesproken vechten is om een plekje), na mijn vraag of ik voor de middag een afspraak kon maken, zei: weet u zeker dat u niet eerder op de dag langs wilt komen? .... Eh, huh?.... Uiteindelijk fijn dat ik wel een geweest. Dochter heeft dubbele oorontsteking, beginnende longontsteking, geïrriteerde keel en bijholteontsteking. Niet zo gek dat ze niet zo fit is...