Waar heb jij je over verbaasd vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ffion, 18 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dat ik de hele dag aan mijn presentatie heb gewerkt, die wou oefenen en echt veeeeel te veel info erin heb gezet voor een 10 min presentatie.
    Tweede presentatie gemaakt in minder dan half uur en nu is die wel goed.
    Vind 10 min alleen echt te kort :( vind dat mijn scriptie zo niet goed tot zijn recht komt.

2. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Dat doe ik ook zeker hoor! Alleen lijkt het even alsof ik daar nu ook niet van oplaad. Komt ook door de drukke periode op werk, thuis, school/kinderen. Tel daar wat perfectionisme bij op en gewoon weinig zonlicht haha en je komt denk ik in zon fase. En dan heb ik ook nog eens dat ik voor het eerst in mijn leven niet zo goed weet wat ik wil met betrekking tot (nog meer?) kinderen, werk en huis. Dus ik heb ook nog eens het idee dat ik in cirkeltjes denk. Ik voel me dus ineens heel uitgeblust en dat is echt voor het eerst.

Maar ja zoals alles: is dit vast ook een fase! Zaterdag een dagje weg met mijn man samen zonder iets te moeten dus dat is in elk geval een goed begin toch!

Met jou wel goed gekomen?

Nescio en Cindy1977 vinden dit leuk.
  3. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.704
    2.382
    113
    Tja, als je inmiddels ook rekening moet houden met de agenda van je puber kan het lastig worden :p
    Iedereen moet dat ook vooral helemaal zelf weten hoor :thumup:
    Maar ik vind het altijd gezellig die boom, maar ergens ook wel een sta in de weg, dus hij moet ook weer niet te lang staan.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ja 2 Jan gaat hij ook meteen zijn doos weer in hoor, ben ik hem enorm beu! Plus dan kan ik eindelijk toegeven aan mijn nesteldrang en de box er weg zetten XD

K00 en nijn37 vinden dit leuk.
  5. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ow je hebt een stik goede planning om het zoveel mogelijk op te vangen, je gevoel. Idd lekker met je Man weg en heerlijk keutelen :)

Jahoor bij mij is het helemaal goed gekomen .... tenminste.... dat vind ik XD

Hopsatee vindt dit leuk.
  6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ja ik ben ook heel kritisch op mezelf en normaal kan ik me daardoor juist goed oppeppen. Maar nu is het eerder tegenovergesteld, hoe kritischer ik ben, hoe meer ik ook de neiging heb daar tegen te rebelleren.

Ik zit mezelf gewoon aardig in de weg :(

Hopelijk is het snel over! Even rust en een moment voor jezelf is ook belangrijk.

Hopsatee vindt dit leuk.
  7. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Ik verbaas me dat er mensen zijn die zich ergeren aan dat ik de kerstversiering al vroeg ophangen. Blijkbaar is dat ontzettend zielig voor mijn kind :confused:

Yankee, Blijdorp, Hommeltje en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dat ik verplicht een workshop/cursus dag moest volgen omdat het bij de inwerkprocedure hoort en dat die hele dag dan gaat over hoe je met cliënten moet omgaan en wat hun visie daar in is.
    Prima maar ik werk niet met de cliënten dus voor mij totaal nutteloos..

Oceanna vindt dit leuk.
  9. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.415
    767
    113
    Hoe koud ik het L dagen heb :confused:

10. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Dat ik lekker zit te internetten en er een zwart pluisje op mijn scherm valt en toen ik hem weg wilde vegen, sprong hij zelf weg...
    Aaaaarghhhhh! Morgen meteen 20 spuitbussen halen tegen vlooien... en nu heb ik overal jeuk :mad::mad::mad:
    Blijkbaar zijn ze resistent tegen deze vlooiendruppels....

11. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    T zou me niet moeten verbazen want ze lijkt op mij.. maar het is verbazend dat dochter het zo lekker vind om te douchen en dat als ik niets zou zeggen dat ze dan rustig een uur zou staan en er ook altijd vrolijk van word.

BabyFG, marb, toch3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Dat er een verkoopster aan de deur staat en die vraagt dan: was u vanmiddag ook al druk met de kinderen of met werk? Ik was hier vanmiddag namelijk ook al.

Ik heb je niet uitgenodigd of zo, dus moet ik nou serieus verklaren aan jou waarom wij vanmiddag niet thuis waren?

qwerty123, lovewinnie, Adje en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nou, dat wilde ik precies komen zeggen

Hopsatee vindt dit leuk.
  14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, wat heerlijk! Die van ons moeten echt de douche onder geduwd worden bijna. Helpt ook niet dat wij een verschrikkelijke douche hebben die ineens koud wordt...

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dat ik om 4.00 uur alweer klaarwakker was, terwijl ik ziek van moeheid ben.

16. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Dat mijn man het nodig vond om nog even boven op de overloop te lopen stampen om 5.30u, waardoor mijn jongste zieke meisje wakker werd... Thnx honey.... Not...

17. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Dat ik zojuist in een werkmail lees dat iets wat voor mijn kinderen in mijn klas heel goed werkt niet meer gebruikt mag worden en dat het na de kerstvakantie niet meer zichtbaar mag zijn. Is een mail van het managementteam en er staat verder geen uitleg of iets bij.

Tot zover de gezamenlijke beslissingen :rolleyes:

18. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Over mijn wallen :eek:o_O ...

19. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Zelfde hier....ben alleen niet zwanger.

Madelie vindt dit leuk.
  20. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Hoe agressief ik word van dat stomme Sinterklaasprogramma op Telekids. Met die stomme prankpiet die zo achterlijk praat. En die naam alleen al, prankpiet, KOTS! Ik ben blij dat die ellende na vandaag is afgelopen.

Deel Deze Pagina