Misschien moet ze zelf even wetenschappelijk doorgelicht worden!! Wat een Weirdo Echt sneu voor je ouders. Ook voor jou natuurlijk, maar ik bedoel, je kind is vader geworden en dan krijg je zoiets.... Pffff, ik houd mn hart vast voor waar mijn kinderen later mee thuiskomen
Dat het de vrouw bij de fotowinkel is gelukt een pasfoto van mijn 10 weken oude nichtje te maken waar ze nog op lacht ook! Die foto kan ik niet delen maar hij is echt fantastisch geworden <3
oeps, iets teveel last van de hormonen. Maar dat je broertje hierin meegaat, vind ik nog verbazing wekkender.
Heel fijn voor je dat de 1e al meteen zo leuk is! Lijkt me wel voor een stuk rust zorgen,dat er iig 1 tof iemand bij zit
App je terug: Gefeliciteerd met de geboorte van dinges. Is het thuis geboren of in het ziekenhuis? Kunnen we het snel komen bezoeken? Hebben jullie nog wensen voor het?
Als het niet om m'n eigen broertje zou gaan had ik er ook flink om kunnen lachen. Baal ook dat hij de ballen niet heeft om hier tegenin te gaan. Ja het moet toch wel iets tijdelijks zijn, want hoe lang ga je dit volhouden? Tot de 18e jaar
Wat een bizar verhaal... Ik denk dat ik ook geen idee zou hebben hoe ik hier op zou moeten reageren, gewoon te absurd!
Ik dacht, laat ik eens Wordfeud spelen. Nog nooit gedaan, maar Scrabble vind ik ook leuk en ik verveelde me een beetje nu mijn man op Lowlands is. Dus prima, ik die app gedownload en hij zocht een tegenspeler. Iemand gevonden, en die begon een chat (wist niet eens dat dat kon) met “succes mooie dame”. Zucht....daar word ik dan alweer een beetje moe van hè... Ik wil helemaal niet chatten, ik wil gewoon een spelletje doen (en bij voorkeur winnen). Maar goed, waar ik me dus over verbaasde is dat iemand zo een chat begint, met “succes mooie dame”. Echt kansloos..
Nee, helaas... ik reageer maar gewoon niet meer. Iemand die vraagt of ik er nog meer wil of alleen wil hobbiën... Dat is toch om te huilen... Wat bezielt sommige mensen. Ga lekker op Tinder ofzo .
Dan is het toch niet dezelfde haha. Ik kreeg de vraag waarom ik geen profielfoto heb (juist hierom haha), wat ik aan het doen ben, want hij krijgt geen antwoord. Dat hij nu moet raden wasvoorschrift mooie vrouw ik ben etc. Nu gezegd dat ik druk om eten te maken voor mijn man en kinderen. Kijken of hij nog reageert whaha
Ik heb ook wel eens zo'n idioot gehad die maar vunzige dingen bleef sturen. Ookal reageerde ik niet. En dan vunzige woorden leggen enzo. Heeeel irritant, ik cancel t spel dan gewoon doeii. Speel nu alleen nog maar met bekenden en niet meer random via t spel, zit niet op dat soort chats te wachten