De mededeling van collega 3 met een 24+ contract die weggaat. En er is al een tekort in de zorg aan mensen.
Bekijk bijlage 585472 Over het formaat van de komkommers die ik net uit mijn tuin haal. Dat ‘kleine’ komkommertje heeft een normaal formaat. Iemand nog een leuk recept met heel veel komkommers?
Ik wil ook wel met je Wordfeuden hoor. Ik ben gewoon een normale vrouw en zal niet zulke rare dingen zeggen
Ik zou sowieso eerst even een grote proeven, vaak als ze zo groot worden worden ze bitter en droog is mijn ervaring. Qua recept, en lekkere gazpacho?
Wat veel! Wij waren op vakantie en de laatste week heeft niemand ze meer geplukt. Ze zijn daardoor veels te groot, maar de smaak valt desondanks niet tegen. Wat gaan jullie ermee doen?
@Treez en @Liekje81 Lekker! Die komkommers zijn hier zo op. Mijn dochter eet het liefst de hele dag door komkommer. Daar vraagt ze meer naar dan snoep/koek/chips.....
Ik was echt wel verbaasd.... Normaal vind ik overal wel wat speelgoed zeker als mijn man alleen met de kinderen is geweest. MAAR dan ruimt hij wel weer wat op steeds. Nu lag echt ALLES over de grond verspreidt. Hij heeft het wel zelf opgeruimd....dat dan weer wel
Veel zelf eten. Dochter houdt er erg van, die knaagt er zo een paar per dag weg. En geef er wat aan mn zus. Komende dagen kunne we er nog wat oogsten.
En verder een lekkere couscous of quinoa salade oid gaat bij mij ook altijd een heleboel komkommer in Hier staan ook veel lekkere ideeën @Treez https://www.closetcooking.com/?s=Cucumber
Dat we vanmorgen pas om half 9 wakker werden en ons mannetje ook nog lag te tukken. En dag je zo onwijs veel van je kind kan houden.
Plaatselijke tuinwinkel. Ik zaai ze zelf niet meer, maar koop een plantje. Idem voor de tomatenplant. Deze doen het veel beter dan als ik zelf zaai en elk jaar een hele goede oogst.