Die is ontzettend gaaf!! Ik ben jaloers. Dat ik in een maand tijd zo dik ben geworden, ik kan wel JANKEN. Zelfs mijn lievelingsjurk past niet meer. Ik heb medicijnen en wie weet word ik wel 90 kilo
Dat mijn zoontje vanochtend om half 6 al feest aan het vieren was in zijn bed. Terwijl ik door de.griep afgelopen nacht ieder uur van de klok heb gezien.
Dat ik zo lomp uit de hoek kan komen en dus een halve sportvereniging (bestuur en trainers) op de kast heb gejaagd gisteren....
Dat mijn dochter staartdelingen maakt nadat een meisje van gr.8 er 1 heeft voorgedaan en dat ze de rest zonder fouten gemaakt heeft. De juf was ook verbaasd haha (ze zit in gr.6)
Geen idee of dit al heel lang is maar ik verbaasde mij er enorm over vanmiddag. Ik moest vanmiddag een puffer ophalen bij de apotheek. Nog nooit eentje gehad dus ik dacht dat legt ze wel uit. Kom ik aan die balie en vraagt ze mijn geboorte datum, ik geef die en ze duikt meteen dr computer in. Na een minuut verder zegt ze '' U bent nieuw met dit product? '' dus ik zei '' Ja dat klopt '' ik verwachtte dus een uitleg hoe ik het moest gaan gebruiken, nee draait ze dr computer scherm naar mij toe en ze start een filmpje '' Wit u dit even bekijken '' en ze loopt zo weg. Sta ik daar, aan de balie, volume op 30 naar een filmpje te kijken over de uitleg hoe dat apparaat werkt..... Okeeee... Na 7 minuten ( zo lang duurde het filmpje ) kwam ze terug en gaf ze het medicijn en vroeg ze of ik er een tasje bij wilde en wenste mij een goede middag . Meer niet. Kom ik nou serieus uit het stenen tijdperk vandaan dat ik dit heel vreemd vind? Of kom ik gewoon te weinig bij de apotheek en is dit de nieuwe gang van zaken? Je zal er komen voor een vaginale creme of capsule ofzo en een filmpje moeten bekijken, kan de hele wachtkamer mee genieten hoe jij die capsule in moet brengen
Nou dit vind ik echt heel vreemd dus misschien kom ik dan ook wel uit een ander tijdperk 5 jaar geleden moest mijn zoon een puffer en toen kreeg ik echt uitleg in een apart kamertje. Lijkt me een betere gang van zaken
Nou inderdaad. Ik kan mij herinneren dat mijn zoontje er jaren geleden eentje kreeg en wij toen inderdaad ook uitgebreid uitleg kregen. Misschien is het bij kinderen anders? Geen idee. Ik vind het in ieder geval erg vreemd om mee te maken.
Dat mijn dochter van 2 jaar en 4 maanden al koprollen kan maken. Mijn zoon van 10 kan het nog steeds niet (dat is natuurlijk wel een uitzondering) maar daardoor was ik bij mijn dochter extra verbaast!
Dat is echt wel heel raar ja. Vroeger zou ik dus inderdaad een soort flabbergasted dat filmpje staan te kijken. Maar dat doe ik dus nu niet meer. Ik heb nog steeds best een kort lontje sinds mn burn-out. En sindsdien lukt het me eindelijk eens om ergens iets van te zeggen en voor mezelf op te komen. Ik had dus nu dat filmpje op pauze gezet en aan haar de uitleg gevraagd.
Dat we vandaag hoorden dat mijn schoonzus zwanger is. Ze is eind 30 en heeft 2 kids van 12 en 14, we zagen een zwangerschap dus echt niet aankomen! Desalniettemin zijn we erg blij voor hen. En mijn vriend is in de wolken dat hij weer oom wordt En mochten wij binnenkort ook gezegend worden met een zwangerschap, vind ik het stiekem ook wel leuk om een jong neefje/nichtje erbij te hebben!
Heb dr ook gevraagd of dit de nieuwe manier van uitleggen is en dat ik mij afvroeg waarom zij uberhaubt nog achter die balie stond. Kreeg alleen een schaapachtig ongemakkelijk lachje van dr terug. Normaal zou ik een heel gesprek met dr aan gaan maar voel me hondsberoerd dus was blij dat ik die puffer had en vond het wel prima.
Ik verbaas me over de topics over relatieproblemen, geplaatst door nieuwe leden (of een anoniem account), die de laatste weken geplaatst worden. En telkens is de relatie dan opeens heel snel over, terwijl er een dag ervoor alleen wat twijfels waren. Ik vind het maar vreemd en misschien iets te toevallig.
Lijkt sowieso iets in de lucht te hangen qua uitgaande relaties enzo. Hier nu ook een bevriend stel wat '' ineens '' gaat scheiden en een ander vriendje van mijn oudste zoon gaan ook '' ineens '' scheiden. Lijkt wel een virus ofzo, lijkt wel alsof ik het iedere dag meer en meer hoor.