Die juf mag in elk geval niet zeuren als er bij haar een kind te laat komt. Fijn voor haar collega ook zeg!
Ligt eraan denk ik. Je hebt mensen die vriendschappelijk knikken of knipogen, en je hebt idioten die dat doen omdat ze denken dat elke vrouw zit te wachten op hun avances.
Ik verbaas me erover hoe snel mensen geïrriteerd kunnen reageren op een reactie die ze op hun bericht krijgen. Reageer dan niet want je weet verschillende mensen verschillende meningen. Sommige zullen je mss niet aanstaan maar dan schuif je die terzijde, nu kom je erg kribbig over. So be sunny
Ik ken de vriendschappelijke knipoog. Een beetje de "jij-en-ik-hebben-een-onderonsje-knipoog". Een soort onderlinge overeenstemming. En je hebt een flirterige knipoog. Maar ik kende de "vreemdeling-op-de-gang-in-een-opleidingsinstituut-knipoog" nog niet
Ik verbaas me over het feit dat ik vandaag zo ontzettend mega super duf ben. Er komt gewoon helemaal niks uit..
Hmja, ik weet wel dat sommige mensen een stuk amicaler zijn dan andere. Voor sommigen is een knipoog echt gewoon vriendelijk bedoeld. Ik merk vaak aan de rest van de interactie of het 'normaal' is of niet.
Ja eigenlijk wel. Mensen (vreemden) knipogen regelmatig naar me. Meestal zijn het mannen ja, vrouwen alleen als een soort ‘blik van verstandhouding’. En nu ik erover nadenk komt dat niet veel voor. Ik plaats het in dezelfde categorie als een glimlach. Verder heb ik er nooit veel achter gezocht. Maar het kan best zijn dat ik dat verkeerd interpreteer hoor. Het herkennen van flirt signalen en wanneer je versiert word is op zijn zachts gezegd niet mijn sterkste kant.
Ik heb dat ook heel vaak. Mensen die een knipoog geven zomaar. Ik zou dat nou nooit naar iemand doen die ik niet ken. En ik verbaas me er ook altijd over dat iemand dat wel gewoon zomaar doet. Ik weet ook nooit wat ze ermee willen zeggen, maar ik word er altijd verlegen van haha
Bij sommige mensen, helaas ben ik daar schuldig aan, werkt dat niet. Ik kan gewoon geen tijd inschatten. Ik vind dat echt een vreselijke eigenschap van mezelf en ik erger me er dagelijks dood aan. Ik wil altijd om 8.35 op het schoolplein staan, maar ben er altijd pas om 8.40, niet omdat ik te laat op sta, maar omdat ik het gewoon echt niet kan inschatten. Ik heb daar mn hele leven al last van. En ik snap gewoon echt niet waarom ik zo stom benGelukkig nog niet te laat gekomen bij school. Maar wel vaak op m'n werk enzo.
Ik moet zelfs bekennen dat ik soms mensen ook met een hoi/hallo en een knipoog begroet. Nooit bij nagedacht eigenlijk.
Dat ik mezelf en de auto niet in de prak heb gereden toen ik tijdens ineens oog in oog zat met joekel van een spin in m’n auto.
Nee, wij hebben onze eigen afdeling in Vught. Ik moet zeggen dat ik nooit op het OI Raamweg ben geweest, wel in Nieuwegein. Wel heel veel correspondentie en telefoonverkeer met OI Den Haag. Maar je kent de weg dus
Jazeker, een van de eerste cursussen die ik mocht volgen toen ik in Vught kwam te werken Ik vind dat een leuke (en nuttige!) cursus! Nu schrijf ik adviezen over hoe het personeel uniform opgeleid wordt en welke opleidingen het beste passen. MoBe komt nog steeds regelmatig langs. Gaf jij die cursus?
Over dat wat mijn ex (vandaag 4 wk uit elkaar) op zijn Tinder profiel heeft staan. Hilarisch als je de situatie kent 'Always sober and clean. My addiction is dopamine.'
Helaas niet. ik mocht ze plannen. Vught was "mijn" pi in de tijd. Grappig. Wel leuk te lezen dat jullie nog met mobe methodiek werken.