Waar heb jij je partner leren kennen?

Discussie in 'De lounge' gestart door muuske64, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Waar heb je je partner leren kennen?

1. a) Uitgaansleven

2. b) Op je werk

3. c) In een winkel

4. d) Op school

5. e) Bij of via vrienden

6. f) Internet

7. g) Op vakantie

8. h) Ergens anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik deed vakantiewerk bij de toen nog PTT post. En daar stond hij, liefde op het eerste gezicht, was het zeker te noemen. Nu zijn we inmiddels 12 jaar samen.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Via internet, we zaten beide op een motor forum (ik was nog aan het lessen) en zo kwamen we in contact, na een tijdje msn-en een afspraak gemaakt. Ik deed de deur open en het was liefde op het eerste gezicht (ook voor hem). 2 dagen later kwam hij weer bij me en is eigenlijk niet meer weggegaan ;) Dat is nu alweer 3,5 jaar geleden en ik wil nooit meer een ander.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb mijn vriend eigenlijk leren kennen via internet. Hij stond ook in de vriendenlijst van een wederzijdse vriend. En zo zijn we met elkaar in gesprek gekomen. We hebben wel 2 jaar lang alleen af en toe met elkaar gepraat. En ik ben hem een keer toevallig tegen gekomen in een discotheek, alleen had hij toen een vriendin, en ik een vriend.

De eerste keer dat hij mij belde was op mijn verjaardag. Een aantal weken later was mijn vriendin jarig en zou ik alleen even snel naar de stad gaan om een cadeautje voor haar te kopen.
    Toen vroeg hij of hij mee mocht....
    En vanaf toen zijn we samen, nu 2 jaar

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Hij woonde bij mij in de buurt en heb me aan hem voorgesteld toen ik 12 was, en hij 17 :oops: Hij vond mij net iets te jong... (understatement) We kwamen elkaar nog wel eens tegen later en maakten soms een praatje...

Toen ik 17 was belde hij omdat ie terug was van stage (zes maanden varen), we moesten nog steeds eens 'iets' gaan doen. We zijn toen naar Metropolis Festival in Rotterdam geweest samen en dat was echt super, een paar dagen later hadden we verkering :D

5. Niet meer actief

Ik stond in de keuken bij een vriendin uit het raam te kijken toen liep hij langs..hij keek ik keek en we stopten niet meer met kijken :D:D:D

6. Hier ook via internet. Hij reageerde op mijn pagina en na over en weer mailen sms'en hebben we eens afgesproken. Dat is nu alweer bijna 6 jaar geleden!

7. Niflheim

Niflheim Niet meer actief

Via internet :) We spraken af op het station,na 2 uur kusten we elkaar en we zijn al 3 jaar gelukkig samen! (L)

8. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    via school :D

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha op volleybal....
    hij speelde een veld naast mij en was gelijk smoorverliefd op mij ;)
    er rolde namelijk een bal bij ons in het veld en me vriend nu kwam die bal halen en die lag bij mij dus ik met me grote mond ;) hou die bal lekker bij je joh ;) haha en toen was hij gelijk smoorverliefd op mij....

en iedereen vond hem leuk :p en ik had zoeits van ja wat vind ik van hem jaah wel leuk maar moet mij toch neit;) en een week later zoende we in de kantine daar :p haha toch wel beejte dus liefde op het eerste gezicht :)

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb mijn vriend in het uitgaansleven leren kennen via gezamelijke vrienden. Nu al weer ruim 10 jaar geleden.
    We vonden elkaar altijd stiekem al leuk, maar hebben pas 4 jaar geleden een relatie gekregen :)

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier ook een datingsite

ik was nogal weigerachtig.. ik heb serieus een hekel aan datingsites..
    al dat geneuzel met mensen die enkel maar willen praten met mensen met een leuke foto... vond het maar niks
    leek me nogal eh.. gericht op het verkeerde

bovendien was mijn liefdesleven een zooitje
    was net vrijgezel (van een vent met 2 kids die van ene op andere dag gewoon alle contact verbrak.. en toen i hem eindelijk weer te pakken kreeg aanvankelijk te lam was om mn spullen terug te geven
    niet omdat ie ze graag wilde houden hoor.. maar omdat ie er een stuk voor moest rijden.)
    en werd ik ook op dat moment "belaagd" door iemand waar ik eeuwen echt verslaafd aan was.. maar toen ik niet meer wilde.. wilde hij ineens wel

en toen dat gedoe met die datingsite
    het was 1 zooitje en ik vond dat de wereld maar moest opzouten
    het beviel wel in mn upje!

maarja.. na veel gezeur van ene goede vriendin dat dit echt echt ECHT anders was.. toch mar een account gemaakt

en inderaad.. eerlijk toegeven: het was anders
    raakte in gesprek met eimand die 100% niet voldeed aan mijn criteria...
    ( 10 jaar ouder dan ik had opgegeven.. en bovendien was ie gek op zalmvissen... )
    wel heel gezellig dus niets mis mee :)

maar uiteindelijk.. kwam ik toch in gesprek met iemand waar ik al vrij rap mee ben gaan bellen
    en waar ik dagen achter elkaar mee ehb zitten praten omdat ik toch ziek thuis was
    en eh. toen maar eens een eerste date
    waarbij ik overigenes nog steeds niets meer wilde dan een gezellige middag.

nuja.. afgesproken rond 1 uur om te lunchen
    maar door allerlei gedoetjes.. was ie er uiteindelijk om 3 uur
    en eh.. tja.. de volgende dag was ik dus 4 uur te laat op werk ofzo? :)
    iets met broodjes, irish pub, lokale kroeg.. toen nog eventjes slapen...

nu wat later.. getrouwd, kindje.. perfectly happy

we zijn verre van het perfecte stel.. al denkt de wereld vaak van wel
    maar we vliegen elkaar regelmaitg in de haren.. en soms nog wel erger
    maar we zijn nog steeds gek op elkaar.. dus misschien zijn datingsites toch midner eng :)
    althans.. deze dan :)

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb voor winkel gekozen maar dat was ook meteen mijn werk. ik werkte namelijk in de supermarkt als bijbaantje naast mijn school. Ik vond hem zo leuk dat we daarna uit zijn gegaan en toen was het echt raak. echt liefde op het eerste gezicht voor mij. hij is tien jaar ouder dus denk dat hij wel meer liefdes heeft gehad, maar ik was negentien dus echt mijn eerste echte liefde en nog steeds. Ik hou echt heel veel van hem en zou hem echt nooit meer kwijt willen. Super liefie

13. mijn ex met het uitgaan

14. Debster82

Debster82 Actief lid

29 mei 2007
    170
    0
    0
    Ik heb mijn mannetje leren kennen via internet, via skype om precies te zijn. Dit is nu alweer 2 jaar geleden en we wonen nu al ongeveer 1,5 jaar samen en nu zijn we in verwachting van ons 1ste kindje :D

Groetjes Debster

15. Vrouw1985

Vrouw1985 Actief lid

9 feb 2008
    107
    0
    0
    Ik heb mijn man leren kennen op de chatbox van Jan Smit.
    Toen me beste vriendin vertelde me dat ze altijd op die chatbox zat, en dat het altijd erg gezellig was.
    Ik dacht, laat ik daar maar eens een kijkje nemen.
    Dus ik ga daar chatten, en het was inderdaad erg gezellig.
    Steeds keerde ik op die chatbox terug.
    Mijn man was daar de beheerder van, en kwam ik dus ook wel eens tegen. Hij zelf heeft een hekel aan chatten, maar afentoe had hij zijn verplichtingen.
    We wisten van elkaar alleen wie we waren en waar we woonde en verder niks. Hij vertelde me eens dat die vriendin van mij, tegen hem altijd zegt dat ik loog, mij zwart maken enzo.
    En ik vertelde hem dat een vriend van hem vieze praat op de chat had.
    En zo raakte we eigenlijk een beetje aan de praat.
    Na dagen, en nachten lang chatten met elkaar zijn we toch maar gaan bellen. Het was van mij uit wel duidelijk dat ik verliefd was, en heb hem toen daarover gemailt omdat ik het niet telefonisch durfde te doen haha...
    Hij belde mij daarover terug, en zei dathij het zelfde gevoel had, alleen leeftijd was een probleem. Hij wist niet wat hij er mee aan moest.
    Een kennis van hem vertelde "Volg je hart" Dat heeft hij gedaan.
    We zijn nu al 7 jaar samen.

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@vrouw1985.. schelen jullie zo veel dan?
    maareh.. toch maar goed dat hij maar zijn hart gevolgd heeft uiteindelijk dus ;)

17. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    In spanje! Aan de costa!
    Ik als 15 jarige meid met mijn ouders op vakantie, lekkerrr eigen tentje! hihih
    Hij 23 en met vrienden op vakantie! Hij was net van zijn ex af en had gezworen, nooit meer een griet te moeten! En tja, toen kwam hij mij tegen..Onweeerstaanbaar! hahahahahhahahahaha

In nl. 80 km van elkaar, maar 4 jaar lang zagen we elkaar elk weekend, daarna gaan samen wonen!

kus miek

18. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Op de kermis zo'n 17 jr geleden!

19. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier via cu2.nl :p

20. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Binnen het dramateam van de plaatselijke jeugdkerk. Ik was bijna gelijk verliefd, hij niet, maar 't is toch goed gekomen ;)

Deel Deze Pagina