De vader van J.D (mijn ex dus) heb ik leren kennen voor de Appie Heijn...ik vroeg hem een vuurtje en vond hem een ontzettende engerd Desondanks verliefd geworden en hij bleek dus ook daadwerkelijk een engerd... Mijn huidige vriend heb ik op een heeel bijzondere manier leren kennen...ik zeg liever niet hoe Wel dat hij bijna zijn baan is kwijtgeraakt erdoor.
in een steegje? mijn man werd mijn buurman. ik keek steeds of zijn lichten al uit waren, en dan ging ik ook pas slapen! (niet veel later deden we samen de lichten uit )
Nee niet in een steegje Mijn ex wel bijna, want Albert Heijn zit naast een steegje Wat romantisch hoe jij en je man elkaar hebben leren kennen zeg
In mijn studentenhuis. Mijn man was de beste vriend van mijn huisgenoot. Dit jaar al weer 8 jaar geleden..... Pim
13 jaar geleden op een motorcamping in Frankrijk. In Nederland woonde we 170 km van elkaar, maar niet lang, na een maand of 3 á 4 was hij officieel bij mij ingeschreven. Daarvoor was hij heel veel bij mij.
Wij waren buren, hij woonde boven mij en op een avond zijn ij allebei door andere buren uitgenodigd voor een spelletjes avond en toen is de vonk overgeslagen. Tot diep in de nacht spelletjes gespeeld om vervolgens tot de ochtend diepe gesprekken te voeren. En niet veel later volgde onze eerste zoen....... en nu 2 jr later wonen we samen, hebben een prachtige dochter en een 2e ukkie onderweg!
Onze zussen zijn vriendinnen... door de kerk kennen zij elkaar en zo leerden mijnman en ik elkaar ook kennen
Tijdens mijn eerste vakantie alleen, ik was 21 en ik ging naar Spanje en daar heb ik hem leren kennen...hij kwam er al 9 jaar trouwens in Salou....hij was toen 35, een half jaar na die vakantie woonde we samen, ik ken hem nu bijna 6 jaar waarvan bijna 4 jaar getrouwd.
wij hebben elkaar op vakantie leren kennen in turkije, waar mijn man barman was. het was liefde op het eerste gezicht, en leek onder omstandigheden ook noodlot te zijn hahaha. We zijn nu 4.5 jaar samen en in mei 4 jaar getrouwd. en nog steeds even gelukkig samen
toen ik zwanger van mijn eerst zoontje was ging ik naar een discotheek waar de vader kwam om hem te pesten. daar kwam ik mijn vriend tegen.eerst gewoon vrienden geweest en toen mijn zoontje 8 maanden was kregen we wat met elkaar. geen liefde op het eerste of tweede gezicht. eigenlijk een uit de hand glopen one night stand. haha liefde is daarna gekomen.
Op een bruggetje in het centrum. Liep langs hem heen en dacht, met jou zou ik wel eens een beschuitje willen eten. Hij keek mij ook zo indringend aan en niet veel later stonden we in een kroeg te dansen en te kletsen.
Ik heb 4 jaar op een camping gewerkt als vakantiebaantje. Ik in de horeca en mijn man bij de tereindienst. Na elk seizoen hadden we een personeelsreisje voor iedereen en toen heb ik hem ontmoet (het eerste jaar). Dat is inmiddels alweer 10jaar geleden!
via chatten... na een half jaar eindelijk eens afgesproken en het viel alles mee.. En sindsdien zijn we 4 jaar verder, wonen we samen en verwachten straks ons eerste kindje..
Bijna 13 jaar geleden leerde ik mijn man kennen bij Scapino. Ik had er een bijbaan en hij verdiende bij in een ander filiaal in een andere stad. Een collega van mij werd overgeplaatst naar scapino in die stad en ik mocht er weleens komen invallen. en toen liep ik heb tegen het lijf. We zijn nog steeds samen en denk ook echt dat we samen oud worden. Grappig om daar weer aan terug te denken, was weer even geleden dat ik daaraan gedacht had, hahaha.
In de kroeg. We waren al een paar jaartjes kroegmaatjes en zaten altijd samen te kleppen aan de bar. Uiteindelijk hebben we verkering gekregen en nu zijn we getrouwd.
Ik heb mijn vriend leren kennen via internet. Eerst gewoon als vrienden en later toch een beetje heel erg verliefd geworden. Wij kennen elkaar 7 jaar en hebben 6 jaar wat